podpinam sie mam tak samo mianowicie juz niewiem czego sie czepic:(
Bmw e46 320td 150km wersja compact
oczytałem duzo na forum prubowałem wszystkiego problem jest taki ze.
bmw nie ciagnie na biegu tak jak by sie turbo nie załanczało powoli idą obroty niema momentu nic ale po puszczenie i dodawania gazu tak z 3 razy zaczyna załanczac turbo i ciagnie ładnie na wyszych biegach juz niema problemu.
co na dzien dzisiejszy zrobiłem to
-czyszona geometria turbiny
-sprawdzenie gruszki czy podciaga sztange
-wymieniony filtry wszystkie przedewszystkim paliwowka
-wgranie ponownie nowej i orginalnej mapy niewiedziałem czy był chip czy nie
-przepływomierz był podmieniany z tymi samymi numerami sprawny w 100%
-nowy zaworek do podcisnienia turbiny
-nowy czujnik cisnienia doładowania w kolektorze sacym ale tu ciekawostka napisze nizej
-wszystkie wezyki powymieniane
-intelculer szczelny weze sprawdzone
-zaslepiony egr
i dochodząc do czujnika w kolektorze sacym miałem na podmianke od 136 i problemu nie było turbo ładnie ciagło jak ma ciagnac nic nie zainało nic tylko miało jakby turbo dziure miedzy 2000 a 2200 i kupiłem nowy oryginalny czujniczek do kolektora sacego od 150km silnika i problem jest wciaz ten sam niezałancza sie i dodam ze jak miałem czujnik od 136 na wolnych obrotach turbo załanczało sie i wyłaczało tak w czasie odległym o 2 minuty prosze o pomoc juz niewiem w czym szukac moj mechanik juz jest załamany i dodam ze wartosci jakie podaje komputer jak ciagnie ładne osiagaja tego co ma byc a jak zle ciagnie niema mocy to komputer zaniza wartosci pozdrawiam i prosze o podpowiedzi co by tu mozna jeszcze ogarnac
