Cześć,
Od niespełna 2 miesięcy cieszę się "nowym" silnikiem (M54B25), które ogólnie działa bez zarzutu z kilkoma wyjątkami.
Mianowicie, zimnym silnikiem strasznie trzęsie, a pozostawiony na jałowym biegu czasami przestaje palić na któryś z cylindrów, w jeździ jest ok i po rozgrzaniu na jałowym tak samo wszystko w normie.
Wymieniłem świecie (Bosch Platinum), oraz narazie 2 cewki (nowe Bosch) na 1 i 5 cylindrze, choć po odczytaniu błędów po pewnym czasie znowu pojawiły się wypadające zapłony na 1 i 5, a także na 4 i 6.
Ogólnie po wyczyszczeniu błędów od razu pokazują się te same dotyczące sond lambda i chyba przepływomierza? Poniżej zrzut ekranu z błędami.
http://s15.postimg.org/y63d7j0rv/m54b25.pngDochodzą też do mnie dziwne odgłosy od pompy paliwa, syczenie zaraz po odpaleniu a także czasami w trakcie jazdy, może niewłaściwe ciśnienia paliwa jest przyczyną wypadających zapłonów, jednak co z błędami lambda i 'secondary air valve'?
A i jeszcze jedno, pompe paliwa chce kupić nową, wystarczy sam wkład czy lepiej cały koszyk?
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i wszystkiego dobrego w tym nowym roku, oby nasze wozy jeździły bezawaryjnie
