BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 10 lipca 2014, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Obrazek

Bonjorno,

Na forumie są już moje dwie beemki i Ford więc przedstawiam Wam kolejny samochód, nad którym obecnie pracuję :} Może akurat kogoś zainteresuje.

Nazwa kodowa projektu to "Arancia 33" co w wolnym tłumaczeniu znaczy mniej więcej "Kurczak po Wietnamsku w prażonej fasoli". Zdecydowałem się na kupno eleganta przede wszystkim ze względu na fakt, że jest zdecydowanie bardziej "user friendly" (cichszy, wygodniejszy i tak dalej).

Zdawałem sobie sprawę z jakości blachy w elegantach ale jak to się mówi jak się nie ma co się lubi, to się kradnie co popadnie. Tak więc plan był prosty - wymieniam większość blach i trzymam kciuki, żeby nowe wytrzymały przynajmniej parę lat.

A więc od początku. Po kupnie maluch wyglądał mniej więcej tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z pozoru całkiem zdrowo - szczególnie ucieszyła mnie zdrowa komora i podłoga bagażnika i najważniejsze elementy mocowania zawieszenia. Rdza czaiła się za to pod progami, w nadkolach i tak dalej - jak to w elegantach...

Zamówiłem więc trochę złomu i zabrałem się za przygotowanie go za pomocą podkładów epoksydowych:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A następnie zabrałem się za dalszą część rozbiórki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sortowanie i opisywanie części (podczas rozbiórki robiłem od razu spis części do zamówienia - połamane kołki, cieknące uszczelki etc):

Obrazek

Następnie wykuwanie wygłuszeń:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I w końcu wycinanie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wyglądał próg zewnętrzny - był plan, żeby podratować go trochę podkładem i wystawić na allegro ale ostatecznie sobie odpuściłem.

Obrazek

Później dotarły do mnie kolejne części do odbudowy, które znów przygotowałem za pomocą podkładu epoksydowego:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na powyższym zdjęciu widać jak Escort odstawia bad-focha za to, że stoi brudny a ja się tu tymczasem maluszkiem zajmuję...

I dalej - po zdjęciu progu:

Obrazek

Demontaż:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nowe elementy:

Obrazek

Obrazek

I trochę rzeźbienia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Spawanie:

Obrazek

Obrazek

Po zamknięciu wzmocnienia progu przeniosłem się na tył:

Obrazek

Obrazek

Dorabianie szablonów:

Obrazek

Nowa blacha:

Obrazek

Obrazek

Na ten moment wygląda to mniej więcej tak:

Obrazek

Kolejny etap prac to montaż tymczasowej klatki (dla tych co nie wiedzą - nadwozie malucha jest zrobione głównie z puszek po piwie i tektury więc nawet wycięcie obu progów może się skończyć radykalną zmianą geometrii. Dlatego też przy prowadzeniu szerzej zakrojonych prac blacharskich warto usztywnić budę zastrzałami)

Najpierw wybrałem punkty mocowania, do których będą przyspawane kształtowniki - szukałem punktów, które z jednej strony zapewnią mi odpowiednią sztywność konstrukcji, a z drugiej nie znajdują się w miejscach, które zasłonią mi później dostęp do zgrzewów, które będę musiał rozwiercać. Po określeniu miejsc oczyściłem je z lakieru, mat głuszących i pasty:

Obrazek

Później zmierzyłem odległość i odciąłem odpowiednio długi kawałek kształtownika (z zapasem ok. 1cm na modelowanie skosów tak, żeby idealnie przylegał do powierzchni do, których będzie spawany).

Po dopasowaniu wyglądało to mniej więcej tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Główne wzmocnienia poprowadziłem od przedniego nadkola do ściany przed tylną kanapą (mniej więcej równolegle do linii progów) - Po wspawaniu pierwszego odcinka wyglądało to mniej więcej tak:

Obrazek

Od nich wyprowadziłem po skosie dodatkowe zastrzały do tunelu środkowego:

Obrazek

Obrazek

Spawanie:

Obrazek

Obrazek

I na gotowo (wybaczcie niezbyt ładne spawy ale jadę na totalnie wypalonej dyszy - kurier gdzieś zabłądził i dopiero dziś popołudniu przywiezie mi nowe końcówki do pistoletu):

Obrazek

Obrazek

Później dorzuciłem jeszcze dodatkową poprzeczkę w przedniej części ramy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejny etap zabawy to demontaż tylnego błotnika - ponieważ zarówno krawędź pod uszczelką drzwi jak i krawędź nadkola oraz mocowanie do progu osadzone jest na zgrzewach, skompletowałem narzędzia do ich rozwiercania.

Wrzucam to trochę w formie poradnika na poziomie łopatologii stosowanej, ale myślę, że takie informacyjnie mogą się komuś przydać - proszę więc o wyrozumiałość ;}

Do ładnego i bezstresowego otwierania zgrzewów lub spawów punktowych potrzebne jest to co na zdjęciu:

Obrazek

- wiertarka
- młotek
- punktak (u mnie akurat zestaw ale jeden wystarczy)
- płaskie dłuto do oddzielania blach lub ew. płaski, szeroki śrubokręt do pobijania
- marker (nie obowiązkowy ale ułatwia życie)
- i najważniejsze - frez/wiertło do zgrzewów i spawów punktowych (moża zastąpić je również szerokim wiertłem albo frezem pełnym ale o tym napiszę za niedługo).

I teraz tak - ja zaczynam zawsze od odnalezienia i zaznaczenia markerem wszystkich zgrzewów, które będę musiał "otworzyć". Pod odpowiednim kątem są dość wyraźnie widoczne na karoserii (tutaj na przykładzie linii dachu ale widać o co chodzi - dla ułatwienia punkty zaznaczyłem strzałkami):

Obrazek

Tutaj już zaznaczone zgrzewy na linii błotnika:

Obrazek

Kolejny krok to wykonanie punktakiem punktów w samym środku zgrzewów - będą stanowiły punkt startowy dla frezu lub wiertła:

Obrazek

Kolejny etap to wiercenie - ja używam najczęściej takiego oto wiertła do zgrzewów:

Obrazek

Środkowy bolec chowa się po dociśnięciu - pozwala on ładnie wycentrować miejsce wiercenia (po to właśnie używam punktaka). Co w nim fajnego - wykonuje ono otwór tylko w elemencie, który chcemy zdemontować. W przeciwieństwie do wiertła praktycznie w ogóle nie narusza blachy znajdującej się pod spodem - wykonuje tylko otwór dookoła zgrzewu pozwalając oddzielić od niego blachę.

WAŻNE - wiercimy tylko żeby przebić wierzchnią blachę, nie wykonujemy otworu na wylot!
Wykonane otwory powinny wyglądać mniej więcej tak (widać ładnie jak obie blachy same zaczynają się oddzielać - pęknięcie lakieru na styku ich krawędzi)

Obrazek

Nam pozostaje już tylko trochę im w tym pomóc za pomocą dłuta, płaskiego wybijaka lub śrubokręta:

Obrazek

Ot i cała filozofia. Po oddzieleniu blachy na spodniej warstwie zostaną nam niewycięte kółeczka ze zgrzewami (widać to na powyższym zdjęciu). Wystatczy zeszlifować je ściernicą listkową i mamy piękną, nieuszkodzoną blachę do której będziemy mogli spawać nowe poszycie.

Przy wymianie nadkola zewnętrznego postaram się pokazać jak działa bardziej tradycyjny frez i zwykłe wiertło ;}

Dalsze wieści z garażu już za niedługo.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 lipca 2014, 08:56 przez Tommy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 10 lipca 2014, 13:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jest przy czym modzić i co opisywać :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 10 lipca 2014, 14:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Miałem kiedyś malczana, długo i dzielnie mi służył, dzięki niemu pokochałem tylni napęd :D
Ciekaw jestem co będzie dalej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 10 lipca 2014, 14:41 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
bardzo fajne jest Twoje prowadzenie galerii :super: czekam na dalsze postępy prac :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 10 lipca 2014, 21:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
No no, ciekawy temat :super: Trzeba obserwować na bieżąco ;)

Podziwiam, że chce Ci się robić ładne zdjęcia ;) Chyba, że masz od tego asystenta(-tkę) to co innego. Ja nie ogarniam pracować i chwytać za aparat jednocześnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 06:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Chwila wytchnienia na zrobienie kilku zdjęć jest dobra bo pozwala trochę odetchnąć. Spojrzysz na swoją pracę z innej perspektywy, zastanowisz się nad kolejnymi krokami, wyłapiesz ewentualne błędy i niedoróbki etc.

Z początku to trochę rozprasza ale po jakimś czasie człowiek się przyzwyczaja ;}

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 06:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Gratuluję zapału do pracy, opis jak zwykle u Ciebie :super: " dorabianie szablonów " :rotfl:
Z niecierpliwością czekam na ukończenie projektu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 08:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
No to kolejne wieści z garażu - wczoraj walczyłem dalej z tylnym błotnikiem:

Obrazek

Najpierw zdemontowałem sobie dalszy fragment poszycia, tak żeby mieć dojście do nadkola zewnętrznego, które również będę wymieniał. Po wycięciu wyszło tak:

Obrazek

Obrazek

A tutaj widać co zostaje po oddzieleniu zgrzewów na krawędzi drzwi - wystarczy oszlifować te pozostałości i mamy ładną, nieuszkodzoną blachę, do której można spawać:

Obrazek

Później, jeszcze przed wycięciem nadkola spasowałem wstępnie nowe poszycie błotnika - chciałem mieć pewność, że ładnie pokryje się z rantem nadkola (dzięki temu wiem, że po wstawieniu nowego nadkola krawędź również powinna się bez problemu pokrywać):

Obrazek

Następnie oczyściłem krawędź z konserwacji i zaznaczyłem sobie zgrzewy:

Obrazek

Obrazek

Do większości zgrzewów w tym miejscu użyłem frezu 8mm (na zdjęciu po prawej):

Obrazek

Tutaj widać ładnie różnicę pomiędzy sposobem pracy widocznymi na fotce powyżej frezami (po lewej otwór po wiertle, z prawej po frezie):

Obrazek

Po zdjęciu nadkola wewnętrznego wyglądało to tak:

Obrazek

I jeszcze dokładniejszy rzut na ślady po frezie:

Obrazek

Później poszedłem zrobić sobie kawę i dwa razy podrapałem się po tyłku, a następnie zabrałem się za dokończenie tylnej części nadkola wewnętrznego (musi być gotowa zanim wspawam nowe nadkole zewnętrzne). Tak więc ponacinałem sobie krawędź zostawionego nadmiaru i dogiąłem ją tworząc coś w rodzaju małego parapetu:

Obrazek

A następnie znów przygotowałem nowy szablon:

Obrazek

Wyrysowałem go na arkuszu blachy:

Obrazek

I wyciąłem oraz oczyściłem z rudego nalotu za pomocą ściernicy:

Obrazek

Tutaj zaczęła się najtrudniejsza zabawa czyli ukształtowanie na wyciętym elemencie odpowiednich krzywizn. Ja wyklepuję je używając gumowego młotka blacharskiego i kowadła z zaokrąglonym "dziobem" (przy ciaśniejszych zagięciach używam z kolei stalowej rury do instalacji wodnych - kładę na niej blachę i zaklepuję odpowiednie łuki).

Po wstępnym wyklepaniu było tak:

Obrazek

Obrazek

Następnie markerem zaznaczyłem sobie miejsca i kierunki do dalszego wyklepywania:

Obrazek

I po kilku poprawkach wyprofilowałem blachę "na gotowo":

Obrazek

Na koniec wszystkie elementy, które zamknę w środku pokryłem podkładem reaktywnym i zostawiłem do wyschnięcia.

Na dziś fajrant i zasłużone piwko, ciąg dalszy wkrótce ;}

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 lipca 2014, 08:50 przez Tommy, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 08:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
P.S. Nie wie ktoś dlaczego nie wczytują się niektóre obrazy (linki poprawne, kod img również)?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 08:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Tommy napisał(a):
P.S. Nie wie ktoś dlaczego nie wczytują się niektóre obrazy (linki poprawne, kod img również)?


linki są OK, ale jakoś źle podane (trochę za krótkie)
pootwieraj je i kopiuj url grafiki i wstaw je pomiędzy - sprawdziłem 2szt. - działają

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 08:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Ok - problemem jest kodowanie polskich znaków w linkach, już poprawiam - dzięki ;}

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 13:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
A planujesz coś grzebać w silniku ? Jakiś swap na 2.8 czy cuś ?

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 13:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Tylko standardowy przegląd (nowe uszczelki, lakierowanie, świece, filtry itp). Celem jest zadbany OEM+ z paroma detalami w stylu vintage (klasyczna sportowa kierownica z okrągłymi otworami, okrągła gałka zmiany biegów, lekko obniżone zawieszenie etc).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 14:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Dziwie Ci się że ładujesz tyle pracy w elx'a. Tego się modzi w drugą stronę :D
Do ratowania, to jest bambino, albo chociaż zwykła 600, albo chociaż chociaż 650 ale na chromach. A tu? To już nie jest maluch: alternator, komputer, rozrusznik w kluczyku, masaże, spryskiwacz elektryczny, dmuchawa 3strefowa, 8puktowy wtrysk paliwa, lpg, omg, abs, hd-ready.... :/ Za dużo elektroniki, nie dla mnie. :(

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 14:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Nie ma dmuchawy ani nawet grzania tylnej szyby (wiesz - wersja superleggera :hyhy: )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 11 lipca 2014, 23:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Świetna sprawa ogarnąć takiego bobuszka :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 13 lipca 2014, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Juz mniejsza o to co ratujesz, ale prace przeprowadzone na wysokim poziomie, a dokumentacja to już w ogóle miód :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 16 lipca 2014, 06:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Ponad 4 godziny pasowania, doginania i docinania ale w końcu błotnik siedzi na swoim miejscu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziś zamykam próg i spawam tę stronę "na gotowo", a od piątku przenoszę się na drugą ;} Lepszej jakości zdjęcia będą jak tylko znajdę kartę od aparatu bo gdzieś mi się wczoraj łajza zapodziała ;}

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 lipca 2014, 08:48 przez Tommy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 16 lipca 2014, 08:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 216
Lokalizacja: Zielsko-Biała
Moje BMW: E36 coupe 328i
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=89005
Jako ciekawostkę pokażę Wam jeszcze jedną głupotę, która powstaje obecnie w moim garażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Prentki-BLOG Projekt - Arancia 33 ;}
PostNapisane: 16 lipca 2014, 09:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
Co to za potwór będzie??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL