BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 07:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
Zauważylem też ze na koleinach auto bardziej wozi

Mam od jakiegoś czasu takie samo wrażenie i dlatego umówiłem sie z kumplem w jego warsztacie na przeglad zawieszenia.
No więc wleżliśmy do kanału , podniesliśmy przód do góry , kumpel breche w rekę , sprawdził wachacze , sprawdził układ kierowniczy , sprawdził końcówki stabilizatora , wszystko ok :szok: Zaczoł miec wątpliwosci co do amorów notabene wymienionych przeze mnie w tamtym roku i majacych w tym momencie przebieg jakieś 21 tyś km.
Wiec pojechaliśmy na stacje diagnostyczna , jego znajomego na szarpaki i sprawdzenie amorów.
Amory maja sprawnośc 77% i 75% , szarpaki ujawniły że.... :szok: wszystko jest dobre ,ale jesli chcę wymieniać wszystko na nowe to nie ma problemu :rotfl: :rotfl: tylko ze to itak nic nie zmieni.
wruciliśmu do jego warsztatu i po ogledzinach opon okazało sie ,że od wewnetrznej strony jedna ma dziurę a koło tego widać jakby guma była załamana w środku , może to o to biega.
Pozatym przekładnia ma lekki luz ,ale niestety już się nie da skasować bo potem juz kierownica nie wraca na prosto po wyjściu z zakrętu. Trzy razy sie wracałem do niego z drogi i to poprawialiśmy zanim na dobre pojechałem do domu.
Tak więc części Stones 1 nic nie zarobi bo nic nie potrzebuję skoro wszystko dobre :rotfl: ;)

Założę dziś zimowe koła i wszystko sie wyjaśni.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 08:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mcgiver napisał(a):
Tak więc części Stones 1 nic nie zarobi bo nic nie potrzebuję skoro wszystko dobre :rotfl: ;)

.


:(

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 12:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
mcgiver napisał(a):
Założę dziś zimowe koła i wszystko sie wyjaśni.

no i sprawa sie wyjasniła , po załozeniu zimowych kół auto idzie jak po szynach , tak wiec opony były felerne :zdegustowany: .
Tak wiec trzeba myslec o letnich gumach przez zime :/ .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Boogie poproś stonesa1 o dokładną wycenę wszystkich elementów zawieszenia do e34 tak jak ja to zrobiłem :) Maciek mi wszystko opisał na PW wraz z cenami i numerkami części w Realoem. Kupiłem u Maćka 34 elementy zawieszenia do e39 oprócz drążków kierowniczych które zaraz mi padły i muszę jeszcze i to wymienić :mur: :mur: . Z zawiecha jak juz się coś zaczęło sypać to jest marna sprawa bo się wymieni 2 elementy które są już do wymiany a za chwile znowu coś nie tak bo następne padły :/

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 13:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
biały napisał(a):
Z zawiecha jak juz się coś zaczęło sypać to jest marna sprawa bo się wymieni 2 elementy które są już do wymiany a za chwile znowu coś nie tak bo następne padły

nie zawsze ; jak zwiozłem moja betę to wymieniłem od razu amory z przodu i koncówki stabilizatora i po 25tyś km zawiecha nie ma sladu zuzycia , ani sprawdzajac brechą ani szarpakami.
Amory maja 75 i 77 % sprawnosci , a co do reszty elementów to nie znam dokładnej histori mojego auta tylko tyle co sam zrobiłem, ale naprawde nie ma sie do czego przyczepic mimo ,ze sie bałem że juz sie sypie ,ale okazało sie że to były opony.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 13:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Bialy szachista heheheh :hyhy:

Zawieszenie wlasciwe powiedzmy, mam bardzo swieże bo z lata, i jest ono w stanie bardzo dobrym
Rozsypal mi sie tylko uklad kierowniczy. No i czekam na B8 na tyl.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2007, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Boogie, wiem że w ASO drążek kupuje sie cały dwie końcówki i ta środkowa część to jako jedna część występuje do e34 , kiedyś kupowałem do swojej e34 :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL