Jasomit napisał(a):
Ktoś może się domyśla? Błędy które były przetłumaczyłem, pierwszy to od podgrzewacza płynu, jest odłączony, więc pomijamy, jeden od żaluzji na chłodnicy, też zasadny bo puszcza silowniczek, ale dwa podają to za duże, to za małe ciśnienie doładowania.
Co może być powodem? Auto zaczęło więcej palić i falowanie mocy się pogłębia.
Błąd 101 to błąd doładowania
Błąd 6. to błąd regulacji EGR(najczęściej pojawia się gdy EGR nie otwiera się.
Podaj pełny numer przepływomierza, ew. sprawdź ma on w środku rurkę. Stary, wadliwy, model był cały otwarty w środku(było widać cały wkład). Nowszy, poprawiony, ma rurkę z własną siateczką(końcówka wkładu wchodzi do tej rurki).
Oprogramowanie w sterowniku, które posiadasz, to jeden z pierwszych programów, w dodatku do starego typu przepływomierza(tego wadliwego)
Po montażu nowego typu przepływomierza, należy zaktualizować sterownik do programu o numerze: 7794715, w Twoim przypadku
Dodatkowo z tego co piszesz to należy przejrzeć, a najlepiej wymienić wszystkie wężyki.
Listwa zbiorcza do podciśnień jest pod kolektorem ssącym. Z niej wychodzą wężyki do elektrozaworów.
W Twoim przypadku masz ich 3:
- do turbo(zamontowany w rejonach turbiny, przed nim jeszcze jest podłączony akumulator podciśnienia, w rejonach prawego kielicha)
- do EGR, (zamontowany bodaj pod kolektorem ssący)
- do żaluzji chłodnicy - to z powodu jego braku masz błąd żaluzji - zamontowany jest bodajże za pompą wspomagania jak dobrze pamiętam