Witam,
Prosiłbym Wszystkich,
którzy nie lubią dyszli, bo( śmierdzą kopcą i są na gnojówkę itd. itp.) już wszyscy o tym wiemy i nie potrzeba o tym wspominać w mojej galerii
. Dziękuję za wyrozumiałość.
Po osiągnięciu 475KM w Krakowie i 492KM w Tarnowie, jak wiadomo chciałem osiągnąć magiczne 500 na tej bardziej wymagającej hamowni i jak się okazało to nie taka prosta sprawa.
W samochodzie zamontowane były przerobione cewkowe wtryski o 7%. Wynik na nich ok. 482-488KM.
Następnie piezo wtryski, które w porównaniu do 219 są mega wydajne, na nich udało się osiągnąć tylko 465 (jakoś nie polubiły się z tłokami euro3)
Zamontowałem większe węże do inercoolera ( fi 70) i powróciłem do cewkowych wtryskiwaczy przerobionych z minimalnym przelewem plus kilka innych modyfikacji mechanicznych, które jak na razie są w fazie testów. Został również odpowiednio zmodyfikowany program.
Tutaj podziękowania dla najlepszego i uczciwego tunera Przemka ECU perfect.
I oto się stało absolutnie pierwsze BMW 530d euro3 biturbo legitymujące się bajecznym wynikiem
501KMTakie małe porównanie naszych osiągnięć
Strojenie na hamowni pokazało nam słabe punkty i może niedługo coś uda się poprawić.
Przy okazji udało się nam zrobić najmocniejsze e46 330d kolegi Patada (który sam wszystko złożył) z moją turbiną, kolektorem i strojeniem ECU perfect wynik 421KM, bez pierdzenia, zadyszek i innych takich byłoby dużo lepiej, ale układ paliwowy nie domaga.
Mam nadzieję, że wróci do Krakowa i będzie kolejny rekord.
Powiedz mi taka rzecz. Mam 325d 197km z wtryskami cewkowymi. Mam w garażu komplet idealnych wtrysków piezoelektrycznych z 330d 231km ( podobno wydajność jak te z 335d 286km ) . Wystarczy wgrać soft z Ecu 231km do mojego sterownik czy trzeba zmienić na komputer 231km i go zaadoptować ? Jeżeli wymiana ECU to cos jeszcze jest potrzebne ?