pawelos666 napisał(a):
o nagle zmieniasz zdanie...
Ciekawe gdzie?
pawelos666 napisał(a):
nie ty nie piszesz o rownym minimalnym spadku tylko o ogromnych spadkach lub spadkach miedzy cylindrami od ktorych bedzie cos czuc w powietrzu za autem - bzdura na resorach...
Pare postów wyżej są moje wypowiedzi

wystarczy przeczytać
pawelos666 napisał(a):
piszesz tez o cisnieniu sprezania 40barów w M47/N - bzdura...
wyobraznie masz bujną,nie pisałem o m47n/ciśnieniu/
pawelos666 napisał(a):
wzor ktory podales dla ZS odnosi sie do silnika M47, bo M47N ma inny stopien sprezania i na pewno epsilon ze stosunku panie kolego pojemności całkowitej cylindra do pojemności komory sprężania nie wynosi 19. dla M47N Twoj wzór jest zle podstawiony i nie licz na spadek 10bar wzgledem fabryki
jak wyzej
pawelos666 napisał(a):
a teraz podaje prawidlowe rozwiazanie zagadki cisnienie sprezania = 0,21 x 17 = 35,7
dlaczego korzystasz z "mojego" rzekomo złego wzoru?
pawelos666 napisał(a):
Twoj wzór jest ok ale dla silnika M47
bo o taki pytałeś
pawelos666 napisał(a):
w silniku M47N zuzycie zniweluja korekty o czym bedziemy poinformowani.
nie ma mozliwosci zeby silnik, ktory jest zdrowy mial jakies luzy na cieplym na tyle duze zeby powodowalo to niedoapalanie paliwa. M47N maja ~30bar (dodam że wiekszosc ludzi te pomiary robi na zimnym, a wzor tyczy sie silnika o roboczej temp pracy)
i większość ludzi robi to prawidłowo ale zawsze znajdzie się mądrala
pawelos666 napisał(a):
dziekuje to by bylo na tyle...
jak nie masz nic do dodania...
pawelos666 napisał(a):
to zmierz kompresje na zimnym i cieplym
zrób tak jak większość ludzi czyli na zimnym
pawelos666 napisał(a):
tylko na zimnym i na cieplym o temp roboczej
istny kabaret
pawelos666 napisał(a):
wymienimy sie parametrami na pw,
a forum to nie czerpiesz wiedzy?Do brzydkich rzeczy namawiasz kolegów,zalatuje tu trochę siarą
