BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak wymienic sworzen i drazek kierowniczy
PostNapisane: 7 listopada 2007, 12:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 239
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36 2.5TD
Kod silnika: m51D25
J4K WyM13n1c sW0Rz3n pRzY 3-36 1 dR4Z3K K13r0wN1CzY B0 jUz n13 m4m s1lY :kW4SnY:

_________________
Zobacz moją E36 i oceń viewtopic.php?f=6&t=72918


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 13:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Wachacz trzeba wyciagnac.I na prasie hydraulicznej wcisnac nowy sworzen.Drazek aby wykrecic trzeba zesunac oslone gumowa.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 13:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 239
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36 2.5TD
Kod silnika: m51D25
a musze zdejmowac wachacz nie ma innego sposobu?a drazek to nie chce isc ani w ta ani w ta nie wiem czemu nie chce sie odkrecic

_________________
Zobacz moją E36 i oceń viewtopic.php?f=6&t=72918


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 16:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=14216 tu masz linka opisałem wszystko co najwazniejsze jezeli niemasz prasy hydraulicznej to nawet niezaczynaj prac szkoda czasu a wachacz musisz zdją ale bardzo łatwo to zrobic

[ Dodano: 7 Listopad 2007, 16:30 ]
jeżeli chodzi o drązek to najpierw solidnie psikasz wd-40 to naprawde pomaga ! nastepnie dobrym kluczem !!!! najlepiej oczkowym odkręcasz końcówke drązka dalej wyciskasz go używając ciężaru auta jeżeli nieznasz tego sposobu to daj znak to opisze go na prv remonty zawieszeń to naprawde przyjemna sprawa jeżeli ma sie warunki

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 17:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 239
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36 2.5TD
Kod silnika: m51D25
a mam tez takie pytanko c to moze byc ze jak jest cieply sinikto musze go dluzej okrecic zeby zaalil a jak jest zimny to pali z pierwszego jak sie to mowi to nic takiego ale ciekawy jestem bo mi sie wydaje ze jak jest cieply to owinien palic ladnie

_________________
Zobacz moją E36 i oceń viewtopic.php?f=6&t=72918


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 18:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
tomek8507 napisał(a):
a mam tez takie pytanko c to moze byc ze jak jest cieply sinikto musze go dluzej okrecic zeby zaalil a jak jest zimny to pali z pierwszego jak sie to mowi to nic takiego ale ciekawy jestem bo mi sie wydaje ze jak jest cieply to owinien palic ladnie


uuu chlopie to jest stare jak swiat !!!! do naprawy pompa wtryskowa ! każdy posiada tds lub td Ci to powie ! pewnie maszs autko z przed 1994


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 22:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 239
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36 2.5TD
Kod silnika: m51D25
no moze i tak ale jak narazie jezdzi i nie narzekam gorzej jak w mrozy nie edzie palil to wtedy bede sie martwil a mam ja z 93 roku i wziolem wasnie tylko TD a nie TDS bo slyszalem ze TDS-y sa wadliwe bardzo

_________________
Zobacz moją E36 i oceń viewtopic.php?f=6&t=72918


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, 13:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
wadliwe nie wadlwe maja więcej mocy a co zatym idzie ich zywotnoś jest mniejsza w porównaniu do td a tak wogóle to przy mrozach powinno byc ok bo przecież świece żarowe sa !! tą wade pompy wtryskowej poprawiono dopiero po 94r
jeżeli to Ci pomoże to moja technika odpalania na ciepłym jest taka
1 kręce rozrusznikiem wcisniety gaz na max
2 cały czas kręce i zdejmuje noge z gazu
zauważyłem że szybciej mi odpali takim sposobem

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL