BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 29 maja 2014, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E46 TOURING
Kod silnika: M54B25
Sprawdze w poniedziałek jak odbiorę wóz od lakiernika. I dam znać. Dzięki za podpowiedzi. A przepływkę w jaki sposób sprawdzić ? 200 km po skasowaniu błędów nie wyskakuje check.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 maja 2014, 22:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Mam problem z centralnym zamkiem, samochod potrafi sam sie zamknac badz otworzyc (czesciej sie otwiera). Sprawdzilem kable w tylnej klapie i nie sa poprzecierane ani przerwane. W module komfortu wyrzucilo mi takie bledy. Wie ktos co oznaczaja? Bo ja rozumiem tylko z tego ze przerwany obwod, ale niewiem gdzie, bo te skroty nic mi nie mowia ;/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 07:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
mam problem taki błąd wyskoczył mi w impie wiec że cos z napinaczem ale nie wiem dokładnie pomoże ktoś
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 czerwca 2014, 19:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Tłumacz dokładnie tłumaczy - układ zapłonowy poduszki powietrznej kierowcy, a nie napinacz. Może kostka się wypięła od poduchy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 08:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
na pewno poducha ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 10:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Czy napewno tego nie wiem, przetlumaczylem ci blad na jezyk polski, ale w wiekszosci przypadkow inpa dobrze opisuje rodzaj bledu. A tak swoja droga, nie lepiej zainstalowac angielska wersje jezykowa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
bo byłem u mechanika i mówił mi ze to napinacz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 12:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E46 TOURING
Kod silnika: M54B25
picia9669 napisał(a):
wchodzisz w sterownik silnika i tam gdzie masz przyciski errors itp. bedziesz mial activate (chyba pod klawiszem F6) i tam powinienes w ktorejs zakladce znalezc activate electric fan.

Kolego nie mogę znaleźć tej opcji. mógłbyś zrobić mi screena ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 czerwca 2014, 16:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Prosze, wchodzisz w sterownik silnika.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 czerwca 2014, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Witajcie, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak w INPie otworzyć tylną szybę bagażnika? Chciałbym wymienić przycisk szyby. Wchodzę w Nadwozie - Podstawowy moduł nadwozia - F6 activate a następnie próbuję wybrać opcję: F7 Switch SCA / Rear window open i niestety brak reakcji. F6 opcja czyli otwieranie tylnej klapy działa. Czy ktoś wie w jaki sposób otworzyć tą szybę? Znajomy elektromechanik otwierał ją komputerem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 czerwca 2014, 20:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43B19
Witam,

Od miesiąca posiadam : BMW E46, 2000r. 318i - M43, LPG STAG4.

W ciągu ostatnich 2 tygodni zapala mi się i gaśnie kontrolka „check engine”. Zauważyłem że zapala się wtedy gdy stoję w korku na niskich obrotach, gaśnie po jakimś czasie – parę dni - wtedy gdy trochę mocniej przycisnę – ok. 4 tys. obrotów.
Podpiąłem się z komputerem i otrzymałem błąd 171, wg opisu do jakiego dotarłem to:
171 Zasilanie Paliwa / kontrola mieszanki.

Skasowałem te błędy i jeździłem dalej ale po tygodniu – znów w korku – ponownie kontrolka się zapaliła.
Poniżej zamieszczam screeny z dzisiejszego „badania”.

Obrazek
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/155 ... 47f5e.html

Obrazek
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/390 ... 985de.html

Obrazek
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/2e1 ... 8a86b.html


Obrazek
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/b9a ... a8a53.html

Dodatkowo z dziwnych rzeczy jakie zauważyłem:

- zaraz po odpaleniu przez chwile - ok. 30 sek. - auto jest bardzo „zamulone”, potem stopniowo się rozkręca a po przejściu na LPG jest wszystko ok.
- lekkie falowanie obrotów na jałowym biegu
- podejrzanie duże spalanie ostatnio (3 tankowania) : ok. 12l LPG/100km, wcześniej było 11, poprzedni właściciel twierdził ze jemu paliła „koło 10” w mieście. Ja głownie jeżdżę w trasie, czasem autostrada ale z umiarem 120-140 km/h.
- to chyba zupełnie nie ma znaczenia ale tez mnie interesuje – mam zbiornik 45 litrów ale gdy jest pusty maksymalnie udało mi się do niego zalać 29 litrów. Próbowałem tego 2 razy na dwóch różnych stacjach. Może ma ktoś pomysł co jest przyczyną?

Proszę Was o opinie co może być przyczyną pojawiania się tego błędu i co z tym dalej zrobić. Jeśli będą potrzebne jakieś inne odczyty z komputera to nie ma z tym najmniejszego problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 czerwca 2014, 09:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
Witam tak jak w temacie od momentu zakupu mam problemu z usunięciem błędu
14 - temperature sensor intake air

short circuit to ground
emission related malfunction

Tutaj wymieniłem czujnik a dokładnie 3 sztuki obecnie mam nowy ori z ASO i nadal mi pokazuje że temperature -45


Tłumaczenie przyczyn tego błędu to miedzy innymi zwarcie do masy . Miał może ktoś taki problem i wie co się mogło dokładnie stać i jak sprawdzić to zwarcie ? W ostateczności chyba zwale kolektor i będę po wiązkach szukał ;/
Czy ten defekt może być spowodowany nierówną pracą silnika ?

Drugi błąd to

68 Tank ventilation valve coś z odpowietrzeniem silnika
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
static error

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 czerwca 2014, 14:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B20
Witam. moze mi ktos powiedziec co to za błedy?
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... 47991.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... 5a046.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/pel ... 5f322.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: E39 530d A - logi dynamiczne z INPA - przeładowanie - chyba.
PostNapisane: 23 czerwca 2014, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 53
Posty: 33
Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin
Moje BMW: E39 530d A M-Pakiet
Kod silnika: M57D30
Witam.
E39 530dA 2003 rok.
Dokonałem pomiaru ciśnienia doładowania turbiny. 3 bieg, 1400-4300 obr. Oto dane:
Do 2660 obr, ciśnienie wynosi 2280 mbar. Od ok. 2800-3450 obr ciśnienie wynosi 2485 mbar. Przy 3650 obr,
ciśnienie to 2227 mbar. Przy 4000 obr - 2075 mbar i obniża się wg ciś. zadanego.
Maksymalny przepływ na przepływce w okolicach 3200 obr to 1112 mg/H.
Mam założony filtr K&N zamiennie do papierowego w oryginalnej obudowie filtra. Program seryjny, maks. ciś. zadane
przy 3000-3500 obr to 2175 mbar.
Czy to przeładowanie jest normalne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 czerwca 2014, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: E46 328i touring
Kod silnika: M52b28TU
Proszę o pomoc przy następującej sprawie. Komputer pokazał następujące błędy:
http://chomikuj.pl/pawlo166/Galeria/IMG_0338,3828339282.JPG

Będę wdzięczny za rozszyfrowanie, gdzie należy szukać usterki. Czy to wina panelu czy raczej silniczki rzeczywiście padły? Jeśli silniczki, to gdzie ich szukać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 czerwca 2014, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 98
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54B25
Witam.
Wie ktoś może co oznaczają te błędy?

D17c
D147
5d14
Z góry dziękuję za pomoc.

_________________
Bmw E60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 28 czerwca 2014, 19:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 1
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46 318
Kod silnika: N42B20
Witam wszystkich.

Mam następujący błąd:
2824 CDKHSUSA2 - Heating lambda sensor before Cat bank2


Która sonda jest do wymiany: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX51&mospid=47662&btnr=18_0643&hg=18&fg=10 ?

Z góry dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 lipca 2014, 20:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 0
Moje BMW: e36 316i compact
Kod silnika: m43b19
witam
byłem dzisiaj na kompie żeby skasować błąd poduszek przy okazji gość zrobił mi też diagnozę silnika
i wyszły dwie niepokojące sprawy,pierwsza; temperatura płynu chłodz.-wyjście chłodnicy pokazuje wartość -48 albo 0 -czy to walnięty czujnik jak tak to który to ale wydaje mi się żę ten wkręcony w chłodnice
sprawa druga; na wydruku nazywa się to wartość biegu równom. cylinder 1 wartość - 2,3 1/s2 a na pozostałych jest 0,3 wie może ktoś w czym problem
autko to compact e36 z 99r z silnikiem m43b19
z góry dzięki za sugestie
poniżej linki do zdjęc z wydruku

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4667d0f778956de2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a72d3d903317e9d8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3dbe62c3e32a5e15.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 lipca 2014, 22:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 237
Lokalizacja: lublin-belzyce
Moje BMW: e36 s54b32
Wyskoczyly mi takie bledy na komputerze . Prosze o pomocwprzetlumaczeniu , wyjasnieniu i opisaniu na ile sa powazne i jakie konsekwencje? jak naprawic?

- 2F7B Oil-pressure switch plusibility
- 2DED Power managment , closed-circuit current violation
- 2A21 Tank fill level 2 signal
- 29E7 fuel mixture adaptation, idling , per time unit
- 29F0 fuel mixture adaptation 2 , sumcheck fault
- 29E8 fuel mixture adaptation 2 , idling per time unit
- 29EF fuel mixture adaptation sumcheck fault


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 lipca 2014, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Wieruszów
Moje BMW: E46
Kod silnika: m43tub19
Witam, mój błąd to P271D i palący się check


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL