BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 00:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
j27 napisał(a):
Smokin napisał(a):
j27 napisał(a):
Piszecie o tym rzucaniu na kolana jeśli chodzi o koszty napraw w e60.

na "konkurencji" jest naklepane 22 strony odnośnie typowych usterek e60/61.
Przed zakupem auta przewertowałem ten temat dogłębnie bo również myślałem o e60 :D modele z początków produkcji uzyskały miano modeli serwisowych (głównie świrowanie elektroniki) :rotfl: kosztowne problemy z nivo czy active steering to tylko mała część która zapadła mi w pamięć.


To konkretnie, co się psuje w podstawowym e60, które nie ma AS, AT, DD, nivo, i innych systemów? Ta elektronika to pewnie często żarówki się przepalają i stąd statystycznie auto jest mocno usterkowe :super:



W takim razie czego właśnie unikać w E60 2.2 R6 żeby było jak najmniej usterek w sensie normalnej eksploatacji.
Co do opon mam wulkanizatora i na pewno coś wybiorę. Nie jeżdżę po 100kkm rocznie :) jak zrobie 15 tysiecy na rok to bedzie to cud :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
nie mam zamiaru obrażać autora tematu, ale w 100% zgadzam się z tym co pisał Jig :|
tak mi się przypomniało, może Ci ten artykuł da trochę do myślenia :)
http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/07 ... -jego-e61/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 18:40 
j27 napisał(a):
Smokin napisał(a):
j27 napisał(a):
Piszecie o tym rzucaniu na kolana jeśli chodzi o koszty napraw w e60.

na "konkurencji" jest naklepane 22 strony odnośnie typowych usterek e60/61.
Przed zakupem auta przewertowałem ten temat dogłębnie bo również myślałem o e60 :D modele z początków produkcji uzyskały miano modeli serwisowych (głównie świrowanie elektroniki) :rotfl: kosztowne problemy z nivo czy active steering to tylko mała część która zapadła mi w pamięć.


To konkretnie, co się psuje takiego drogiego w podstawowym e60, które nie ma AS, AT, DD, nivo, i innych systemów? Ta elektronika to pewnie często żarówki się przepalają i stąd statystycznie auto jest mocno usterkowe :super:


konkretnie to sobie wejdź na konkurencję i poczytaj :D. Jak przewertujesz temat "typowe usterki bmw e60" wejdź sobie do działu 3er i sprawdz czy jest taki dla e90 :rotfl: Generalnie nie zamierzam Cie na siłę do niczego przekonywać. Przekazuję tylko wiedzę którą jakiś czas temu nabyłem - nic więcej. A jeśli chcesz to zweryfikuj ją sobie u źródła.


Ostatnio edytowano 15 września 2014, 18:43 przez Michu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 18:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
Kupując auto używane nie ma reguły , czy będzie bezawaryjne czy awaryjne , pamiętaj że jeśli zdecydujesz się na e60 z początku produkcji to te auta będą miały nawet 11 lat a to już trochę. Masz wulkanizatora znajomego , ale chyba nie chcesz powiedzieć że kupisz używane opony ? Jeśli przebieg 15 tys to max a może być mniej to nie wiem czy przy np. 12 tys km zdecydowałbym się na gaz , nie dość ze się nie zamortyzuje za szybko , to jeszcze jest ryzyko że ktoś nie ogarnie dobrze instalki co może wpłynąć na dodatkowe problemy z autem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 20:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Smokin napisał(a):
j27 napisał(a):
Smokin napisał(a):
j27 napisał(a):
Piszecie o tym rzucaniu na kolana jeśli chodzi o koszty napraw w e60.

na "konkurencji" jest naklepane 22 strony odnośnie typowych usterek e60/61.
Przed zakupem auta przewertowałem ten temat dogłębnie bo również myślałem o e60 :D modele z początków produkcji uzyskały miano modeli serwisowych (głównie świrowanie elektroniki) :rotfl: kosztowne problemy z nivo czy active steering to tylko mała część która zapadła mi w pamięć.


To konkretnie, co się psuje takiego drogiego w podstawowym e60, które nie ma AS, AT, DD, nivo, i innych systemów? Ta elektronika to pewnie często żarówki się przepalają i stąd statystycznie auto jest mocno usterkowe :super:


konkretnie to sobie wejdź na konkurencję i poczytaj :D. Jak przewertujesz temat "typowe usterki bmw e60" wejdź sobie do działu 3er i sprawdz czy jest taki dla e90 :rotfl: Generalnie nie zamierzam Cie na siłę do niczego przekonywać. Przekazuję tylko wiedzę którą jakiś czas temu nabyłem - nic więcej. A jeśli chcesz to zweryfikuj ją sobie u źródła.


Wiedzy żadnej nie przekazałeś, tylko trochę postraszyłeś jakąś "konkurencją", cokolwiek to jest. Chłopak się pyta co może mu się w takim podstawowo wyposażonym e60 2,2 zepsuć tak drogiego, że wymięka kosztowo przy gołym e90 - co zostało kilkanaście razy wcześniej napisane.
Ja twierdzę że nic, oprócz standardowych wymian eksploatacyjnych i wymian przysłowiowych żarówek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Czyli jednak te żarówki są tak drogie i się psują oraz wymiany tzw. "eksploatacyjne"? ;)

Autorze tematu jako, że naprawdę chcę Ci pomóc proponuję byś zapoznał się z artykułem wklejonym wyżej - http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/07 ... -jego-e61/

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 21:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
To czy synek jest trollem, czy naprawdę chce kupić e60/e90 nie ma znaczenia. Temat może się przydać na przyszłość dla innych userów.
Dobra, za dużo pisania. Peace and hawk ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 21:28 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
To akurat racja, bo pewnie sporo osób ma podobny dylemat, tj. E60/E90. Sam taki miałem całkiem niedawno i ostatecznie nie kupiłem żadnego z tych samochodów (no, ale wymagania miałem jednak zgoła odmienne).

Prawdę mówiąc pewne pytania niepokojąco wróżą Twoją przyszłość z marką BMW, a już podejście w stylu: silnik lichy, wyposażenia brak, ale "buda musi być z tych nowszych", nie zrozumiem chyba nigdy. Kupowanie samochodu na 10 lat do przodu to też totalna abstrakcja. Niemniej jednak każdy ma jakieś swoje preferencje przy wyborze samochodu i nie ja jestem od ich oceniania.

Sugerowałbym sprowadzenie jakiegoś E90 z małym silnikiem, akcyzy właściwie brak (w porównaniu do >2.0), może uda się znaleźć dobry egzemplarz.

Powodzenia.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 21:32 
j27 napisał(a):
tylko trochę postraszyłeś jakąś "konkurencją", cokolwiek to jest.

myślałem , że zajarzyłeś...
Konkurencyjne forum tematyczne na którym jest podział na serie i typoszeregi...
Zacytuję Ci dwie z wielu wypowiedzi :]
Cytuj:
Witam,
więc dołożę troszkę do ognia, jeśli chodzi o awaryjność E60. Kupiłem ja w ASO BMW 2003 rok 530D 80 000km, teraz mam 108 000 km i wymienione:
- turbina
- alternator
- rozrusznik
- komputer główny
- DVD/CD
- akumulator
- kolumna kierownicy
- drążek kierowniczy
i kilka innych. Do tego wyciek oleju i do teraz nie na prawione:
- szaleje elektronika
- uślizg skrzyni biegów przy ostrym wciśnięciu gazu
- zaczęło szarpać przy zmianie biegów szczególni 1 na 2
- rozładowuje akumulator
- błędy skrzyni biegów
- silnik zaczął buczeć w zakresie od 1500 do 4000 obrotów
co dalej to się okażem, jednak najbardziej awaryjne auto jakie miałem. Dodam że w roku 2008 jęździłem niż około 2 tygodnie reszta to serwis!

Cytuj:
Witam !
Niestety mam paskudne doświadczenia w użytkowaniu E 60, poparte w rozmowie z Szefem serwisu europejskiego panem Ralfem Z.
Historia rozpoczęła się po tym jak wysiadł mi regulator napięcia Valeo. Rozżalony wysłałem list do serwisu BawarianMW. Odpowiedział mi telefonicznie pan Ralf (prosił o nieujawnianie personaliów).
Podał mi odpowiednik alternatora (bezawaryjny). WYMIENIŁEM I JESTEM ZADOWOLONY.
Drugi mój kontakt z nim nastąpił kilka dni później, gdy rozwaliła się mi pompa wodna. Szlag mnie mało nie trafił i zadzwoniłem do niego wściekły. Facet słysząc moje wkur….nie, przerwał mi, przeprosił za to że przerywa i w kolejnych słowach przeprosił za BMW…….
Kopara mi opadła i stuknęła o podłogę. Zapytał potem o przebieg mojego samochodu i coś na temat tej konstrukcji opowiedział. Potwierdził moje obawy o awaryjność tych samochodów po przebiegu 160-200 tys.km.
Oto lista najczęściej występujących;
- moduł czujnika skrętu kół,
- koło pasowe,
- nie hermetyczność skrzyni sptrnc, - (kolega TORA)
- pompa wodna – termostat,
- moduł sterowania światłami DL.,
- moduł pamięci AUDIO,
- moduł sterowania Audio (m.in. sterowniki MP3 ),
- moduł sterownia szybami + kontroler zamykania,
- napinacze pasów,
- słaba stabilność ustawień tylnego zawieszenia, (z autopsji),
- automat wycieraczek, ( to że czasem gubi rytm, i niekiedy dopuszcza do zabrudzenia szyby a czesem wyciera czystą, to nie mały błąd tylko złe ekranowanie czujnika),
- pękająca przednia szyba,
- nie działający czujnik ciśnienia opon,
- luz przekładni kierowniczej,

Wymienił też kilka usterek silnika, ale dla mnie zbyt fachowych.

No do cholery, mamy tu do czynienia ze zwykłym szajsem a nie z porządną firmą BMW. Mercedes ( w zależności od egzemplarza) potrafi psuć się co 5 tys. Ale to powszechnie wiadomy wpływ [BAD] gm-u) vide Volvo czy jaguar. – potrafili spieprzyć takie marki. Czyżby BMW kupując u makaroniarzy czy żabojadów dążyło do skopiowania „sukcesu” mercedesa z pompami paliwowymi (w baku) firmy Magnetti Marelli.
Oznacza to że wszech obecna europejska tendencja do szmelcu „mede In Tajwan” zaakceptowana została przez BMW??? Alternator Bosh czy Seimens jest dla BMW nieosiągalny ??? O ile droższe było by E 60 z porządną pompą w. , alternatorem czy pozostałymi elementami elektroniki (która kosztuje teraz przysłowiowe 2 złote)

Jeśli czyta to jakiś „Mądry” z BMW to proszę o wypowiedź. Obronę marki która nie kojarzyła się do tej pory z przemyślanymi rozwiązaniami a nie [BAD].
Drodzy Klubowicze i Pasjonaci! Do tej pory śmiałem się z Audi czy Merca. Teraz z Merca dalej się śmieje ale coraz częściej spoglądam w stronę Audi czy Lexusa.

Pozdrawiam.


to tylko dwie z wielu podobnych wypowiedzi...
Nie wiem dlaczego Cie to dziwi ale e60 z bezawaryjności nigdy nie słynęło...


Ostatnio edytowano 15 września 2014, 21:33 przez Michu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Jaki troll, matko jedyna.. pytam o dwa auta, gamma silników jest dosyć wąska przy moim wyborze, a Wy cały czas robicie wielki problem..
Będę chciał gaz to założę gaz.
Będę chciał założyć używane opony to takie założę.
Będę chciał takie ubezpieczenie, a nie inne to takie wezmę.
Skoro ma to być prosta jednostka R6 2.2 w E60 to czym będzie droższa w eksploatacji od gołego E90 R6 2.5? Ktoś zadaje pytanie dosyć proste, a brak odpowiedzi i konkretów.
Link, który podaliście czytałem i to, że Pan Jasiu, Stasiu czy Zdzisiu kupił auto z allegro i się wje... za przeproszeniem to też nie moja wina. Skoro mam człowieka, który od 20lat sprowadza auta to znaczy, że coś na ten temat wie. W październiku ma kolejny kurs do Niemiec i ma mi powiedzieć jak wygląda sytuacja na tamtym rynku z tymi autami.
Robicie wielki problem, bo uważacie, że posiadanie "bety" wiąże się z kupowaniem oryginalnych części i wszystkim najlepszy, a to gówno prawda, bo da się trochę zaoszczędzić. Nie walcie też tekstami, że jak nie masz hajsu to odpuść sobie to auto...
Człowiek wchodzi dowiedzieć się konkretów, a Wy walicie smuty :)

Jakich systemów, które są awaryjne unikać w tych autach? POZDRO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 21:44 
rafalt1717 napisał(a):
Będę chciał gaz to założę gaz.
Będę chciał założyć używane opony to takie założę.
Będę chciał takie ubezpieczenie, a nie inne to takie wezmę.

zapomniałeś dopisać " i chooj!!!" :rotfl:

Wylądujesz kiedyś w rowie przez te uzywane opony a później będziesz śpiewał, że bmw to jakis szajs...zero trakcji, zero prowadzenia...generalnie lipa :D hujdaj i30 na debicy frigo się lepiej prowadzi :rotfl:
rafalt1717 napisał(a):
Człowiek wchodzi dowiedzieć się konkretów, a Wy walicie smuty :)

skoro tak uważasz to ok :ok:

rafalt1717 napisał(a):
Skoro mam człowieka, który od 20lat sprowadza auta to znaczy, że coś na ten temat wie.

Obrazek
w 94 sprowadził swojego pierwszego passata :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
rafalt1717 napisał(a):
Jaki troll, matko jedyna.. pytam o dwa auta, gamma silników jest dosyć wąska przy moim wyborze, a Wy cały czas robicie wielki problem..
Będę chciał gaz to założę gaz.
Będę chciał założyć używane opony to takie założę.
Będę chciał takie ubezpieczenie, a nie inne to takie wezmę.
Skoro ma to być prosta jednostka R6 2.2 w E60 to czym będzie droższa w eksploatacji od gołego E90 R6 2.5? Ktoś zadaje pytanie dosyć proste, a brak odpowiedzi i konkretów.
Link, który podaliście czytałem i to, że Pan Jasiu, Stasiu czy Zdzisiu kupił auto z allegro i się wje... za przeproszeniem to też nie moja wina. Skoro mam człowieka, który od 20lat sprowadza auta to znaczy, że coś na ten temat wie. W październiku ma kolejny kurs do Niemiec i ma mi powiedzieć jak wygląda sytuacja na tamtym rynku z tymi autami.
Robicie wielki problem, bo uważacie, że posiadanie "bety" wiąże się z kupowaniem oryginalnych części i wszystkim najlepszy, a to gówno prawda, bo da się trochę zaoszczędzić. Nie walcie też tekstami, że jak nie masz hajsu to odpuść sobie to auto...
Człowiek wchodzi dowiedzieć się konkretów, a Wy walicie smuty :)

Jakich systemów, które są awaryjne unikać w tych autach? POZDRO!


A Pan Sławek, o którym czytałeś wpadł przez swoje cebulactwo i oszczędności właśnie.

Nie wali nikt smutów tylko jako doświadczeni użytkownicy próbujemy Ci pomóc i widzimy, że Cię nie stać na te auta, o które zabiegasz, ale najwyraźniej wiesz lepiej i chcesz się na własnej skórze przekonać, zatem powodzenia.

Ps. Przypominam, że E60 to auto klasy wyższej, a E90 to klasa średnia. Obie premium oczywiście, ale już sam fakt różnicy determinuje inne ceny części zawieszenia, hamulców, opon, itd.
.
Może jeszcze wklej tutaj te swoje sztuki wypatrzone na allegro, żeby każdy zobaczył za czym się rozglądasz również na tym forum...

Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 15 września 2014, 23:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Smokin, jiGsaw, ze sie wam jeszcze chce ciagnac ta dyskusje, pozwolcie autorowi samemu przekonac sie o slusznosci swoich decyzji, moze wyciagnie jakies wnioski na przyszlosc.

A tymczasem, bedzie to kolejne E90/E91, E60/E61, ktorego stan nie odbiega mocno od co drugiego auta, tego typu, ktore widuje codziennie na ulicach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 01:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
kuba_rz napisał(a):
Jeśli przebieg 15 tys to max a może być mniej to nie wiem czy przy np. 12 tys km zdecydowałbym się na gaz , nie dość ze się nie zamortyzuje za szybko



Za szybko może nie ale skoro auto ma być z właścicielem 10 lat to jak najbardziej się opłaca :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 07:20 
rafalt1717 napisał(a):
Robicie wielki problem, bo uważacie, że posiadanie "bety" wiąże się z kupowaniem oryginalnych części i wszystkim najlepszy, a to gówno prawda,

zweryfikujesz tą tezę z wielkim bólem jak np na wahaczu NTY zrobisz 2000 km i znów zacznie się tłuc a na Meyle czy Lemfordzerze zrobisz 20 000 i dalej będzie cicho :cwaniak:
Tak jeszcze tylko to chciałem dodać :) powodzenia w zakupie rafalt1717 :super:

Vermilion napisał(a):
A tymczasem, bedzie to kolejne E90/E91, E60/E61, ktorego stan nie odbiega mocno od co drugiego auta, tego typu, ktore widuje codziennie na ulicach

i gadanie, że "BMW to szmelc - w ciągu pół roku wymieniłem pół auta :hyhy: wolę japończyka :ok:"


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 15:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1099
Moje BMW: 335i
Garaż: ex: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 51&start=0
Jeśli myślisz że kupowanie markowych zamienników to 'gówno prawda' to Twoja decyzja ale szybko się przekonasz , jak bardzo się mylisz. A co będzie jak będzie trzeba coś kupić z oryginału ? Mówisz, że trollujemy ale wypowiadają się tu osoby które miały do czynienia z niejednym bmw a co więcej z modelem którym jesteś zainteresowany (e90).

Twoja kasa - Twoja decyzja, rób co uważasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 18:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Smokin napisał(a):
i gadanie, że "BMW to szmelc - w ciągu pół roku wymieniłem pół auta :hyhy: wolę japończyka :ok:"


Japonczyk na drucie i sznurku tez dlugo nie pojezdzi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 20:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Użytkując od 2006 roku E91 a potem E93 oraz od 2007 roku E60.
Wnioski:
E90-93 ma trwalsze i tańsze w naprawach zawieszenie. niż E60.
Reszta bez istotnych różnic w kosztach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 21:37 
kolega nas chyba ołał :rotfl: nie lubi konstruktywnej krytyki...wolałby żeby mu pisać to co chce czytać :]


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pomoc wybór E60/E90
PostNapisane: 16 września 2014, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Mistrzu drogi, mam służbe i ludziom sluze, a nie 24/7 czytam forum.
Przyjalem Wasze uwagi do wiadomosci.
Najwazniejsza jest jednak uzytkownika, ktory uzytkowal oba auta i jak napisal poza zawieszeniem nie ma kolosalnych roznic w utrzymaniu. Kto z Was jeszcze uzytkowal oba?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL