BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 376
Lokalizacja: Sulechów
1angel napisał(a):
można wiedzieć co to jest ten spin , bo mnie ostatnio długo nie było i nie czaje :wstyd: :wstyd:


Obrót o 360 stopni :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
el Presidente napisał(a):
Boogie napisał/a:
W tylnim napedzie zasada jest taka - Odpuszczenie gazu przywraca auto na normalny tor jazdy.
I to radze zapamietać.

Dodawanie gazu w trakcie poślizgu robi drift.


I to sobie zapisać na kierownicy, młodzieży droga. W przeciwnym razie lakiernicy zarobią na was tej zimy.

Myśle że uświdamianie przez innych jest bezcelowe , bo młode cwaniaczki sami sie muszą o tym przekonać , a niestety nauka czasami drogo kosztuje :rotfl: :rotfl:
i oby skończyło sie tylko na takich kosztach :
Cytuj:
W przeciwnym razie lakiernicy zarobią na was tej zimy.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 18:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Kubenzy napisał(a):
Ja to to zawsze na jedynce podczas ruszania... ewentualnie jak zredukuję z 3 do 2 podczas wjazdu na rondo... wskakuje z 2 tys. do 4 tys. obrotów nawet (lekko pomagając pedałem gazu) i dupa od razu leci na bok.


To proponuje powoli na 1 tak do 3tys potem wyzsze obroty, dwojka i strzal :D
Na jedynce u mnie dalo tak rade na starych oponach i lepszym sprzegle

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
Wodzu napisał(a):
Obrót o 360 stopni


a nie o 180' ?

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 19:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
kaden napisał(a):
Wodzu napisał/a:
Obrót o 360 stopni


a nie o 180' ?


ja bym powiedzioał poślizg powyżej 180 stopni


teraz się tak zastanawiam czy prostowałem inaczej niz gazem??
i stwierdzam że zawsze prostuje gazem nigdy nie hamulcem nigdy nie sprzęgłem tylko zawsze gazem ewentualnie mniej pod koniec gazu.

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 20:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
esiue30 napisał(a):
teraz się tak zastanawiam czy prostowałem inaczej niz gazem??
i stwierdzam że zawsze prostuje gazem nigdy nie hamulcem nigdy nie sprzęgłem tylko zawsze gazem ewentualnie mniej pod koniec gazu

moim zdaniem to co piszesz to się wogule kupy nie trzyma .
Samochód z tylnim napedem wpada w poslizg tylnej osi własnie przez nadmierną prędkośc, w stosunku do warunków atmosferycznych , a dodanie gazu pogłębia ten poslizg.
Kiedyś na posczatku mojej przygody z bmw jechałem latem w nocy z pracy.
Była deszczowa pogoda . Stanołem na światłach na lewym pasie , z prawej miałem przedstawiciela grupyWAG . Jak tylko zapaliło sie zielone dałem czadu , pasat został z tyłu, wrzuciłem 2 i na pierwszym łuku w lewo żuciło mi dupą do tego stopnia ,ze wpadłem na przeciwległy pas jezdni :przestraszony: . Ja kontra , i znowu zarzucenie w prawo , druga kontra i znowu w lewo , za czwartym razem udało mi sie wyprowadzić z poslizgu, a we wstecznym lusterku zobaczyłem sznurek samochodów trzymajacych się za mna w bezpiecznej odległości :zdegustowany: . Naszczęście nic nie jechało z przeciwka bo była by czołówka .
Potem jak sobie na spokojnie to przemyślałem to okazało sie ,ze byłem tak sparalizowany zaistniała sytuacja ze .... jak wbiłem gaz po wrzuceniu na 2 bieg tak mi noga została na wcisnietym pedale , naszczęście ręce nadrabiały za nogi :zdziwko: .
Teraz mam juz wiecej wprawy i zachowuję sie instynktownie, czyli ściągam nogę z gazu i kontruję ,co wcale nie dodaje mi brawury i do śliskiej nawierzchni mam duzy respect.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver napisał(a):
teraz się tak zastanawiam czy prostowałem inaczej niz gazem??
i stwierdzam że zawsze prostuje gazem nigdy nie hamulcem nigdy nie sprzęgłem tylko zawsze gazem ewentualnie mniej pod koniec gazu

moim zdaniem to co piszesz to się wogule kupy nie trzyma .
Samochód z tylnim napedem wpada w poslizg tylnej osi własnie przez nadmierną prędkośc, w stosunku do warunków atmosferycznych , a dodanie gazu pogłębia ten poslizg.


no tak racja!!
zapomniałem dodać że ja to robie specjalnie :hyhy: dla czerpania przyjemności a nawet bym rzekł że zawodowo :hyhy: :hyhy: hehe :rotfl: :rotfl:
moja beta służy do jednego.... do zamiatania bokiem :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 20:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
hmm ja tez w sprzyjajacych okolicznościach wchodzę bokiem w zakręty ,ale zaraz po utracie przyczepności ujmuję gaz , bo trzeba miec nielada wprawe aby dobrze polatać.
Jesli ją masz to gratulację :hyhy: ,ale jesli sie tylko przechwalasz to :mur:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 20:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
mcgiver, tylko do tego służy a jak chcę gdzieś pojechać dalej to niestety pozyczam samochód od ojca bo ta się do niczego innego nie nadaje :wstyd: :hyhy:
teraz szukam jakiejś ucywilizowanej beemk tzn z tapicerką i radiem hehe
tak dla przypomnienia jak to wygląda u mnie :hyhy:
Obrazek

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam kolega Mcgiwer napisał że do śliskiej nawierzchni trzeba mieć respekt brawo to bardzo rozsądna wypowiedż poślizg który zaskoczy nas w połowie ciasnego zakrętu przeważnie zakończy się w rowie i oby tylko .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ryszard55 napisał(a):
Witam kolega Mcgiwer napisał że do śliskiej nawierzchni trzeba mieć respekt brawo to bardzo rozsądna wypowiedż

Hehe racja , ale znowu nie mysl ze ja jetem taki swiety, jak tylko droga ma dobrą przyczepnosc to daje wycisk moim 200kucom :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
HO HO dwieście kucy pozazdrościć ale muszę przyznać że od kiedy przesiadłem się do bmw też mi czasami odbija choć już nie powinno te auta mają coś w sobie że trzeba depnąć życzę szerokości i przyczepności-koledzy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
mcgiver napisał(a):
otem jak sobie na spokojnie to przemyślałem to okazało sie ,ze byłem tak sparalizowany zaistniała sytuacja ze .... jak wbiłem gaz po wrzuceniu na 2 bieg tak mi noga została na wcisnietym pedale , naszczęście ręce nadrabiały za nogi


No to grubo. Lubię czasem zarzucić dupką, ale na mokrej powierzchni, ale na kontry z gazem do dechy to bym się nie odważył.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ryszard55 napisał(a):
HO HO dwieście kucy pozazdrościć

po chipie jest prawdopodobnie 210 ale ja piszę 200 kucy mniej więcej bo na hamowni nie byłem
ryszard55 napisał(a):
muszę przyznać że od kiedy przesiadłem się do bmw też mi czasami odbija choć już nie powinno te auta mają coś w sobie że trzeba depnąć

No fakt w Twoim wieku to raczej nie powinno :rotfl: :rotfl: , no ale widocznie krewki z Ciebie dziadek ;)
ryszard55 napisał(a):
życzę szerokości i przyczepności-koledzy

Ja też :ok:

[ Dodano: 19 Listopad 2007, 21:57 ]
Pułkownik Zuber napisał(a):
ale na kontry z gazem do dechy to bym się nie odważył.

No ja :przestraszony: też ale jakos tak samo wyszło :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
mcgiver napisał(a):

Teraz mam juz wiecej wprawy i zachowuję sie instynktownie, czyli ściągam nogę z gazu i kontruję ,co wcale nie dodaje mi brawury i do śliskiej nawierzchni mam duzy respect.


No własnie dzisiaj miałam lekki poslizg w drodze do pracy i też przeanalizowałam sobie sytuację, że instynktownie zdjęłam nogę z gazu. Pomogło.

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 11:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
1angel napisał(a):
można wiedzieć co to jest ten spin , bo mnie ostatnio długo nie było i nie czaje :wstyd: :wstyd:


Spin jest sytuacja kiedy tak obrocisz auto podczas poslizgu, ze niemozliwa jest dalsza jego kontunuacja. Z reguły spin to obrot auta w zakresie od 90 do 180 stopni od toru jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 14:39 
ja mam teraz male problemy bo jak zalozylem swierze gumki na tyl to nie chca sie tak slizgac bardzo i jak wpadam na swoje ulubione rondo to nie moge ko skonczyc bo mi samochod w polowie ronda sie juz tak rozpedza ze mi sie cieplo w gaciach robi i zdejmuje noge z gazu zeby naprostowac.

jednym slowem czekam na pierwszy snieg albo na to ze moje oponki straca troszke bierznika wtedy nie bede tak sie napedzal :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 16:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
LeSiO, a próbowałeś napompować 3,5 bara w tyne opony? ja tak jeżdze i zdecydowanie pomaga :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 12:19 
Dzikus napisał(a):
mi tez gorzej bokami teraz lata


tak, to prawda, zima ma to do siebie, ale to nie wina opon :)

w zimę temperatura i współczynnik rozszerzalności sprawiają, że karoseria się kurczy :) co ma wpływ na przesunięcie ćwiartek względem siebie---> zmiana geometrii, zwłaszcza tam, gdzie krzywo wspawane :rotfl:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL