arkadio666, Twoje problemy wynikają z bardziej prozaicznej przyczyny - padły Ci baterie zasilające zegary, miałem dokładnie te same objawy. Są to dwie baterie litowe o rozmiarach AA (standardowy paluszek), napięcie 3 albo 3,6 V i siedzą sobie dokładnie za zegarami, wlutowane w płytkę. Wymień je i powinno wszystko wrócić do normy

Aha, ja do siebie wrzuciłem standardowe 1,2 V i też działają.
Jak chcesz wiedzieć więcej, poszukaj na forum, było już wiele razy o tym.
Pozdro.
[ Dodano: 8 Grudzień 2007, 15:02 ]Wróciłem przed chwilą z diagnostyki komputerowej. Podpiąłem auto i okazało się, że obrotomierz na jalowych pokazuje ledwie ponad 500 obr/min, a de facto jest 720-760. Myślę, że to przez te bateryjki 1.2 V, więc jak będziesz wymieniać u siebie, to pakuj od razu 3 V.
Pozdro.