BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 06:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dokładnie, nie ma regóły

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 22:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 25
Lokalizacja: Bysina
Moje BMW: E36 318i
a co myślicie o wycięciu środkowego wydechu w 318i? kat mam wycięty i rurka wstawiona, nie jest głośny ale korci mnie wycięcie środkowego wydechu i wstawienie rurki. co myślicie o tym? nie strace na mocy i spalaniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 22:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
kaleta83 napisał(a):
a co myślicie o wycięciu środkowego wydechu w 318i? kat mam wycięty i rurka wstawiona, nie jest głośny ale korci mnie wycięcie środkowego wydechu i wstawienie rurki. co myślicie o tym? nie strace na mocy i spalaniu?

może to zakłocic przepływ spalin czyli spadek mocy, odradzam ten manewr :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
tez sie zastanawiam co u siebie zrobic z wydechem, dzwoni mi strasznie przy 2500 obr, bylem u specow od wydechow to proponuja wymiane srodkowego i koncowego na oryginal za 1000 zl, takze podziekowalem, bylem u kumpla mechanika i powiedzial ze zrobi mi z tym co tylko bede chcial, tylko teraz nie wiem co chciec,

w tej chwili wyglada to tak:, jest bardzo cicho, troche popierduje, delikatnie mruczy, jedynie to dzwonienie jest okropne, koncowy mam teraz sportowy (chyba, bo nie wyglada jak oryginal i ma koncowke alu) , srodkowy mam oryginal ale z troche przegnita rura wychadzaca z niego, katalizator jest ale w jakim stanie przy ponad 200 tys przebiegu to nie wiem, mam juz nawet ewentualnego kupca na niego ktory daje mi 500zl, kumpel mowi ze moze mi wyciac katalizator i wstawic co chce (rure, strumienice albo tumik, myslalem nad tym tlumikiem ze bedzie najlepszy), co do srodkowego i przepalonego wyjscia spece powiedzieli ze nie da sie tego spawac bo powypalaja sie wieksze dziury i trzeba wymienic calosc z koncowym, ale mysle ze chyba jednak da sie to obspawac i kumpel da rade, co polecacie zrobic w mojej sytuacji, zeby to troche fajniej bylo slychac i nie stracilo mocy, bawic sie z tym katem? moze z koncowym tez cos pokombinowac? pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
wojju napisał(a):
tez sie zastanawiam co u siebie zrobic z wydechem, dzwoni mi strasznie przy 2500 obr, bylem u specow od wydechow to proponuja wymiane srodkowego i koncowego na oryginal za 1000 zl, takze podziekowalem, bylem u kumpla mechanika i powiedzial ze zrobi mi z tym co tylko bede chcial, tylko teraz nie wiem co chciec,

w tej chwili wyglada to tak:, jest bardzo cicho, troche popierduje, delikatnie mruczy, jedynie to dzwonienie jest okropne, koncowy mam teraz sportowy (chyba, bo nie wyglada jak oryginal i ma koncowke alu) , srodkowy mam oryginal ale z troche przegnita rura wychadzaca z niego, katalizator jest ale w jakim stanie przy ponad 200 tys przebiegu to nie wiem, mam juz nawet ewentualnego kupca na niego ktory daje mi 500zl, kumpel mowi ze moze mi wyciac katalizator i wstawic co chce (rure, strumienice albo tumik, myslalem nad tym tlumikiem ze bedzie najlepszy), co do srodkowego i przepalonego wyjscia spece powiedzieli ze nie da sie tego spawac bo powypalaja sie wieksze dziury i trzeba wymienic calosc z koncowym, ale mysle ze chyba jednak da sie to obspawac i kumpel da rade, co polecacie zrobic w mojej sytuacji, zeby to troche fajniej bylo slychac i nie stracilo mocy, bawic sie z tym katem? moze z koncowym tez cos pokombinowac? pozdro


A co ci brzęczy ? Kat się potłukł w środku ? Czy może rura pod kolektorem gdzieś pękła i dzwoni... Ja bym założył zamiast kata jakiś dobry tłumik i wymienił tą rurę bo takie podspawywanie kupę daje... z jednej ci pospawa sypną solą parę razy i gdzie indziej wyjdzie szkoda roboty a rury nie drogie są... a tak w ogóle to czy 1000zł za dwa tłumiki to drogo ?? Normalna cena.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 20:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
no tak niby normalna cena, ale jak juz bym sie bawil wydechem i mialbym wydac 1000zl to chcialbym zrobic cos lepszego od serii, dzwoni w srodku wydechu, napewno nie przy silniku i nie koncowy, albo kat albo ta dziura wypalona, stukalem w kat i trzeslem nim i nie dzwoni, a dziura wydaje mi sie za mala na az takie dzwieki, ale moze to ona tak dzwonic, denerwuje mnie to niemilosiernie, wiec musze to zrobic tak i tak, ale przy okazji remontu moze udaloby sie cos jeszcze wykombinowac, tylko boje sie zeby nie przesadzic, boje sie troche tego kata ruszac zeby sie nie okazalo ze zamuli auto i boje sie ze bedzie za glosno, dlatego wole sie was zapytac jako wyroczni co zrobic :] , pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
wojju napisał(a):
no tak niby normalna cena, ale jak juz bym sie bawil wydechem i mialbym wydac 1000zl to chcialbym zrobic cos lepszego od serii, dzwoni w srodku wydechu, napewno nie przy silniku i nie koncowy, albo kat albo ta dziura wypalona, stukalem w kat i trzeslem nim i nie dzwoni, a dziura wydaje mi sie za mala na az takie dzwieki, ale moze to ona tak dzwonic, denerwuje mnie to niemilosiernie, wiec musze to zrobic tak i tak, ale przy okazji remontu moze udaloby sie cos jeszcze wykombinowac, tylko boje sie zeby nie przesadzic, boje sie troche tego kata ruszac zeby sie nie okazalo ze zamuli auto i boje sie ze bedzie za glosno, dlatego wole sie was zapytac jako wyroczni co zrobic :] , pozdro


No w sumie za tysiaka można już kupić tłumiki zrobione na zamówienie z kwasówki w El-Tecu czy innej firmie która się tym zajmuje... A z tym dzwonieniem to mówię ci sprawdź czy gdzieś nie są pęknięte rury ! Ja miałem to samo dzwoniło coś w wydechu jeździłem po specach wszyscy pokruszony kat ale jak się w niego waliło nic nie było słychać inni że łącznik elastyczny wydechu tak dzwoni a okazało się właśnie że pękła rura wydechowa zaraz za kołnierzem portek wydechu i dzwoniła w ogóle nie było tego widać...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 13:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
mysle o wstawieniu tego zamiast kata :

http://moto.allegro.pl/item287640796_tl ... atora.html

co sadzicie? ma ktos z was? pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 14:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Było milion razy o tym.... równie dobrze możesz sobie wstawić tłumik z kartonu.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 14:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
no za wiele o takim srodkowym tlumiku nie znalalzem na forum, wlasciwie nie ma nic, jest o strumienicach duzo, juz nie wiem co wstawic, strumienicy i zwyklej rury nie chce, taki tlumik jest zly, to co mam zrobic ? :]

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: sochaczew
czesc uwazam ze wstawienie tlumnika zamiast katalizatora to ostatecznosc i to wtedy gdy brakuje ci kasy na katalizator.Ja to zrobilem i nie jestem z tego zadowolony,silnik jakos dziwnie pierdzi mimo iz wymienilem caly uklad wydechu i chyba cos sie popierniczylo ze spalaniem.moje osobiste zdanie jest takie ze nie polecam.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 02:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
ja mam zalozony tlumik srodkowy tzn zwykla puszke :) za grosze jak kupilem auto to mialo wyciety kat :/ i to tak bezczelnie ze szkoda gadac i wspawana byla rura koncowy byl maxymalnie wypalony wiec furke bylo najpierw slychac potem widac :dobani: zalozylem srodkowy i koncowy i calosc z robocizna kosztowala mnie 260zl jesli dobrze pamietam napewno cos kolo tego wiadomo ze zywotnosc tego tlumika nie jest rewelacyjna ale spelnil moje oczekiwania w aucie jest dosc cicho(napisalem dosc bo ja mam na tym punkcie obsesje zwracam wielka uwage na wyciszenie auta) jesli chodzi o wydech to pytaj Rafala rorafalki powinien cos doradzic pozdrawiam

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 03:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
te tłumiki przelotowe są lepszą opcją niż strumienica bo jednak delikatnie wyciszają ale mozna kupić takie same tylko w obudowie takiej okrągłej jak strumienie i wtedy to jest pancerne i właściwie nie zniszczalne.
można poszukać gdzieś na allegro katalizatorów metalowych są tańsze od normalnych katów

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 95
Lokalizacja: okolice Myszkowa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
ja wyciąłem kata bo mechanik mi powiedzial ze jest do bani i wstawilem strumienke no i koncowy wydech oczywiscie z silencerem i powiem ze nawet jest w miare cicho no chyba ze wykrece silencer to wtedy jest troche glosno. Aha licz sie z tym ze jak wytniesz kata lub wstawisz wydech to licz sie z tym ze nie mozesz jechac na przeglad legalnie. ja zawsze dodaje jakis bonusik do standardowych 100zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
a ten tlumik przelotowy musi byc jakos dobrany do silnika ? czy tylko maja sie rozmiary rur zgadzac a tlumik nie ma znaczenia rozmiar? jade w czwartek poszukac takiego tumika i musze wiedziec o co pytac, pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 95
Lokalizacja: okolice Myszkowa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
jesli chodzi o strumiennice to tzreba powiedziec jaka ma sie pojemnosc silnika a o tlumikach przelotowych to niewiem ale chyba na tej samej zasadzie jak strumiennica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 60
Lokalizacja: wwa
http://allegro.pl/item284682971_kolekto ... z3_z4.html
co powiecie na te kolektory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 22:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
wojju, pytaj o przelotowy najlepiej jak bys pojechal do tlumikowca on napewno bedzie wiedzial oco chodzi jak bys mial jakies problemy ze znalezieniem odpowiedniej czy cos takiego to daj znac mam bardzo blisko do serwisu bosala ja tam kupowalem swoja wiec bez problemu moge podjechac i sie wypytac o wszystko pozdro

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 18:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
kazda ingerencja w wydech bez dostrojenia elektroniki wpływa ujemnie na silnik i jego moc, powiedzą to wam w kazdym dobrym warsztacie pod flaga engine performance.

Jak juz wcześniej było pisane, wydech jest odpowiednio przeliczony i skonstruowany, wzięte sa tam pod uwagę normy emisji spali i hałasu, do tego wszystkiego napisany jest program sterujacy praca silnika, wycinajac katalizator padają zalożenia jakie przyjmuje komputer, czyli np odpowiednie cisninie w układzie wydechowym, czy odpowiednia siła fali zwrotnej

przeważnie konczy sie na tym że obniżona zostaje moc a właściciel auta słysząc większy hałas jest przekonany że auto idzie lepiej, teoretycznie wszyscy sa zadowoleni, posiadacz auta, bo przeciez jego fura na teraz 20 km wiecej, handlarz katalizatorami bo kupił katalizator na ktorym zarobi min 300 zl :hyhy:

tu jest link do artykulu w ktorym opisany jest Lanos bez kata, rasowa tragedia :wstyd:


http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=436

a potem zajrzyjcie tutaj i zapytajcie co robia i za ile

www.remus-polska.pl

ktoś chce mocy?? to kosztuje, a jak dla kogos nawet tysiak to zbyt wiele to niech zostawi jak jest, bo tylko fure psuje i zalatuje to agro-tuningiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 19:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
tylko ten link o lanosie dalej nie odpowiada na pytanie czy warto wyciac kata czy nie, wszystko niby ladnie pieknie opisane, koncowy zabiera moc a o kacie cisza, wyciety i tyle

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL