Witam!
A więc tak w lipcu 2015 wymieniłem konwerter itp. więc skrzynia nówka

ostatnio wymieniłem motor z dużo mniejszym przebiegiem i tu się zaczęły problemy... Jak na starym motorze powyżej 1600-1700obr. już trakcja się włączała przy pełnym bucie tak teraz do 2000obr. auto szybciej można rozpędzić pchając go niż trzymając gaz w podłodze... w końcu jak złapie te 2000obr. to idzie jak głupi do końca na każdym biegu

Spalanie z 8L/100km na trasie wzrosło do 9.3L/100km... np: 100km/h na budziku i powoli gaz w podłogę to auto ledwo co przyśpiesza aż mam z 3/4 gazu w podłodze to dopiero zredukuje i zapierdziela jak powinien
Mam inpę ale ona kompletnie nie wykazuje żadnych błędów

myślę zrobić live data ale nie wiem jakie parametry są odpowiednie... Ostatnio podpiąłem pod kompa i tylko na zapłonie wszedłem w silnik i zobaczyłem, że progowa ma 3.7bara a przepływka mimo, że motor nie odpalony pokazuje jakąś wartość... czy tak ma być?
Zrzut ekranu:

Po wymianie motoru:
1. Zmienione wszystkie przewody podciśnienia.
2. Zaworek turbo czysty bo nie dawno zmieniany, od EGR pracuje a vacuum daje -1bar.
3. Gruszka od turbo szybko idzie do dołu po odpaleniu i zmienia położenie podczas obrotów.
4. Nowy zbiornik podciśnienia.
5. Mam downpipe więc słyszę turbinę poniżej 1400obr. jak już sobie gwiżdże podczas gazowania.
Ostatnio zauważyłem, że kopci jak autosan jak się trzyma 2000-2500obr. na luzie... biały kolor spalin, śmierdzi ropą i trzęsie budą

więc kupiłem środek Liqui Moly PROLINE do czyszczenia układu wtryskowego i przestał dymić na biało tylko jak jest rozgrzany...
Myślę sobie przepływka może pada więc kupiłem nową
PIERBURG 7.22684.09.0 i dzisiaj założyłem. Zrobiłem reset kompa jak opisywał któryś kolega na forum zwierając klemy itp. i dałem mu się uczyć od nowa. Błędu przepływki nie ma, skasowałem też korekty wtrysków i zrobiłem zrzuty może coś Wam się rzuci w oczy bo ja już nie mam pomysłów co zrobić żeby lepiej szedł z dołu i nie kopcił jak autosan
Korekty na wolnych obrotach, silnik rozgrzany do 93'C po ostrym pałowaniu i jakieś 20km od resetu korekt i kompa:
Korekty przy 1300obr/min na postoju:
Silnik:
Ponad 50km/h na 3biegu i gaz w podłogę i zrobiłem zrzut ekranu zaraz po wciśnięciu gazu zanim zdążył pomyśleć żeby zredukować:
Jak macie jakieś pomysły, sugestie proszę śmiało pisać

bo ja się powoli poddaje
