BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: marasinski -->> e46 330Ci Cabrio zaczynamy!
PostNapisane: 8 września 2014, 06:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e90 320d 2006
Kod silnika: N47
Witam.
Pisz do człowieka od ringów powinien podesłac nowy.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: marasinski -->> e46 330Ci Cabrio zaczynamy!
PostNapisane: 7 listopada 2014, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e46 330Ci cabrio
Kod silnika: M54B30
Witam ponownie po małej przerwie.

Minęło sporo czasu od kiedy rozpocząłem działania z autem. Może po kolei - samochód po blacharzu trafił na 4 dni do elektryka, po drodze wizyta u fachowca od wydechu żeby poprawić to i tamto, tłumik dotykał do dyfuzora, nauczony po wcześniejszej e46 nadtopionym dyfuzorem wolałem w pore zareagować. Potem lakiernik, blacharz - poskładanie auta, kolejny raz serwis, wulkanizator, geometria. Auto trzeba było niestety podnieść o jakieś 1,5cm z przodu, ale o tym dalej, docelowo może obniże z pół centa. Fura lata od tygodnia - klocki się układają, auto odżywa, a ja porzuciłem mercedesa....

Na chwile obecną mamy zrobione:

- wymiana zderzaka, progów, maski, lusterek
- założona alu. rozpórka przednich kielichów - BMW Motorsport
- nowa chłodnica wody Nissens'a + nowy ori. zbiornik wyrównawczy - układ zalany, odpowietrzony
- na aucie są założone nowe tarcze wiercone i nacicnane a takze zregenerowane i pomalowane zaciski na obu osiach - przód Brembo, tył standard
- felgi 18" opony Uniroyal Rainsport 2 przód 225/40/18 tył 235/40/18
- dystanse przód 17mm (najmniejsze jakie sie dało - na 16mm z przodu było o włos od zacisku), tył 20mm
- kompletna elektryka - lampy przód - Bi xenon z M3, błędy tylnych lamp, problemy z tunerem od radia, nawigacją itd.
- zamontowana i podłączona podświetlana nowa gałka zmiany biegów - oryginał M3 (z e36 bo tam było 5 biegów)

Obrazek

Obrazek


Brakuje grila - leży pomalowany - nerki przyjechały używane jako element zakupionej wczesniej kompletnej maski. Zewnętrzna czesc która była w chromie została przeze mnie zmatowiona, na to przyszedł podkład, kolejne delikatne matowienie i czarna farba kilka warst i polerowanie. Efekt: wygląda jak czarne listwy shadowline'a i rotor obecnej felgi - wnętrze nerek pozostaje jak narazie bez zmian- nerki są czarne z boku, jedynie od frontu patrzac na na wprost, te cienkie listewki pokryte są chromem. Jeśli bedą są zbytnio odznaczać sie zmatowie je i zostanie cały czarny. Zamiar był taki zeby grill z tym mikro chromem nawiązał do czarnych znaczków na aucie które mają chromowaną obwódke na znaczkach i na masce i na felgach, chrom na grilu miał też nawiązac do rantu na felgach. Rant mi sie podoba więc musiał być :)



Najbliższe plany?? Niektórzy radzą żeby iść za ciosem :)


Dalsze - najbliższe zmiany jeśli chodzi o mechanikę:

- hamownia - jeśli wyjdzie seria to jedziemy dalej, jeśli nie to też wracamy ale do warsztatu na doprowadzenie do serii
- montaż zakupionych już ostrych wałków
- hamownia
- zmiana dolotu - udało mi się kupić dedykowaną używaną dość solidną dużą aluminiową przegrodę z wyprofilowaniem na podłużnicę i nadkole w komplecie z uszczelkami i uchwytem - myśle że skutecznie oddzieli zamontowany stożek od ciepłego silnika - dodatkowo do stożka doprowadzę zimne powietrze robiąc dodatkowy otwór na kolanko i kawałek rurki w kanale chłodzącym tarcze hamulcową
- zmiana wydechu, m.in katów na zabawki od Schmiedmann'a: barany + nowe katy 200CPI, do tego wydech środkowy przelot Eisenmann, końcowy Schmiedmann
- hamownia


Co do detali to chce dopieścić srodek - pomalować i zabezpieczyć skóry, zmienić karbonowe listwy (oklejone karbonem srebrne fabryczne listwy - trzeba przyznać po mistrzowsku ) na czarne pianoblack - pewnie zdejme te, odtłuszcze i pomaluje sam. Mam też uwagi co do tylnych lamp - zostały ledy z polifta - błędów już nie ma, są jasne w sensie białe kierunki i biały trzeci stop w klapie - całość przyciemnie - lampy tylko oczywiście na kierunku folią, 3 stop z racji kształtu spray'em do lamp. Myśle że z czarnymi dodatkami i szarym lakierem będzie to dobrze grało.


Jeśli chodzi o granie - tragicznie gra fabryczny zestaw, w dodatku pod windą radia oczom moim ukazał się widok KASETY. Sytuację ratuje zmieniarka, ale co do dźwięku mam uwagi. Z jednej strony chętni bym zamontował 2 osobne wzmacniacze, inne głośniki, woofer w podłoge (wnęka koła, lub w miejsce rękawu na narty) ale to wszystko będzie ważyć 30 kilo. Chyba tylko zmienie głośniki, ewentualnie wygłusze drzwi. Sam nie wiem - doradźcie.


Z elementów dla niektórych zapewne niezrozumiałych mam zamiar założyć fabryczny hak - wypinany - tak aby nie było go widać jak jest wypięty, bez cięcia, przeróbek dyfuzora w zderzaku itd. Temat przerabiałem w coupe'jce. Hak się przyda - mam platforme pod quada z którym czasami gdzieś się ruszam.


Jeśli o czymś zapomniałem już zrobionym lub z planów - na pewno dopiszę, wstawię też może w weekend jakieś konkretne zdjęcia pojazdu, ale przedsmak macie wyżej :)


I to będzie chyba koniec modów w tym sezonie. Musze jeszcze kupić albo uszyć na wymiar ładny pokrowiec z logiem BMW do przykrycia auta przed snem zimowym jak juz stanie w garażu na dłuższą przerwe. Jeśli ktoś zna kogoś kto mógłby sie podjąc takiej operacji to chętnie poproszę o info.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: marasinski -->> e46 330Ci Cabrio zaczynamy!
PostNapisane: 7 listopada 2014, 11:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Widze ze idziesz z tematem :) musze podleciec i obejrzec na zywo :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: marasinski -->> e46 330Ci Cabrio zaczynamy!
PostNapisane: 7 listopada 2014, 11:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Chyba widzialem to auto z 2-3 dni temu? Ladnie sie prezentuje, ale myslalem, ze to 320 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: marasinski -->> e46 330Ci Cabrio zaczynamy!
PostNapisane: 7 listopada 2014, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e46 330Ci cabrio
Kod silnika: M54B30
Mogłeś widzieć a nawet słyszeć - układają się klocki do tarcz i ociera coś jeszcze z prawej strony - codziennie jest lepiej :)

Dźwięk wydechu jest tragiczny ale ja już mam coś ze słuchem - auto gada jakby miało przepalony tłumik.


Santi musisz koniecznie podlecieć :) wygospodaruj od razu sobie wiecej czasu w któreś popołudnie to zrobimy ranty w przednich błotnikach bo wyjątkowo zachowawczo musze jezdzić w obawie przed dobiciem koła i śladem na rancie błotnika.



Macie jakiś pomysł na przednią tablicę - bardzo bym nie chciał dziurawić zderzaka żeby wkrecić ramkę z tablicą ale wyjścia chyba nie mam.
Chodził mi po głowie pomysł aby dać pod zderzak miedzy belke przednią a zderzak jakiś długi i mocny magnes a na drugą stronę zderzaka ( o ile magnes by zdał egzamin) - w miejsce tablicy zrobić w agencji reklamowej imitacje tablicy rejestracyjnej na cieńkim magnesowym prostokącie - wyklejonym na biało (tło tablicy) a potem kolejno czarne literki wycięte na maszynie z zachowaniem oryginalnych czcionek i wielkosci liter (tak jak taksówkarze czy nauki jazdy mają reklamy po bokach przyczepiane) - tylko czy to nie odpadnie? czy są mocne magnesy ale na tyle małe żeby zmieścić jej miedzy belke a zderzak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL