BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 12:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 listopada 2024, 19:19 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Oj, 0.4s zejść to nie tylko niższe ciśnienie w oponie, bo to co zyskasz na starcie stracisz powyżej 50km/h przez większe straty wynikające z wyższych oporów toczenia. Złamać 12s nie jest łatwo.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // powrót JeDi
PostNapisane: 2 listopada 2024, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Lincoln napisał(a):
Oj, 0.4s zejść to nie tylko niższe ciśnienie w oponie, bo to co zyskasz na starcie stracisz powyżej 50km/h przez większe straty wynikające z wyższych oporów toczenia. Złamać 12s nie jest łatwo.


Właśnie około 0,4s daje LC. Myślę że ciśnienie można zostawić, tylko żeby zagrzać opony. Przy 0-5C są dość twarde, więc trzeba je zmiękczyć. To takie gdybanie bo wiele warunków musi być spełnionych :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // nowe pomiary !
PostNapisane: 7 listopada 2024, 08:55 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Sądzę, że nie uda się złamać 12s bez ingerencji w moc, pamiętam jak sam próbowałem E39, to jest naprawdę ciężki temat.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // nowe pomiary !
PostNapisane: 26 lutego 2025, 13:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
JeD napisał(a):
(...) 1/4
Obrazek
(...)
JeD napisał(a):
Właśnie około 0,4s daje LC. Myślę że ciśnienie można zostawić, tylko żeby zagrzać opony. Przy 0-5C są dość twarde, więc trzeba je zmiękczyć. To takie gdybanie bo wiele warunków musi być spełnionych


Kurczę, ale to musiałbyś 0-100 nawet z LC zrobić niskie 4s.. chyba niewykonalne. Trzymam kciuki ale raczej ciężki temat w wolnossaku RWD by taki zysk uzyskać.
Jak chcesz zobaczyć 11.9X to póki pogoda dobra, może warto wywalić trochę masy :D Tylna kanapa, 2 stołki zamienić na kubełek, lżejsze aku (np. z m4) i powinieneś zbić ok 60kg a to już coś. Do tego dobra opona na tył, jakaś klejąca mocniej np. r888r i można atakować wysokie 11. :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // WIOSNA!
PostNapisane: 9 kwietnia 2025, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Norwegia budzi się z zimowego snu, no i M3 też już częściej wyjeżdża z garażu ;)
Auto zrobiło może z 1000km podczas zimy, czyli nie wiele, ale w niektórych stytacjach przydało się jako drugi środek transportu ;)

Przed zmianą kół na letnie wypadało zrobić jakąś pamiątkową fotkę.
Obrazek

I cyk do roboty. Opon jeszcze troche jest więc wymiana przeprowadzona we własnym zakresie.
Obrazek

Wleciały też nowe dywaniki welurowe (miałem tylko gumowe).
Obrazek

Od razu zrobiło się przytulniej w środku, ale na sesję wnętrza przyjdzie jeszcze czas :)
Obrazek

Kilka cieplejszych dni i człowiek od razu ma więcej energii. Na fejsie wyskoczyło powiadomienie o pierwszym trackdayu w tym sezonie (w sumie to jest to kurs doskonalenia jazdy, czyli taki trackday na legalu z ubezpieczeniem). Frekwencja i pogoda dopisała. Fajni ludzie i fury więc naprawdę miło spędzona niedziela.

Lotus 380 cup i Mclaren Artura wzbudzały największy podziw wśród kierowców. Sporo prosiaków różnej maści i kilka rodzynków typu G-klasa.
Mi najbardziej do gustu przypadł Lotus. Mega surowy, w środku stal i carbon. Widać, że auto skrojone pod tor ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Koniec części I. Część II - wrażenia z jazdy już wkrótce ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // nowe pomiary !
PostNapisane: 10 kwietnia 2025, 02:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Spoko ze zabierasz emke na tor

JeD napisał(a):
czyli taki trackday na legalu z ubezpieczeniem


Czyli w razie dzwona wyplacaja $$$ ? :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // nowe pomiary !
PostNapisane: 10 kwietnia 2025, 06:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piękne pierwsze zdjęcie :zawstydzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // WIOSNA!
PostNapisane: 10 kwietnia 2025, 14:26 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15872
JeD napisał(a):

Obrazek


Dobry kadr 911,M3, Gelenda.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Wiosna!
PostNapisane: 10 kwietnia 2025, 18:59 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Event na torze - zazdroszczę :ok:
Daj znać jak wrażenia.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // nowe pomiary !
PostNapisane: 10 kwietnia 2025, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Hakelbery napisał(a):
Spoko ze zabierasz emke na tor

JeD napisał(a):
czyli taki trackday na legalu z ubezpieczeniem


Czyli w razie dzwona wyplacaja $$$ ? :oczami:


Tak, o ile nie odwalisz czegoś grubego ;) Przed eventem zawsze jest 60 minut teori, ale Ci coś już wcześniej brali udział to w zasadzie tylko podpisują listę :)

Daan napisał(a):
piękne pierwsze zdjęcie :zawstydzony:


Dzięki, miejscówka jest genialna i to zaledwie 5 min od domu. Przydalby sie tylko lepszy aparat (zdjęcie z Iphone 15 pro)

Obrazek


renoraines napisał(a):
Dobry kadr 911,M3, Gelenda.


Też mi przypadł do gustu :), jednak ten kiosk strasznie się męczył na torze :suchy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Wiosna!
PostNapisane: 11 kwietnia 2025, 09:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Emka używana zgodnie z przeznaczeniem :) u nas w pl coraz rzadziej na ulicy mozna spotkac e92/e90 z v8 duzo wiecej s55 i s58


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Wiosna!
PostNapisane: 11 kwietnia 2025, 21:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
No dobra to pora na część II :hyhy:

Może zaczne od tego, że to był mój 3 raz na tym torze, także obiekt jest już mi trochę znany. Zaczęło się trochę niewinnie od imprezy DNI BMW, gdzie miałem okazję pojeździć kilka sesji. Od razu zrozumiałem, że z oryginalnymi hamulcami nie ma czego szukać. 2 kółka i hamulce miękły (to samo miałem na silesia ring gdy latałem e92 m3). W poprzednim sezonie jesienią po założeniu na przód klocków Ferodo DS 2500 udało się dość znacząco poprawić hamowanie. Dzięki temu czasy poprawiły się o około 2-3 sek na okrążeniu. To jeszcze nie jest to, ale już jest o wiele lepiej. Docelowo przydałby się BIG BRAKE KIT. Jeżeli chodzi o czasy to zaczynałem od 1:50 i tak stopniowo schodziłem aż do 1:44.
W ten weekend chciałem sobie poprostu pojeździć bez robienia rekordów, no ale jak to zwykle u mnie bywa "podpuścili mnie" :rotfl:
Trafiła się fajna sesja gdzie leciałem z 2x Porsche (718 GT4 i 911 carrera 4s) do tego doszedł Lotus 380 CUP. Zaczęło się niewinnie, bo 911 jechało "spacerkiem" i mówie "biere go" a on chyba tylko na to czekał (w sumie też tak czasami robie). Patrze w lusterko a tu nagle zaczyna poganiać :przestraszony: "Przecież tanio skóry nie sprzedam". Wchodzimy na prostą i dzida. Patrze, że w sumie w ogóle się nie zbliżył :luka: Dohamowanie i zakręt w lewo a potem długi w prawo i wyjście na kolejną prostą która kończy się długim hamowaniem z nurkowaniem (morderstwo dla hamulców). Ten zakręt jest najtrudniejszy z całego toru. Można go przejechać na kilka sposbów i zapewne każde auto ma inną idealną linię przejazdu. Pewnie tutaj 911 by się dość mocno zbliżyło, ale napatoczył się Lotus. 911 ustąpiła, a ja w tym czasie kontynuowałem ucieczkę :P . 1075 kg robi swoje i po kilku zakrętach był już na moim ogonie. Wyjeżdżając na długą prostą pomyśłałem sobie "teraz zrobi ze mnie wiatrak", ale nic z tych rzeczy, nie wiem czy on cisnął na maxa czy nie, ale jakoś nie zbliżył się do mnie :zdziwko: Mijam linie start/meta, patrze a tam 1:43.xx, no ładnie pod presją zrobiłem rekord :hyhy:
Oczywiście przegapiłem punkt hamowania i Lotus już był na zderzaku, więc nie pozostało mi nic innego jak go puścić. Przez to też zbliżyły się do mnie oba Prosiaki. Tutaj też trochę się pobroniłem, ale hamulce dawały już we znaki i koniec końcow poległem :P

Oczywiście u mnie wszystko zawsze pięknie udokumentowane także miłego oglądania ;)



Wnioski:
Opony są już na wykończeniu (PS4) i trochę się zastanawiam nad Michelin CUP2. Boję się tylko o trakcje w deszczu, jednak trackdaye to max 1-2 razy w roku. Nie wiem ile dałaby mi taka opona, ale obstawiam że 1s-2s na okrążeniu.
Po każdym evencie wychodzę z siniakami na lewej nodze (od zapierania się). Niestety ale seryjne fotele nie trzymaja przy takiej jeździe. Tutaj 25k na stołki Recaro CS (wersja BMW perf)
Hamulce można kupić używki ale to też koszt 10-15k. Jeszcze mam zwykły płyn hamulcowy, więc tutaj też chyba warto byłoby wlać jakiś racingowy z wyższą temp. wrzenia. Jakby to wszystko ogarnąć to myśę że 1:38-39 możliwe do zrobienia ;)

A no i bym zapomniał. Pamiątkowa foteczka :cool:
Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 kwietnia 2025, 22:56 przez JeD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 11 kwietnia 2025, 22:09 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
I taką zabawę to ja bardzo szanuję :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 12 kwietnia 2025, 04:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Wsadź hamulce z M2 CP, z tego co pamiętam to przód plug&play a tył z adapterem pod tarcze za jakieś grosze i będziesz miał 6 tłoków i 400mm tarczę z przodu i 2t 370mm tył :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 12 kwietnia 2025, 08:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Pięknie opisane :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 12 kwietnia 2025, 11:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Zarąbisty wypad na tor zazdroszcze a fote z autem w kombinezonie masz niczym Tom Cruise z TOP GUN :D
Teraz jakiś nowy test opon wyszedł w którym 4s juz tak super niewypada, conti 7 sprobuj do rwd sie dobrze sprawdzaja u znajomych w //M


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 12 kwietnia 2025, 13:36 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15872
Torowe freude am fahren. :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 14 kwietnia 2025, 23:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
KrisC napisał(a):
Wsadź hamulce z M2 CP, z tego co pamiętam to przód plug&play a tył z adapterem pod tarcze za jakieś grosze i będziesz miał 6 tłoków i 400mm tarczę z przodu i 2t 370mm tył :)


Chyba masz na myśli M2 CS? CP miało 380 o ile sie nie mylę. To jest ciekawy pomysł. Ciekaw jestem czy 400mm siadłoby przy feldze 359.
Wydaje mi się że nawet jakby pójść w hamulce od CP, albo F8x M3/M4 to i tak poprawa byłaby widoczna. Z 360 -> 380 + 6 tłoczków

Vaporr napisał(a):
Zarąbisty wypad na tor zazdroszcze a fote z autem w kombinezonie masz niczym Tom Cruise z TOP GUN :D
Teraz jakiś nowy test opon wyszedł w którym 4s juz tak super niewypada, conti 7 sprobuj do rwd sie dobrze sprawdzaja u znajomych w //M


Kombinezon 1 klasa. Dostałem od żonki pod choinkę . Trochę przeleżał w szafie, ale wreszcie nadażyła się okazja by go przetestować ;)

A co do opony to coś zmienili na gorsze w 4s czy po prosu na tle konkurencji? Kurcze ta opona jest naprawde dobra i pasuje mi o wiele bardziej niż np. pss, tylko chciałbym spróbować Semislicka na torze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JeD -->> E90 M3 // Trackday - relacja!
PostNapisane: 15 kwietnia 2025, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Zeby nie dojezdzac opon zaloz camber plates i ustaw pochylenie kol. Michelin CUP2 czytalem ze sa swietne na tor ale do jazdy na codzien juz nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL