BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 03:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Zimny napisał(a):
alkohol właśnie wysusza jest suchym paliwem i dodawanie go niszczy układ, także praktyki nie masz wcale ale jak chcesz to ci mogę pomóc

Nie dzieki nie skorzystam, obawiam się że nie masz odpowiedniego zaplecza laboratoryjnego, by podzielić się dodatkową wiedzą. Caly czas Ci pisze ze ropa na ktorej auto dobrze jedzie moze byc sucha i moze byc tak jak na depresatorach zimowych ktore sa na alkoholu, a auto bedzie zasuwać, ale smarowania to nie ma. Spojrz na ceny dodatkow do paliw ON na bazie olejów i na bazie alkoholu. Jest duża różnica. Te na alkoholu są dużo tańsze. Dobrym przykladem moze byc srodek kleen flo kanada jeden jest jako dodatek poprawiajacy smarnosc a drugi jako depresator zimowy z alkoholem, jak jesteś ciekawy sprawdź ile alkoholu zawiera. moze byc tez naftalen czyli np skydd. olej dodany do paliwa jesli cos poszlo w uklad paliwowy moze go uratowac. pisalem Ci co ze regulator moze sie zawieszac co tydzien czy co 2, a w miedzy czasie auto moze jezdzic normalnie. chrzczone paliwo to jeszcze nic najgorsze jest jezdzenie na paliwie z wodą. nie zmienianie w pore filtra a potem zlewamy ogromne ilosci wody z filtrow paliwa przy wymianie to tez zabija a nie jakosc ropy. jezeli ropa Ci sie dopala w wyzszych temp to tylko odlozy sie nagar na koncowkach wtryskow. te opilki ktore moga pojsc dalej sa bardzo male. przypadkow ze cos stanie w regulatorze jest malo.

953 kleen flo
Obrazek
ponizej wklejam co daje "niepotrzebne poprawianie smarności":

"Bezalkoholowy smar do silników Diesla (#953) zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki. Zapewnia silnikom odpowiednią smarowność i ochronę przed przedwczesnym zużyciem. Obniża temperaturę płynności oleju napędowego. Czyści układ paliwowy, obniża zadymienie spalin. Podnosi moc silnika. Absorbuje wodę z paliwa zapobiegając w efekcie korozji układu paliwowego. Do stosowania przez cały rok. Środek bardzo dobrze miesza się z olejem opałowym, poprawia właściwości smarne oleju opałowego. Olej opałowy zgodnie z przepisami nie może być używany jako paliwo do pojazdów. Stosowanie oleju opałowego do napędu silników, jest nie wskazane również ze względów technicznych - grozi uszkodzeniem silnika.

Przykładowe zastosowania:

Smar jest przystosowany do paliw dieslowskich z niską zawartością siarki. Czyści i smaruje cały system paliwowy silników Diesla w szczególności pomaga przywrócić smarowanie zarówno wtryskiwaczom jak i pompom paliwowym.

Sposób użycia:

Dodać 100ml smaru do 150 litrów paliwa. W okresie chłodów dawkę preparatu zwiększyć trzykrotnie.

Korzyści:

• Smar jest przystosowany do paliw dieslowskich z niską zawartością siarki.
• Pomaga przywrócić smarowanie zarówno wtryskiwaczom jak i pompom paliwowym.
• Jest środkiem całkowicie bezalkoholowym.
• Smar jest produktem przeznaczonym do stosowania przez cały rok
• Czyści i smaruje cały system paliwowy silników Diesla.
• Zwiększa moc silnika.
• Redukuje wilgotność, przez co zapobiega korozji w okresie letnim.
• Zwiększa żywotność silnika i filtra paliwa.
• Zwiększa całkowitą sprawność systemu i w związku z tym obniża koszt napraw.
• Łatwy w użyciu, po prostu dodaje się go do paliwa.
• Zmniejsza zużycie paliwa.
• Zmniejsza emisję spalin
• Poprawia właściwości stabilności paliwa podczas przechowywania."

a teraz dodatek na bazie alkoholu:
Obrazek

"- Usuwa nagary i osady z układu paliwowego, stosowany systematycznie zapobiega ponownemu zabrudzeniu
- Oczyszcza wtryskiwacze
- Usuwa wilgoć z paliwa, zapobiegając korozji zbiornika paliwa i tworzeniu się korków lodowych w przewodach paliwowych podczas niskich temperatur
- Obniża temperaturę wytrącania się parafiny z oleju napędowego o około 6ºC
- Ułatwia rozruch silnika nawet w czasie 30ºC mrozów

- Stabilizuje czyli reguluje pracę silnika na wolnych obrotach
- Zmniejsza hałas silnika
- Obniża toksyczność spalin
- Wydajny – 1 litr depresatora wystarcza na 2300 l oleju napędowego
- Posiada atesty, karty charakterystyki do pobrania na naszej stronie internetowej
- Opatentowana formuła
- Produkt do stosowania przez cały rok
- Łatwy w użyciu
- Systematyczne stosowanie depresatora wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa 12%

Przykładowe zastosowania:
Zalecany do:
- samochodów osobowych
- ciężarowych
- autobusów
- ciągników siodłowych
- maszyn budowlanych
- statków
- pojazdów wyposażonych w nowoczesne silniki Diesla z pompo-wtryskiwaczami czy nowoczesnym systemem "common rail".

Sposób użycia:
Depresator dolewa się do zbiornika paliwa. Przedawkowanie preparatu nie jest szkodliwe."

Dlatego jak dolejesz takiego środka czy zatankujesz na stacji, to auto spala mniej i leci lepiej, ale nie ma to nic wspolnego z poprawą smarności, paliwa mam z niską zawartością siarki, a każdy chciałby jezdzic swoim dieslem 1mln km. Jezeli przelejesz i dodasz np ponad 200ml oleju 2T zalozmy LM 1052 lub Shell VSX 2T to zwiekszysz temp zaplonu paliwa i auto bedzie gorzej chodzilo na zimnym. Uklad paliwowy bedzie sie smarował, ale nagar odlozy się na wtryskiwaczach mimo ze to specjalne mieszanki olejow polsyntetycznych niskopopiolowych to syntetyczne maja po prostu wyższą temp spalania i nie możemy przelać. Bezpiecznie jest wlewać do 150ml na bak. Wskazane jest późniejsze zastosowanie chociażby dodatku na bazie naftalenów może być Skydd Black Arrow, jego temp zaponu wynosi 60oC i dolanie już 0,5L na bak znacznie poprawia reakcję na gaz, zwlaszcza przy slabszej jakości paliwie (ktore ma wyższą temp zapłonu) i pomoże oczyścić się wtryskiwaczom. Jezeli ktos ma wiecej kasy to polecam LM SPEED Diesel Zusatz. Dziala nawet na podwieszające się wtryskiwacze. Sprawdzony zarówno na TDI jak i nowszych systemach CR.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 04:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Po tych srodkach korekty wtryskiwaczy na autach BMW CR z przebiegami np 380 tys km na cieplym są po ~0,15... na kazdym garze, przynajmniej na takim poziomie choć zdarza się że i np 0,10

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 16:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
Nie dzieki nie skorzystam, obawiam się że nie masz odpowiedniego zaplecza laboratoryjnego, by podzielić się dodatkową wiedzą.
Zapewniam cie że większość uzytkownikow nie posiada w swoim garażu laboratorium uzytkujac samochody poprawnie :)
pawelos666 napisał(a):
Caly czas Ci pisze ze ropa na ktorej auto dobrze jedzie moze byc sucha i moze byc tak jak na depresatorach zimowych ktore sa na alkoholu, a auto bedzie zasuwać, ale smarowania to nie ma
wiec tego nie polecaj tego czego nie znasz.Proponujesz produkty które maja najlepsze zastosowanie wraz z olejem opalowym,moze napiszesz wprost że trzeba lac olej opałowy? :rotfl: w paliwie niewiadomego pochodzenia czy składu właśnie takie cos jak inne paliwko czy inny wypełniacz można znalesc i to rzutuje żeby okreslic mianem chrzczonego.To jest ważnym problemem i sklada się na obraz zlej jakości paliwa.Dodatki zrowno na bazie oleju jak i alkoholu nie usowaja uszkodzen mechanicznych,mam tu na myśli opilki czy zużycie np.koncowki.Te na bazie alkoholu sa bardziej agresywne i stosowanie ich caly czas skraca zywotnosc niektórych części silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 17:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
tak są tacy pewni i jezdza do 350 tys km czy 400 na silniku, a potem albo trafiają drugi raz na mine jesli robia faktycznie te 100 czy 200 tys km jednorazowo autem i zmieniaja pozniej zdanie ze samo paliwo jednak nie wystarcza i wymieniaja wtryski albo nastepny wlasciciel to robi...tak samo jak zapewnianie ze silniki francuskie sa zywotne bo ciocia, wujek ma i juz 4 lata jezdzi bez awarii... to zapytaj ich czy zrobi nim 700 tys, tyle co kreconym niemcem jak od handlarzy ludzie robią

nie prawda stosowanie zimową pora paliw z dodatkiem depresatorow na bazie alkoholu ma pozytywny wplyw wtryskiwacze wlasnie niszczy woda...dodatki z alkoholem do paliwa zimą są na nizsze temperatury. u nas wystarczy lac naftalen np skydd diesel

kleen flo jest nie tylko do oleju opalowego rowniez do silnikow diesla ma zastosowanie jako dodatek poprawiajacy smarnosc...do paliw z niska zawartoscia siarki

zalepione, brudne koncowki wtryskow czysci sie jezdzac na paliwie o obnizonej temp spalania z dodatkami pluczacymi... wtedy wlasnie mozesz poprawic ich wydajnosc i zmniejszych korekcje, poprawiajac smarnosc paliwa eliminujesz ryzyko awarii od cial obcych i zanieczyszczen, ktore juz przedostaly sie z paliwem. najbardziej wtryski i tak niszczy woda...

paliwa po prostu miesza sie z gorszej jakosci paliwem i dodaje dodatkow takich jakie sa dodawane zimą do paliwa na stacjach.

uwazasz ze zimowe paliwko o mocno niebieskiej barwie dobrze smaruje, bo silnik pracuje na nim lepiej? twierdzisz ze wtedy jest super jakosci? nie koniecznie..., ale jak zatankujesz dalej na wschod od granicy to na pewno to zauwazysz, dlatego ze tam ludzie jeżdżą w innych warunkach

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2016, 17:44 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 17:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
tak i jezdza do 350 tys km czy 400 na silniku, a potem albo trafiają drugi raz na mine jesli robia 100 czy 200 tys km jednorazowo i zmieniaja zdanie ze samo paliwo jednak nie wystarcza i wymieniaja wtryski albo nastepny wlasciciel to robi...
aha czyli stosowanie dodatkow gwarantuje prace wtryskow bez jakichkolwiek niedomagan co najmniej do 1 mln, :rotfl: nie trzeba naprawiac regenerować samo się zrobi... :rotfl: tylko dodatki :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
nie prawda stosowanie zimową pora paliw z dodatkiem depresatorow na bazie alkoholu ma pozytywny wplyw wtryskiwacze wlasnie niszczy woda...
dowiedz się dokładnie dlaczego jest to stosowane :)
pawelos666 napisał(a):
nie tylko do oleju opalowego tylko do silnikow diesla ma zastosowanie dodatek poprawiajacy smarnosc...do paliw z niska zawartoscia siarki

zalepione koncowki wtryskow czysci sie jezdzac na paliwie o obnizonej temp spalania z dodatkami pluczacymi... wtedy wlasnie mozesz poprawic ich wydajnosc i zmniejszych korekcje, poprawiajac smarnosc paliwa eliminujesz ryzyko awarii od cial obcych i zanieczyszczen, ktore juz przedostaly sie z paliwem. najbardziej wtryski niszczy woda...

paliwa po prostu miesza sie z gorszej jakosci paliwem i dodaje dodatkow takich jakie sa dodawane zimą do paliwa na stacjach
nie sęp 2 lub 3 grosze na paliwie tylko tankuj na sprawdzonych stacjach i będziesz jezdzil bezproblemowo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 17:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
uwazasz ze zimowe paliwko o mocno niebieskiej barwie dobrze smaruje, bo silnik pracuje na nim lepiej? i jest super jakosci? nie koniecznie...ale jak zatankujesz dalej na wschod od granicy to na pewno to zauwazysz
tu sam sobie odpowiedziales :Zimny to jest tak moskiewskie niebieskie zimowe jak jezdzilem na tym swoimi m57n i m47n to idzie lepiej niz nasze najlepsze z najlepszych stacji. im blizej granicy wschodniej tym gorzej. bialoruskie i ukrainskie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 17:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
tak jak ty myslalo duzo ludzi przed przebiegami 500 tys niestety zmuszeni byli wymienic kilka wtryskiwaczy by jezdzic dalej...

dodatki depresatory na 70% skladzie alkoholu nie zacierają wtryskiwaczy, chodzi o rozbicie wody w mniejsze czastki. wode po zimie zlewamy z filtra paliwa, dlatego po kazdej zimie powinno sie zmienic filtr.

dobra stacja nic nie da i tak nie unikniesz zatankowania gorszego paliwa, poprawiajac smarnosc paliwa i lejac depresatory oraz wymieniajac w pore filtr odwlekasz regeneracje pomp i wtryskiwaczy, auto tez chodzi lepiej.

nie wiem na jakiej dobrej stacji tankujesz, ale zatankuj sobie tego "dobrego paliwa" i dolej 0,5L naftalenu na bak i napisz za jakis czas czy nie lepiej idzie i czy czasem nie pracuje ciszej lagodniej

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 18:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
tak jak ty myslalo duzo ludzi przed przebiegami 500 tys niestety zmuszeni byli wymienic kilka wtryskiwaczy by jezdzic dalej...
dobrze że mamy ciebie-jednego mądrego
pawelos666 napisał(a):
dodatki depresatory na 70% skladzie alkoholu nie zacierają wtryskiwaczy, chodzi o rozbicie wody w mniejsze czastki. wode po zimie zlewamy z filtra paliwa, dlatego po kazdej zimie powinno sie zmienic filtr.
przeczytaj historie gościa na bmw klub jak i dlaczego remontował silnik ;)
pawelos666 napisał(a):
dobra stacja nic nie da i tak nie unikniesz zatankowania gorszego paliwa, poprawiajac smarnosc paliwa i lejac depresatory oraz wymieniajac w pore filtr odwlekasz regeneracje pomp i wtryskiwaczy
ja ci nie bronie jak tak pragniesz tego opału to lej,ja syfu tankował niebędę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
syf i tak masz w baku na dnie. wiesz jak sie zapala na strzala diesla po remoncie? to odpowiedz sobie sam i nie boj sie tak dodatkow poprawiajacych smarnosc paliwa w tych zalecanych ilosciach. dobra stacja nic ci nie da... paliwo jest nadal suche. wykrec pompe paliwa w kilku dieslach bmw i zobacz jaki syf bedzie na dnie baku.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 11 czerwca 2016, 18:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Pierwsze odpalenie po remoncie nie można porównywać z póżniejszą eksploatacja,to nie tak jak myślisz.Dobrze ci radze tankuj na sprawdzonych stacjach jak chcesz jezdzic bezproblemowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 08:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
No dobrze, ale podczas takiego odpalenia mamy w silniku w komorze czysty olej i nie wplywa to zle, bo sie i tak wypali. Nie osadza sie nawet w takiej ilosci nie zaszkodzi silnikowi. Wiec dodany w ilosciach 100-150ml na 60-65L paliwa jest w 100% bezpieczny.
Paliwo z dobrej stacji BP, Shell itd? To nic nie da i tak. Masa osob wmawia sobie ze wystarczy lac dobre paliwo. Oni zazwyczaj robia 100 tys km autem. No max 200 tys, trafiaja jeszcze na zdrowe uklady paliwowe. Osoba ktora odkupi to i tak potem naprawia. Poprawiajac smarnosc mozna uniknac naprawy tak jak pisalem i zapobiec awarii. Jezeli cos sie zacznie dziac z regulatorami wtryskami nalezy zlac paliwo z filtra wymienic go na nowy i dodac dodatek czy olej poprawiajacy smarnosc ON. Mozna w ten sposob uratowac uklad wtryskowy, a takze pompe pomocnicza i tą z koszem w baku. To jest moje zdanie na ten temat. Smarnosc paliwa ma ogromne znaczenie i pod mikroskopem widać co robi nasze polskie paliwo z dobrych stacji z wtryskiwaczami.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 11:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Tutaj się zgodzę z pawelos666 dodatki warto dolewać, i powiem że zagraniczne paliwo jest jeszcze gorsze od polskiego, zwłaszcza bym rzekł w Austrii po którym to w paliwie gluty pływają w baku, co do opału znam e38 740d które zrobiło 300tyś i nic tak samo alfa 1,9jtd ponad 200tyś i nic, a auta miały duże przebiegi, liczyły się właśnie dodatki niestety czystość opału który to jest czyściejszy od on

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 19:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Dla zachowania odpowiedniej charakterystyki spalania musza powstać odpowiednie warunki to tez błędne jest porównanie pierwszego odpalenia z późniejszym użytkowaniem.Bez sensu można tez przedstawić sytuacje uszkodzenia wtryskiwacza który leje(ma niedopuszczalna dawke w nieodpowiednim czasie)jest tego paliwa bądź co bądź dużo i co wypali się?tak ale nie tylko to...Zaznaczyc trzeba ze taka sytuacja zaburza caly proces spalania negatywnie wpływa na silnik katalizator itp.(tworzy się m.in syf)Nie ma większego sensu stosować i łudzić się ze po tym zabiegu naprawia się nam pompki,wtryski itp.nie zastapi to ubytku lub uszkodzenia części-tylko naprawa.Podobnie zachwalali kiedyś magnetyzery ale to osobny temat...Trzeba tankować na sprawdzonych stacjach przez siebie i nie kombinować z opalem+dodatki ponieważ to przysporzy nam jeszcze więcej kosztów.Jesli kogos nie stać na paliwo może niech wybierze inny silnik,lpg lub tansze srodki transportu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
PIerwsze odpalanie silnika diesla zalanego olejem na denkach nie prowadzi do zalepienia wtryskow i im nie szkodzi tylko o to chodzilo wiec olej dodany w ilosci 150ml do paliwa ON nie szkodzi w zaden sposob wtryskom. To bzdura. Zeby zapobiec uszkodzeniom wtryskiwaczy i pomp a uszkadza je syf w paliwie a nie paliwo oraz woda ktorej nie da sie oddzielic od paliwa stosuje sie dodatki smarne. Jesli masz zalepione wtryskiwacze i nagar od paliwa ktore spala sie kiepsko i ma wyzsza temp spalania to wtrysk nie pracuje prawidlowo, a auto nie pracuje tak jak powinno. Wtryski się też podwieszają itd. Po to właśnie są srodki obnizajace temp spalania i srodki smarne oraz dodatki pluczące myjące. Dodatki myjące i obnizajace temp spalania wskazane są szczegolnie w przypadkach kiedy auta nie robią tras i jezdza na krotkich odcinkach. O oleju opałowym do BMW CR 320d nikt nie pisał. Silnik ktory sie odpowiednio nagrzeje spali paliwo gorszej jakosci o wyzszej temp zaplonu. Na krotkim odcinku nie spali i nie bedzie mial pelnej mocy, bedzie odkladal sie nagar. Latając w trasy można sobie lać paliwo o wyzszej temperaturze zaplonu. Silnik sobie z tym poradzi. Na krotkich odcinkach to zabojstwo dla diesla.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 20:20 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
PIerwsze odpalanie silnika diesla zalanego olejem na denkach nie prowadzi do zalepienia wtryskow i im nie szkodzi tylko o to chodzilo wiec olej dodany w ilosci 150ml do paliwa ON nie szkodzi w zaden sposob wtryskom.
gdzie napisałem ze pierwsze powoduje zalepienie wtrysków?olej zmienia charakterystykę pracy chyba nie trzeba dodawać co się dzieje w katalizatorze...
pawelos666 napisał(a):
Zeby zapobiec uszkodzeniom wtryskiwaczy i pomp a uszkadza je syf w paliwie a nie paliwo oraz woda ktorej nie da sie oddzielic od paliwa stosuje sie dodatki smarne. Jesli masz zalepione wtryskiwacze i nagar od paliwa ktore spala sie kiepsko i ma wyzsza temp spalania to wtrysk nie pracuje prawidlowo, a auto nie pracuje tak jak powinno, wtryski sie podwieszają itd. Po to są srodki obnizajace temp spalania i srodki smarne oraz dodatki pluczące myjące.
właśnie żeby wtryski pracowały dobrze potrzeba im dobrego paliwa(nie chrzczonego)przede wszystkim odpowiedniego,jesli lejesz opał bo cie nie stać to długo się nie nacieszysz silnikiem i dodatki ci w tym uzdrowieniu cudownym nie pomogą :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
przeczytaj co napisalem wyzej, a polanie po denkach tlokow i scinkach cylindrow olejem pozwala mu odpalic szybko. nawet wtedy nic nie ma prawa sie osadzic na wtryskach.

tak katalizator uszkadza paliwo ktore sie nie dopala albo jak przelejesz dodatki smarne dodawane do ON. tu masz racje. problem polega na tym ze jezeli wtryski sa zalepione (przez lata od od zlego paliwa), podwieszaja sie - nie pracuja wlasciwie to jeszcze bardziej szkodzi to katalizatorom. Ty czujesz smrod z wydechu i w momencie podania dodatkow do paliw ten przykry zapach po kilkuset km jazdy mija, a auto zaczyna pracowac lepiej. W przypadku stosowania np 150ml na bak mozesz jezdzic 25 lat i na pewno jesli bedziesz stosowal sprawdzone dodatki to nic sie nie wydarzy.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 20:33 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
przeczytaj co napisalem wyzej. a polanie po denkach tlokow i scinkach cylindrow olejem pozwala mu odpalic szybko. nawet wtedy nic nie ma prawa sie osadzic na wtryskach.
Sprubuj zrozumieć że pierwsze odpalenie ma się nijak do następnych czyli nie można tego porównywać... nie baw się w te dodatki-(tankuj dobre paliwo to wystarczy) a w szczególności te typowo czyszczące to najgorsze zło jakie może być.Po tym zostaje już tylko naprawa i nici z twoich oszczednosci.


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 20:37 przez Zimny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Wiesz na jakiej zasadzie dziala wiekszosc dodatkow czyszczacych? Na takiej zasadzie na jakiej dogrzany silnik radzi sobie z odlozonym nagarem. Dzieki obnizeniu temp zaplonu ON. Dlatego jezdzac np 10 lat dochodzi do podwieszania sie wtryskow i zalepienia koncowek. Zwlaszcza w tych autach ktore nie jedzą duzo. Samo paliwo bez robienia tras nic nie daje, albo jezdzisz duzo albo sie znasz i dodajesz sprawdzone dodatki ktore istnieja na rynku od 30 lat. Ropa ktora ma wyzsza temp zaplonu pali sie gorzej, auto spala jej wiecej. I powstaje z tego wiecej syfu. Po dodaniu dodatku o temp. zaplonu rownej 60oC paliwo spala sie lepiej i auto spala go mniej, pracuje lepiej.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 20:42 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Zrób tabele ile zawierają alkoholu i środków typowo agresywnych dla potomnych :)na temat jazdy to się nie wypowiadaj dlatego że nie wiesz kto ,czym ,jak, gdzie i ile jezdził :)Moje zdanie na temat dodatkow znasz-nie polecam :)


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 20:45 przez Zimny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d 150km lift kontrolka dde
PostNapisane: 12 czerwca 2016, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Te z alkoholem izopropylowym są na zime na bardzo niskie temp. powoduje to rozbicie czastek wody na mniejsze zimą, zawieraja tez dodatki smarne.

Latem wystarczy lać bez alkoholu na bazie naftalenu o temp zaplonu 60oC.

Proces czyszczenia wtryskow polega na podaniu dodatku ktory ma temp zaplonu rowną 60oC auto pracuje tak az spali 0,5L paliwa... to nie chemia czysci...

Kojarzysz preparat LM uzywane w serwisach? Po ktorych wyrownuja sie korekty i odczuwa sie poprawe osiągow? Polega na tym samym. BMW tez sprzedaje go pod swoją etykietą.
Obrazek

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2016, 21:07 przez pawelos666, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL