mmiloszekk napisał(a):
Myślałem, żeby zamienić go na N51B30 234km, jest jedna/2 sztuki na portalach aukcyjnych.
Bądź ewentualnie na N52B30 258km.
Zlej na te oznaczenie n52k, to zwykłe n52b30 tyle że okrojone na USA, inaczej 3,0L 328i. Zamiana na zwykłe n52b30 z 330i to abstrakcja bo to te same słupki, tyle że 328i ma zdławiony dolot, pojedyncza Disa, zamiast dwóch itd. Jak wejdziesz na fora z za wielkiej wody to dowiesz się że tam każdy kto kupuje 328i robi retrofit na 330i, wrzucając dolot z 330i + zmiana mapy. Coś jak kolektor m50 w m52, czy m54 w m52tu. Tutaj kolektor b30a do b30

Co do zmiany na n51 to też kula w nogę ,bo to taki owoc nieudanego stosunku n52 z Gretą thunberg... Czyli takie upośledzone dziecko którego potrzebowała wybrana rzesza ludzi... Wersja eko pod tajemniczym kodem "Sulev" czyli obniżona kompresja , inny dolot, pewnie katalizatory gdzie się da. Kompletnie bez sensu.
Jeśli chcesz robić SWAPa to jedynie n54/n55, w przeciwnym wypadku daruj i rób retrofit na 330i. To jedyne wyjście na solidnie odpychające się wolnossące 3,0L