Zimny napisał(a):
alkohol właśnie wysusza jest suchym paliwem i dodawanie go niszczy układ, także praktyki nie masz wcale ale jak chcesz to ci mogę pomóc
Nie dzieki nie skorzystam, obawiam się że nie masz odpowiedniego zaplecza laboratoryjnego, by podzielić się dodatkową wiedzą. Caly czas Ci pisze ze ropa na ktorej auto dobrze jedzie moze byc sucha i moze byc tak jak na depresatorach zimowych ktore sa na alkoholu, a auto bedzie zasuwać, ale smarowania to nie ma. Spojrz na ceny dodatkow do paliw ON na bazie olejów i na bazie alkoholu. Jest duża różnica. Te na alkoholu są dużo tańsze. Dobrym przykladem moze byc srodek kleen flo kanada jeden jest jako dodatek poprawiajacy smarnosc a drugi jako depresator zimowy z alkoholem, jak jesteś ciekawy sprawdź ile alkoholu zawiera. moze byc tez naftalen czyli np skydd. olej dodany do paliwa jesli cos poszlo w uklad paliwowy moze go uratowac. pisalem Ci co ze regulator moze sie zawieszac co tydzien czy co 2, a w miedzy czasie auto moze jezdzic normalnie. chrzczone paliwo to jeszcze nic najgorsze jest jezdzenie na paliwie z wodą. nie zmienianie w pore filtra a potem zlewamy ogromne ilosci wody z filtrow paliwa przy wymianie to tez zabija a nie jakosc ropy. jezeli ropa Ci sie dopala w wyzszych temp to tylko odlozy sie nagar na koncowkach wtryskow. te opilki ktore moga pojsc dalej sa bardzo male. przypadkow ze cos stanie w regulatorze jest malo.
953 kleen flo

ponizej wklejam co daje "niepotrzebne poprawianie smarności":
"Bezalkoholowy smar do silników Diesla (#953) zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki. Zapewnia silnikom odpowiednią smarowność i ochronę przed przedwczesnym zużyciem. Obniża temperaturę płynności oleju napędowego. Czyści układ paliwowy, obniża zadymienie spalin. Podnosi moc silnika. Absorbuje wodę z paliwa zapobiegając w efekcie korozji układu paliwowego. Do stosowania przez cały rok. Środek bardzo dobrze miesza się z olejem opałowym, poprawia właściwości smarne oleju opałowego. Olej opałowy zgodnie z przepisami nie może być używany jako paliwo do pojazdów. Stosowanie oleju opałowego do napędu silników, jest nie wskazane również ze względów technicznych - grozi uszkodzeniem silnika.
Przykładowe zastosowania:
Smar jest przystosowany do paliw dieslowskich z niską zawartością siarki. Czyści i smaruje cały system paliwowy silników Diesla w szczególności pomaga przywrócić smarowanie zarówno wtryskiwaczom jak i pompom paliwowym.
Sposób użycia:
Dodać 100ml smaru do 150 litrów paliwa. W okresie chłodów dawkę preparatu zwiększyć trzykrotnie.
Korzyści:
• Smar jest przystosowany do paliw dieslowskich z niską zawartością siarki.
• Pomaga przywrócić smarowanie zarówno wtryskiwaczom jak i pompom paliwowym.
• Jest środkiem całkowicie bezalkoholowym.
• Smar jest produktem przeznaczonym do stosowania przez cały rok
• Czyści i smaruje cały system paliwowy silników Diesla.
• Zwiększa moc silnika.
• Redukuje wilgotność, przez co zapobiega korozji w okresie letnim.
• Zwiększa żywotność silnika i filtra paliwa.
• Zwiększa całkowitą sprawność systemu i w związku z tym obniża koszt napraw.
• Łatwy w użyciu, po prostu dodaje się go do paliwa.
• Zmniejsza zużycie paliwa.
• Zmniejsza emisję spalin
• Poprawia właściwości stabilności paliwa podczas przechowywania."
a teraz dodatek na bazie alkoholu:
"- Usuwa nagary i osady z układu paliwowego, stosowany systematycznie zapobiega ponownemu zabrudzeniu
- Oczyszcza wtryskiwacze
- Usuwa wilgoć z paliwa, zapobiegając korozji zbiornika paliwa i tworzeniu się korków lodowych w przewodach paliwowych podczas niskich temperatur
- Obniża temperaturę wytrącania się parafiny z oleju napędowego o około 6ºC
- Ułatwia rozruch silnika nawet w czasie 30ºC mrozów
- Stabilizuje czyli reguluje pracę silnika na wolnych obrotach
- Zmniejsza hałas silnika
- Obniża toksyczność spalin
- Wydajny – 1 litr depresatora wystarcza na 2300 l oleju napędowego
- Posiada atesty, karty charakterystyki do pobrania na naszej stronie internetowej
- Opatentowana formuła
- Produkt do stosowania przez cały rok
- Łatwy w użyciu
- Systematyczne stosowanie depresatora wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa 12%
Przykładowe zastosowania:
Zalecany do:
- samochodów osobowych
- ciężarowych
- autobusów
- ciągników siodłowych
- maszyn budowlanych
- statków
- pojazdów wyposażonych w nowoczesne silniki Diesla z pompo-wtryskiwaczami czy nowoczesnym systemem "common rail".
Sposób użycia:
Depresator dolewa się do zbiornika paliwa. Przedawkowanie preparatu nie jest szkodliwe."
Dlatego jak dolejesz takiego środka czy zatankujesz na stacji, to auto spala mniej i leci lepiej, ale nie ma to nic wspolnego z poprawą smarności, paliwa mam z niską zawartością siarki, a każdy chciałby jezdzic swoim dieslem 1mln km. Jezeli przelejesz i dodasz np ponad 200ml oleju 2T zalozmy LM 1052 lub Shell VSX 2T to zwiekszysz temp zaplonu paliwa i auto bedzie gorzej chodzilo na zimnym. Uklad paliwowy bedzie sie smarował, ale nagar odlozy się na wtryskiwaczach mimo ze to specjalne mieszanki olejow polsyntetycznych niskopopiolowych to syntetyczne maja po prostu wyższą temp spalania i nie możemy przelać. Bezpiecznie jest wlewać do 150ml na bak. Wskazane jest późniejsze zastosowanie chociażby dodatku na bazie naftalenów może być Skydd Black Arrow, jego temp zaponu wynosi 60oC i dolanie już 0,5L na bak znacznie poprawia reakcję na gaz, zwlaszcza przy slabszej jakości paliwie (ktore ma wyższą temp zapłonu) i pomoże oczyścić się wtryskiwaczom. Jezeli ktos ma wiecej kasy to polecam LM SPEED Diesel Zusatz. Dziala nawet na podwieszające się wtryskiwacze. Sprawdzony zarówno na TDI jak i nowszych systemach CR.