BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E 36] Problem z obrotami Inny niz wszystkie
PostNapisane: 24 września 2014, 19:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
M50b25 koncowka roku 1992

Wiec , po przejadzce stwierdzam iz odlaczenie czujnika predkosci w dyfrze nie dalo nic POZA tym ze podczas jazdy , wbicia biegu jalowego , obroty szybciej spadna do tych 700 -600 ale spadajac zachacza o 1000 na sekinde -dwie .. Do tego brak tempomatu , brak wycieraczek 2 biegu brak predkosciomierza i wszystkiego innego co bierze sygnal z predkosci .. Czyli trzeba go podlaczyc ponownie ..


Jakies inne pomysly panowie?

Nie wierze ze tak ma byc i zejest to normalne .. Gdyby obroty falowaly , badz dusila sie to ok bo wina przeplywki ale tu u mnie jest zupelnie inny problem

Pomocy :|

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E 36] Problem z obrotami Inny niz wszystkie
PostNapisane: 24 września 2014, 19:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Kolego wszystko z obrotami masz ok.U mnie też to tak wygląda.Myślałem że wieszają ci się po zatrzymaniu i nie chcą schodzić.Co do błedu czujnika przepustnicy to wizualnie nie da się sprawdzić wiązki.Albo multimetr albo żarówka 21W i masz wiarygodne sprawdzenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E 36] Problem z obrotami Inny niz wszystkie
PostNapisane: 24 września 2014, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Dobrze rozumiem , wiekszosc osob tak ma z obrotami ,lecz gdy ja kupilem i uzytkowalem to przez pierwszy rok nie bylo takich cyrkow z obrotami .. ,, wtedy bylo normalnie ,, od 2 miesiecy wariuja , czasem zalapia i jest jak byc powinno

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E 36] Problem z obrotami Inny niz wszystkie
PostNapisane: 24 września 2014, 22:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Sprobuj jeszcze obrocic troche czujnik polozenia przepustnicy (jest tam lekka mozliwosc regulacji) tak aby mial najmniejszy opor przy zamknietej przepustnicy, wtedy jeszcze raz odepnij aku i pojezdzij z roznymi predkosciami i obciazeniami z 20 km.
A klime masz wlaczona? Bo u mnie przy wlaczonej klimie jak sie zalaczy sprezarka trzyma wlasnie 1100 rpm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z obrotami Inny niz wszystkie
PostNapisane: 25 września 2014, 06:46 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
DaRo25 napisał(a):
Gdyby obroty falowaly , badz dusila sie to ok bo wina przeplywki ale tu u mnie jest zupelnie inny problem

To nie jedyny objaw źle pracującej przepływki ;)


Odłącz przepływkę, skasuj adaptację jeszcze raz i sprawdź jak się auto zachowuje. Może nie mieć mocy, ale jeśli to przepływomierz to powinno ustąpić.
Warto też sprawdzić zmywaczem do hamulców dolot na obecność nieszczelności, włącznie z korkiem wlewu oleju(odma)


Sprawdź też odczyty z sondy lambda. Nie tylko czy pracuje, ale jak pracuje. Przydałby się ktoś ogarnięty z dobrym sprzętem. Tak, żeby zawęzić odczyt do samej sondy, żeby widzieć jak pracuje. Zmiana odczytu powinna być szybka i w zakresie 0,1-0,9V

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL