BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 08:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

WybraÂłbym...
BMW 320d 67%  67%  [ 38 ]
Mercedes 220 CDI 33%  33%  [ 19 ]
Liczba głosów : 57
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ale na V12 świat się ani nie zaczyna ani nie kończy, a całokształtem MB idzie w dół od kilku lat

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kucharz napisał(a):
a całokształtem MB idzie w dół od kilku lat


:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kucharz napisał(a):
ale na V12 świat się ani nie zaczyna ani nie kończy,


ze tak zacytuje Big'a- co dla jednych jest podłogą, dla innych jest sufitem. Ktos , kto ma kase i chce 12 cylindrów, bedzie ogladał CL , Bentleya GT a na BMW nie spojrzy.

Cytuj:
a całokształtem MB idzie w dół od kilku lat


to samo mowią o BMW ludzie, nie mogący zniesc zbanglowanego designu nowych modeli.

Nie uwazam,zeby MB obnizało lot w porownaniu do drugiej połowy lat 90 tych . Wrecz przeciwnie.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
a 1001 konnym Bugatti Veyronem sie podniecał ...bardzo ciekawy przykład konsekwencji rozumowania ....

No dobra ale bez przesady nie porównujmy MB do Bugatti bo równie dobrze możemy do Ferrari.

Cytuj:
Takze w klasie V12, ktorą BMW samo zapoczątkowało w 1987 roku, teraz auta z Bawarii nie wiodą prymu.


Może BMW uznało że po co pakować w hajs na czym się nie zarabia ? V12 raczej zbyt popularnym silnikem nie był i to czy koncern motoryzacyjny jest w stanie zrobić super silnik V12 który się potem sprzeda w symbolicznej ilości sztuk raczej o jego kunszcie inżynieryjnym nie przesądza.

Cytuj:
a całokształtem MB idzie w dół od kilku lat


Chyba najwyższy czas się obudzić.

Cytuj:
ze tak zacytuje Big'a- co dla jednych jest podłogą, dla innych jest sufitem. Ktos , kto ma kase i chce 12 cylindrów, bedzie ogladał CL , Bentleya GT a na BMW nie spojrzy.


Ktoś kogo stać na Continetla GT nawet nie spojrzy na BMW bo to nie tylko w PL marka kojarzona z buractwem. Byłem naprawdę wiele razy w Monte Carlo i co tam króluje Mercedes, S klas jest na pęczki 7mek praktycznie się nie uświadczy.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kucharz napisał(a):
ale na V12 świat się ani nie zaczyna ani nie kończy, a całokształtem MB idzie w dół od kilku lat


na v12 w zasadzie sie konczy - motoryzacyjny przynajmniej. Jak i MB tak i BMW wie ze to duzy prestiż. Czym MB idzie w dół? Ma ogromną game modeli i silników i chociaz dwa modele przy ktorych kazde BMW wypada blado, bardzo blado:

CL 65 AMG
SLR


notabene za auto wszechczasow uwazam BMW E32. Dzisiejsze auta nie rzucaja mnie na kolana i nie wywoluja wielkich emocji. Jednak sadze ze tak jak za czasow E32 750 bilo na glowe w126 swoja mocą i silnikiem v12, tak od lat 90-tych role wersji "top" sie odwróciły. I trwa to dzis z tym ze różnica sie coraz bardziej powieksza. Jak S600L moze robic lepiej 0-200 od M5?? To żenujace... tak nie powinno byc i takie sa fakty. Jak biznesmen w podrozy sluzbowej w S600L moze killowac wariata w M5????

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
renoraines napisał(a):
Zachowujesz sie jak male skarcone dziecko, wiec nie traktuje Ciebie poważnie. Komu chcesz zaimponowac podkreslajac ze masz MB CL. Dane techniczne nie maja pokrycia w codzienosci. Parafrazujac -trudne slowo sprawdź w slowniku co oznacza HAHAHA , Ty w razie ewentualnej zaczepki na ulicy uciekniesz jesli przeciwnik nie jest z twojego segmentu, czytaj nie jest z twojej wagi? Skoro uwazasz ze nie można porównać CL – M3? Nie osmieszaj sie czlowieku. Na tym koncze slowami klasyka ;) Nigdy nie kłócę się z idiotą... Idiota najpierw sprowadzi rozmowce do swojego poziomu...a póżniej pokona doświadczeniem...
_________________



Mam nadzieje,ze ten post posłuzy innym za wzor, jak NIE nalezy pisac na tym forum.
MAJSU_WuWuA napisał(a):
No dobra ale bez przesady nie porównujmy MB do Bugatti bo równie dobrze możemy do Ferrari.


nie chodzi o marke tylko o moc, prawda ? pisałes o bezsensownym wyscigu mocy, ktorej sie nie wykorzysta...co za roznica czy 1000 koni ma Bugatti , MB czy Daewoo..
a propos porownan - MB SLR chyba moze stac w jednym szeregu z Ferrari ?
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Może BMW uznało że po co pakować w hajs na czym się nie zarabia ? V12 raczej zbyt popularnym silnikem nie był i to czy koncern motoryzacyjny jest w stanie zrobić super silnik V12 który się potem sprzeda w symbolicznej ilości sztuk raczej o jego kunszcie inżynieryjnym nie przesądza.


symboliczna ilosc sztuk ? Nie bardzo wiesz o czym piszesz zdaje się. M70 i M73 V12 to były najliczniej sprzedawane V12 na świecie w swoim czasie.

Dokładnie -
48 557 sztuk E32 750i/L

25 217 sztuk E38 750i/L

20 075 sztuk 850i /A

1218 sztuk 850 Ci

1510 sztuk 850 CSi ( silnik S70)

to sa wg Ciebie symboliczne ilosci sztuk? To moze BMW nie powinno inwestowac takze w serie //M ?

Bo np E39 M5 powstało w liczbie 20,482 sztuk .

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 28 listopada 2007, 00:29 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
Chodzi o przewage jaką ma DZIŚ MB jesli chodzi o silniki dwunastocylindrowe.

A ta przewaga zaczeła sie od 1991 roku. Nie licząc silniczka S70/3 z McLarena F1 .

Kiedys czytałem wywiad z Bovensiepenem z Alpiny....pytali go ,czemu B7 ma 4.4 V8 a nie V12...wiecie co odpowiedział ? "Musielismy wziaść stare , dobre 4.4 bo N73 po prostu nie daje sie przystosowac do doładowania.."

Tutaj sie zgodze BMW nie wprowadzilo do produkcji niczego co moglo by konkurowac z v12 MB od wyzej wymienionego 91 roku. Ale moje zdanie jest takie ze BMW w koncu bedzie musialo wypuscic M7 napewno nie w kascie e65 bo szykuja juz nowa 7er tak wiec im sie nie bedzie oplacalo wypuszczac M w "starej". Plotki o M7 kraza od poznych lat 90 ze niby jest caly czas w planach. i mam nadzieje ze sie doczekamy przydal by sie AMG killer :hurra:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Zacznijmy od tego, że BMW ma 507KM a MB ma 612KM i pojemności odpowiednio 5 i 6 litrów, więc przewaga MB na prostej jest oczywista.
4.2s do 100km/h przy takiej mocy nie robi żadnego wrażenia, bo widziałem terenówkę, która ma 3.9s.
Rozbieżność przy wyższych prędkościach bierze się z braku mocy/momentu. 4.2 to tragiczne czasy, bo auta są ciężkie, a użytku z mocy przy starcie zrobić nie mogą. Popatrzcie sobie na listę najszybszych samochodów na świecie - popatrzcie na przyspieszenia. Zauważycie, iż samochody o większych silnikach (i większej mocy) mają gorsze czasy do 100, ale do 200 czy 300 już kasują konkurencję. To jest oczywiste i przewaga MB nie jest tutaj żadnym dowodem na cokolwiek.

Co do podniecania się Veyronem, to jest dużo aut na świecie, które mają po 1000KM, ale ile z nich robi setkę w 2.5s i rozpędza się chociażby do 350km/h?

Porównanie MB do Bugatti -czemu nie? MB ma swoje wozy w F1, więc o sporcie coś wiedzą. Że o modelu SLR nie wspomnę.

Jeśli zaś chodzi o silnik V12, to przy obecnym postępie V12 nie ma sensu. W czasach, gdy efektywność silników zbliża się do 100KM z litra, pakowanie względnie ciężkich i dużych silników do aut jest błędem. Łatwiej jest upchnąć lżejszy, dobrze zrobiony silnik i opakować lekkim nadwoziem. To jest obecnie przepis na szybki wóz. Czasy muscle cars, gdy pakowało się 6-8 litrowe jednostki pod maski skończyły się bezpowrotnie.

A odnośnie wybrania Mercedesa, to właściwie chciałbym z niego tylko nadwozie. Mechanikę i wnętrze wolałbym zdecydowanie BMW. ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Santino napisał(a):
Plotki o M7 kraza od poznych lat 90 ze niby jest caly czas w planach. i mam nadzieje ze sie doczekamy przydal by sie AMG killer :hurra:


kiedys takim killerem były Alpiny B12....coz, to co sie dzieje na szczycie ma znaczenie przede wszystkim bardzo prestizowe...co odbija sie pozniej na wynikach sprzedazy aut tanszych i słabszych...miło na przykład kupic nowe 320d wiedząc,ze najszybszy sedan swiata, tez nosi identyczne logo na masce...tu działa juz psychologia....

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
Cytuj:
Chodzi o przewage jaką ma DZIŚ MB jesli chodzi o silniki dwunastocylindrowe.

A ta przewaga zaczeła sie od 1991 roku. Nie licząc silniczka S70/3 z McLarena F1 .

Kiedys czytałem wywiad z Bovensiepenem z Alpiny....pytali go ,czemu B7 ma 4.4 V8 a nie V12...wiecie co odpowiedział ? "Musielismy wziaść stare , dobre 4.4 bo N73 po prostu nie daje sie przystosowac do doładowania.."

Tutaj sie zgodze BMW nie wprowadzilo do produkcji niczego co moglo by konkurowac z v12 MB od wyzej wymienionego 91 roku. A:


UWAGA!! To megalomania !!

a fakty wlasnie takie sa..

E32 450 Nm, E38 490 Nm... E65 600 Nm

W126 okolo 400Nm, w140 570Nm.. w220 1000 Nm

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
Chcialbym kiedys zobaczyc killa M7 i S65 AMG...

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, 23:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ULLISSES, piszemy głównie o 760i/Li i S600 wiec nie pisz o lekkich nadwoziach i malych silnikach i wycofywaniu sie z v12...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ULLISSES napisał(a):
Zacznijmy od tego, że BMW ma 507KM a MB ma 612KM i pojemności odpowiednio 5 i 6 litrów, więc przewaga MB na prostej jest oczywista.
4.2s do 100km/h przy takiej mocy nie robi żadnego wrażenia, bo widziałem terenówkę, która ma 3.9s.
Rozbieżność przy wyższych prędkościach bierze się z braku mocy/momentu. 4.2 to tragiczne czasy, bo auta są ciężkie, a użytku z mocy przy starcie zrobić nie mogą. Popatrzcie sobie na listę najszybszych samochodów na świecie - popatrzcie na przyspieszenia. Zauważycie, iż samochody o większych silnikach (i większej mocy) mają gorsze czasy do 100, ale do 200 czy 300 już kasują konkurencję. To jest oczywiste i przewaga MB nie jest tutaj żadnym dowodem na cokolwiek.


przewaga MB jest dowodem na to ,ze BMW nie ma zadnego auta, ktore by mogło przeciwstawic SL 65 AMG. Zreszta mało jakie seryjne auto moze pokonac SL 65 w sprincie do 300 albo jesli chodzi o VMAX.
ULLISSES napisał(a):
Co do podniecania się Veyronem, to jest dużo aut na świecie, które mają po 1000KM, ale ile z nich robi setkę w 2.5s i rozpędza się chociażby do 350km/h?


McLaren F1 robił 370 km/h mając tylko 627 koni ... zresztą co to ma do rzeczy - czy Ty czytasz co tutaj ludzie piszą ? Chodziło o komentarz Clarksona,ze CL 65 AMG prezentuje idiotyczny wyscig mocy, ktorej sie nie da wykorzystac, a Veyron jest cool i super. Czyli co, MB nie ma prawa robic aut mocniejszych niz 75 konny diesel, zeby sie nie narazac na usczypliwosci ?
ULLISSES napisał(a):
Jeśli zaś chodzi o silnik V12, to przy obecnym postępie V12 nie ma sensu. W czasach, gdy efektywność silników zbliża się do 100KM z litra, pakowanie względnie ciężkich i dużych silników do aut jest błędem. Łatwiej jest upchnąć lżejszy, dobrze zrobiony silnik i opakować lekkim nadwoziem. To jest obecnie przepis na szybki wóz. Czasy muscle cars, gdy pakowało się 6-8 litrowe jednostki pod maski skończyły się bezpowrotnie.


jakos patrze na dzisiejsze super sportowe wozy i nie moge się z Tobą zgodzic...

NAwet Corvette w wersji Z aktualnie ma 7.0 a nie 6.0 jak poprzedniczka :rotfl:

A V12 zawsze ma sens. Czemu ? Napisz maila do Ferrari czy LAmborghini, to Ci odpowiedzą.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Frank napisał(a):
...miło na przykład kupic nowe 320d wiedząc,ze najszybszy sedan swiata, tez nosi identyczne logo na masce...tu działa juz psychologia....

Wlasnie z tego powodu czekam na M7 bo BMW nie moze sobie pozwolic na wypuszczenie wolniejszego auta tym bardziej ze bylo by to pierwsze M7 w histori marki.

stones1 napisał(a):
Santino napisał/a:
Cytat:
Chodzi o przewage jaką ma DZIŚ MB jesli chodzi o silniki dwunastocylindrowe.

A ta przewaga zaczeła sie od 1991 roku. Nie licząc silniczka S70/3 z McLarena F1 .

Kiedys czytałem wywiad z Bovensiepenem z Alpiny....pytali go ,czemu B7 ma 4.4 V8 a nie V12...wiecie co odpowiedział ? "Musielismy wziaść stare , dobre 4.4 bo N73 po prostu nie daje sie przystosowac do doładowania.."


Tutaj sie zgodze BMW nie wprowadzilo do produkcji niczego co moglo by konkurowac z v12 MB od wyzej wymienionego 91 roku. A:



UWAGA!! To megalomania !!

a fakty wlasnie takie sa..

E32 450 Nm, E38 490 Nm... E65 600 Nm

W126 okolo 400Nm, w140 570Nm.. w220 1000 Nm


Liczby liczbami ale jesli chodzi stylistyke to e38 wygrywa wg mnie z kazda S klasa

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
Frank napisał(a):
...miło na przykład kupic nowe 320d wiedząc,ze najszybszy sedan swiata, tez nosi identyczne logo na masce...tu działa juz psychologia....

Wlasnie z tego powodu czekam na M7 bo BMW nie moze sobie pozwolic na wypuszczenie wolniejszego auta tym bardziej ze bylo by to pierwsze M7 w histori marki.

stones1 napisał(a):
Santino napisał/a:
Cytat:


Tutaj sie zgodze BMW nie wprowadzilo do produkcji niczego co moglo by konkurowac z v12 MB od wyzej wymienionego 91 roku. A:



UWAGA!! To megalomania !!

a fakty wlasnie takie sa..

E32 450 Nm, E38 490 Nm... E65 600 Nm

W126 okolo 400Nm, w140 570Nm.. w220 1000 Nm


Liczby liczbami ale jesli chodzi stylistyke to e38 wygrywa wg mnie z kazda S klasa


liczby to fakty. Stylistyka to rzecz gustu, chociaz oczywiscie e38 to klasycznie piekne auto. ALe nie ma wylacznosci na podobanie sie. Zreszta.. moze porownajmy 760i do w220 S600 ? Nie dosc ze ma 1000 Nm to i chyba wiekszosci sie bardziej podoba..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
wszystko jest chyba ladniejsze od e65 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 385
Lokalizacja: Radomiak
Moje BMW: e30
Kod silnika: narazie m40
Każdy myśli co chce i chyba się teraz na forum nie da przekonać do czegoś innego niż myśli. Wszelkie wątpliwości mogło by tylko rozwiać spotkanie na lotnisku z wyżej wymienionymi autami i testować osobiście co jest nie możliwe więc te spory i tak nie mają sensu. Jedni wolą to drudzy tamto, może merc ma więcej modeli, mocniejsze silniki ale styl całej marki mi nie odpowiada i tak wybrał bym BMW choć nawet miał bym być wyprzedzony przez pędzącego Rydzyka. Może teraz rozważymy zalety diesla nad benzyną :rotfl:

_________________
BMW ....i wszystko jasne :-) !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
stones1:
Ja tam widziałem SL65 AMG i M6 porównane, w temacie jest 320d i 220CDTI, a o SL600 i 760i to mało czytałem w tym temacie. ;]

Frank:
Cytuj:
przewaga MB jest dowodem na to ,ze BMW nie ma zadnego auta, ktore by mogło przeciwstawic SL 65 AMG. Zreszta mało jakie seryjne auto moze pokonac SL 65 w sprincie do 300 albo jesli chodzi o VMAX.

Pragnę zauważyć napis AMG w nazwie auta. Porównać to sobie można seryjne 600, a nie wersję AMG. Gdyby BMW uznało, że będzie tym zainteresowanie, to podrzuciłoby 760i do sekcji ///M lub ACS i te kilka kucyków by wycisnęli. Nie sposób zrobić mocne auto - potem jeszcze trzeba mieć z tego jakiś zysk.

Cytuj:
Czyli co, MB nie ma prawa robic aut mocniejszych niz 75 konny diesel, zeby sie nie narazac na usczypliwosci ?

Tylko jest jeden mały drobiazg różniący Bugatti i Mercedesa. Veyron to auto typowe auto sportowe i swoim osiągami namieszało w tabeli najlepszych. SL 65 AMG, to rzeczywiście trochę bez widocznego celu zrobiony samochód. Żeby nie być stronniczy, to przypomnę, iż Clarkson bardzo lubi SLRa.

Cytuj:
NAwet Corvette w wersji Z aktualnie ma 7.0 a nie 6.0 jak poprzedniczka

I żeby znów dostać baty od GT3 RS, które ma o połowę mniejszy silnik? ;]
Wyciągnij z M3 zbędne śmieci w postaci systemów bezpieczeństwa, luksusów i elektroniki, a dokopie spokojnie kilku znacznie mocniejszym samochodom.

Jeśli BMW nie zrobiło nic mocniejszego od SL65 AMG to na pewno nie dlatego że nie potrafi. To BMW od dawna kojarzone jest z osiągami. Po prostu albo nie widzi w tym sensu, albo właśnie coś takiego szykuje. Jeśli sprawdzi się druga wersja wydarzeń, to może dokopać kilku mocniejszym autom niż SL65 AMG. Wystarczyło by drugie podejście do projektu M1 lub wykonanie obiecanego M7.


Ostatnio edytowano 28 listopada 2007, 00:38 przez ULLISSES, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1 napisał(a):
liczby to fakty.

swoja droga jestem ciekaw jak by wyszlo porownanie AMG cokolwiek z G-Power Hurricane M5 V10 Bi-compressor ASA 730 KM opisywanym w dziale Wszystko o BMW

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2007, 00:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Santino napisał(a):
swoja droga jestem ciekaw jak by wyszlo porownanie AMG cokolwiek z G-Power Hurricane M5 V10 Bi-compressor ASA 730 KM opisywanym w dziale Wszystko o BMW

Idąc tą drogą, to już E30 Turbo (np takie o mocy 1033KM - do złapania na youtube.com) mogłoby nieźle namieszać, więc może nie zaczynajmy tej drogi, co? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL