BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 stycznia 2015, 21:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
pankracy napisał(a):

45 multi funktion steering wheel supervision interface
Multisystem w kierownicy: Port

217 Signal CAN EGS
CAN błąd magistrali -EGS brak sygnału

130 Signal CAN ASC 1
CAN sygnał ASC -opóźnienie

11 Signal sensor cooling water temperature cooler outlet
temperatura chłodnicy

74 avtivate Air conditioning compressor
AirCon Przekaźnik sprężarki

35 avtivate Relay Secondary air pump
Przekaźnik układu wtryskowego powietrza wtórnego

131 Signal CAN instrumemt cluster (INSTR2-message)
CAN sygnał zegarów -opóźnienie


132 Signal CAN instrumemt cluster (INSTR3-message)
CAN sygnał zegarów -opóźnienie

69 avtivate Relay Fuel pump
Przekaźnik pompy paliwa


208 revolution control not okay, EWS
EWS -RPM sygnał błędu

luksa3 napisał(a):

126 Endstufenfehler DMTL-Ventil
Aktywacja Elektromagnesu pompy szczelności Zbiornika

35 Relais Sekundaerluftpumpe
Przekaźnik układu wtryskowego powietrza wtórnego

140 Endstufenfehler DMTL-Pumpe
Elektromagnes pompy szczelności Zbiornika - Przełącznik Reed Otwarty lub Stopień wyjściowy


maziarz00 napisał(a):

190 Lambda probe heating downstrem sensor 1
191 Lambda probe heating downstrem sensor 2
227 lambda contol tolerance Bank 1
228 lambda contol tolerance Bank 2
202 Lambda regulating limit Bank1
203 Lambda regulating limit Bank2
152 Lambda probe voltage downstrem sensor 1
153 Lambda probe voltage downstrem sensor 2

wszystkie bledy tyczą sie sond nagraj filmik live data jak sondy pracuja bedzie wiadomo
musza zmieniac napiecia jak stoja w miejscu to do wymiany

Dragonik napisał(a):
od dłuższego czasu walczę aby zakodować sobie kierunki przy zamykaniu i otwieraniu...
wyskakuje mi taki błąd i nie wiem co z nim zrobić ;/
ściągałem pliki daten i kopiowałem do folderu ncsexpert to w ogóle wcześniej niż ten na obrazku wyskakiwał jakiś inny problem
Obrazek


ten ncsexpert odemnie tez nie działa ?? az mi sie wieżyc nie chce bo jest sprawdzony i dziala u mnie i innych bez zadnych problemów

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 stycznia 2015, 22:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Ełk
Moje BMW: E46 330d+ E60 530xd+
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896
bedi_24,
taki błąd wyskakuje od tego od Ciebie :(
jak pisałeś o plikach daten to pobrałem z chomika mlodzik1 i z kopiowałem do ncs to w ogóle na dzień dobry jakieś błędy były :/

_________________
ObrazekObrazek
było E36 1,8IS ...........................................................................................jest E46 330D
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106436.........http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 stycznia 2015, 19:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
Witam,

Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu tego bledu :

Obrazek

Nie zauwazylem zadnych problemow z autem, ale ten blad sie pojawia :

233 Sprawność Katalizatora Bank 1

Katalizator sie konczy, czy sonda zle pokazuje ? Jak moge sprawdzic albo rozwiazac ten problem ?

Katalizator predzej wywale niz go wymienie :D

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 stycznia 2015, 02:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Na stacji kontroli pojazdów mogą sprawdzić skład spalin i sprawność katalizatora. Jak wywalisz kata to będziesz mógł mieć problem właśnie z sondami za katalizatorem. Można też zastosować adaptery odsuwające sonde od spalin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 22 stycznia 2015, 00:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
picia9669, Dzieki Wielkie :ok:

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Witam, mam BMW e46 318i zgazowana, STAG.

Po odpaleniu silnika jak jeszcze jest na benzynie to na luzie obroty nie faluja, ale jak jade i dodaje gazu to czesto zdarzaja sie skoki mocy, po przejsciu na gaz jest ok, jedynie na benzynie.
Dzis podpialem ja do kompa i wyszlo w silniku takie dwa bledy:

http://zapodaj.net/786165a7a41d1.jpg.html

http://zapodaj.net/5ab9a1e54ef10.jpg.html

Do tego patrzac na to:

http://zapodaj.net/2185f0cc36bc8.jpg.html

wydaje mi sie ze nie pali na 2 cylindry(nie znam sie)

Powiedzcie czy to jakies powazne bledy, i ewentualnie jakie moga byc koszty naprawy oraz cyz te wskazania cylindrow sa ok i np to przez instalacje gazowa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 16:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
kolego masz do wymiany czujnik wałka rozrzadu blad 135

i blad 125 to blad sondy lambda ale moze byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem wałka najpierw wymien czujnik jak blad nie zniknie to do wymiany tez sonda

zakladka rough to nie równomiernosc cylindrów

jak wymienisz czujnik wałka powinno byc wszystkie na zero albo delikatnie odchyłki

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Dzieki za wyjasnienie, prosze powiedz czy to cos powaznego i mniej wiecej ile moze to kosztowac?

Czy przez ten czujnik moga byc te wachania mocy jak jade na benzynie?

Z tego co na szybko wyczytalem to sa dwa takie czujniki na wlocie i wylocie, z tego odczytu mozna jednoznacznie okreslic ktory to bedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
tak jak najbardziej tym to moze byc spowodowane

jak masz jeden wałek rozrzadu to jest tylko jeden czujnik wałka

dwa czujniki wystepuja jak sa dwa wałki a ty masz jeden

czujniki sa dosc drogie i kupuje sie tylko ori bo zaMIENNIKI nie dzialaja dobrze

zobacz na real oem jaki powienin byc i wymień wymiana jest bardzo prosta

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Czyli z wymiana nie ma problemu i sam dam rade? Jezdrzac juz te kilkanascie tys km z takim problemem moglem cos uszkodzic czy to tylko odbija sie na komforcie?

W jakiej grupie głownej szukac tego czujnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 stycznia 2015, 21:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 35
Posty: 3
Lokalizacja: Żywiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
picia9669 napisał(a):
Błąd 35 nie jest zwiazany z przekaźnikiem pompy paliwa tylko pompy powietrza wtórnego (dodawanie powietrza do spalin w początkowej fazie pracy silnika aby spaliny były mniej toksyczne) Możliwe że u ciebie nie ma tego systemu i stąd błąd, może nowsze silniki które posiadały ten soft były w nie wyposażone.


Dzięki Twoja odpowiedź naprowadziła mnie na rozwiązanie. Wystarczyło wpisać vin np. na bmwstore.pl. Wybrać silnik elektryka -> Sterownik DME zaprogramowany odpisać właściwy nr oprogramowania (jest to również zb number) z listy poniżej i wgrać właściwe o tym numerze. Wszystkie błędy znikły :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Podpowiedzcie jeszcze na temat tego czujnika walka rozrzadu jaki kupic? Z tego co czytam to duzo osob mowi ze tylko orginal ale cena jest spora (okolo 400zl) czy ktos ma doswiadczenie z jakims zamiennikiem ktory daje rade? Mozecie cos polecic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Przepraszam ze post pod postem ale nie widze mozliwosci edytowania:(

Sluchajnie odkad skasowalem te bledy dzis znow podpiolem kompa i juz nie pokazal sie blad czujnika walka ale za to ciagle jest ten blad 125 czyli sonda lambda. Mam pytanie czy jesli uszkodzona jest ta sonda to czasem mze wyskoczyc blad czujnika walka mimo ze bedzie dobry i ta sada moze dawac objawy ze jak odpale auto na zimno i chodzi na benzynie to ma wachania mocy ale juz po rozgrzaniu one ustaja a po przelaczeniu na gaz wszystko jest dobrze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
bląd sondy nie ma nic do bledu czujnika wałka
blad dal sie skasowac bo moze to byl stary bład albo poprostu czujnik zaczyna fiksować i teraz skasowałes ale za kilka dni moze sie pojawic albo nawet po przejechaniu kilku km

sonda na zimnym silniku nie dziala wiec nie ma nic do nie równych obrotów
zaczyna dzialac jak złapie swoja temp roboczą zazwyczaj zaczyna dzialac po ok max 5 minutach od odpalenia

sprawdzil bym stan swiec i przewodów wysokiego napiecia a potem samo sonde i tu tez przewodu lubia gnic i tez jak sie ma troche wiedzi to mozna to naprawic
generalnie ja mam taka zasadze ze kazda czesci elektroniczna itp idzie naprawic


co do czujnika zobaczył bym stan kabli przy wtyczce bardzo czesto kruszeje izolacja kabli i robią sie czasem zwarcia i komp lapie blad czujnika jak w pore sie to zrobi to taki czujnik z powodzeniem mozna naprawic i bedzie dzialac podaj vin to zobacze jaki masz tam czujnik i podam ci parametry jakie powinien miec sprawny czujnik ale musisz miec miernik zeby zmierzyc w nim rezystancje

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Objawy mam takie ze jak odpale to mam spadki mocy, czesto wciskam pedla gazu a auto szarpie idize do produ nagle jka by go ucinalo i znow moc jest, po nagrzaniu sie a juz na po przejsciu na gaz wszystko dziala super, nie ma zadnych problemow.

VIN:WBAAL31070JJ39710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
piotrekj66 napisał(a):
Podpowiedzcie jeszcze na temat tego czujnika walka rozrzadu jaki kupic? Z tego co czytam to duzo osob mowi ze tylko orginal ale cena jest spora (okolo 400zl) czy ktos ma doswiadczenie z jakims zamiennikiem ktory daje rade? Mozecie cos polecic?
Niestety ale tylko oryginał jeśli już.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 20:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Ełk
Moje BMW: E46 330d+ E60 530xd+
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896
Panowie a z moim wyżej coś poradzicie ?? :hyhy:

_________________
ObrazekObrazek
było E36 1,8IS ...........................................................................................jest E46 330D
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106436.........http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 stycznia 2015, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E46 318i
Dzis troszke poruszalem wtyczke od tego czujnika i po odpaleniu samochodu bylo jak zwykle ale co najlepsze po przelaczeniu na gaz nie ustapilo a bylo jeszcze gorzej, auto jak by bez mocy, przy 3tys obrotow wicej nie chcialo krecic ledwo co wyciaglaem 80km/h po przejechaniu 70km objawy ustapily i jest dobrze.\

Teraz wydaje mi sie ze ten czujnik moze byc ok a wina moze byc w okablowaniu (wtyczka) musze spokojnie zbadac czujnik i te obwody, ale dziwnie sie jechalo bez tej mocy dobrze ze pozniej zlapalo i reszte trasy (oklo 120km ) przejechalem bez problemow i z pelna moca:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 29 stycznia 2015, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47+
Hej, czy moze ktos zerknac na logi, pacjent e46 320d 336tys km przebiegu.


https://www.youtube.com/watch?v=H4CLnSq ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 lutego 2015, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e90
Kod silnika: m47
Witam
Czy ktoś zna błąd:
93A8 2K0 / Airbag Fahrer 1. Stufe
Może jakaś podpowiedź jak naprawić ten problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL