Temperatura w pionie powinna być po około 3km-5km zależy od temperatury zewnętrznej, duże ciśnienie w układzie też ma być co za sobą idzie węże mają być twarde no i gorące przecież panuje tam temperatura płynu chłodniczego rzędu 90°C.
jak nie masz wycieków zewnętrznych to porządne odpowietrzenie i będzie dobrze ;] z tym że 90% mechaników nie umie albo im się nie chce porządnie odpowietrzyć większość tylko zalewa układ i do widzenia.
majewabrx napisał(a):
dodam ze chłodnica po nagrzaniu jest zimna
Po nagrzaniu nie koniecznie musi być ciepła zobacz jaka jest po otwarciu termostatu.
Screny z impy chyba pokazują że masz czujniki temperatury walnięte, tylko nie wiem które, albo jeździsz po wulkanie

temperatura wody oleju i powietrza rzędu 200°C to raczej nie normalne i żaden silnik tego nie wytrzyma
Dodatkowo błędy po polsku to:
241 przerwy w zapłonie Cyl 4 - może być: świece, kable, cewki lub wtrysk? możliwe że dlatego telepie silnikiem
126 Aktywacja Elektromagnesu pompy szczelności Zbiornika
127 Aktywacja Elektromagnesu pompy
62 Układ wtrysku powietrza wtórnego Przełączanie zaworu
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
35 Przekaźnik układu wtryskowego powietrza wtórnego
Ale nie che cie w błąd wprowadzać i ich źle zinterpretować czyli prócz problemu z czujnikiem wałka rozrządu nie wiem o co chodzi
