Vaporr napisał(a):
No nie żartujcie że C63 amg wolnossak by objechał m4 stg2 albo 340i ,nawet dłubnięty na 500+
Znajomy ma tą wersje 476ps ,zrobił soft dekaty to widziałem na wlasne oczy jak 2litrowy golf R 460hp go objechał z rolki a w golfie niskie 8s więc takie c63 zabija dźwiękiem ale osiągami w tych czasach to już nie.
Po takich zwykłych modach jak dla wolnossaka czyli dolot i wydech + program masz tam 530 km i ok 650nm, co przy prędkości powyżej 200 km/h raczej zrobi takie M4 stg2... wiem że rzadko takimi prędkościami się gdzieś porusza, ale tutaj pojemność naprawdę ma dużo do powiedzenia przy dużych prędkościach
Vaporr napisał(a):
galazkam3 M6 F13 competition one ładnie latają a do tego coupe
Ładnie wyglądają to fakt, w środku też jest petarda, ale to auto które waży ok 2 tony, co już na pewno bym odczuł względem E92 w prowadzeniu.. poza tym jak kolega napisał, te silniki 4.4 takie średnio udane. Znajomy dostał na weekend nową M5 F90 do polatania, fajnie w środku bajery itp id ale kultura pracy tego co wydobywa się spod maski to jakby stał przy odpalonym dieslu tak rzęgoliło wszystko, a ponoć to normalne w tych silnikach, na obroty też wkręcała się jakoś tak ociężale no i spalanie jakie miał to 28 litrów przy trochę szybszej jeździe bez jakiegoś super szalenia bo z dzieciakami latał... Słyszałem o kilku przypadkach, że nawet na gwarancji potrafili silnik po 40 tyś km wymienić na nowy.
Nie jechałem nigdy takim samochodem także nie wiem jak z odczuciami z jazdy, ale mam np porównanie nowej carrery s 3.0 biturbo 450 km do starej wolnossącej 3.8 385 km. Może i ta nowa jest szybsza jakby je postawić obok, ale odczucia z jazdy tragiczne, chwile wcisku w fotel i powyżej 5 tyś obrotów już tak jednostajnie przyspiesza bez jakiegoś szału, nie mówie już o aspektach dźwiękowych bo są tragiczne. Wolnossącą jak się jedzie to im wyższe obroty tym bardziej ona rwie do przodu, ryk silnika bez porównania lepszy i takie wrażenie że to auto aż się prosi żeby kręcić je pod czerwone pole
