BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 12:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 699 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 20 października 2024, 08:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
M3 chyba ogólnie lepsze trakcyjnie są. Bardzo dobre 0-100 u Ciebie, ja najlepiej co zrobiłem to 4.3 tylko LC nie testowałem nigdy :P

Ilość paliwa to myślę już trochę pomijalna, te auta mają niewielkie baki więc między połowa baku a rezerwa będzie ze 20 kg max :) plus to jeszcze na tylnej osi więc dociska. Ale czasy E92 bardzo dobre.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 20 października 2024, 12:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Powiem Ci że to był taki best i nie udało mi się go już powtórzyć. Problem polega na tym, że przy włączaniu LC auto zaczyna lekko się toczyć i żeby nie było falstartu albo gorszego czasu to trzeba puścić lewarek w dobrym momencie. Można też leciutko wcisnąć pedał hamulca, ale ciężko jest to wyrzuć bo przy wciśnietym hamulcu system nie pozwoli na LC. Nie wiem jak LC działa przy SMG, ale wydaje mi się że zasada jest podobna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 21 października 2024, 06:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Bardzo dobre 0-100 Rysiek, zwłaszcza, ze ps4s jako świeże klei najlepiej.

JeD napisał(a):
Ja moją byłą coupe zrobiłem podobny czas przy idealnym LC. Szkoda że ponad pół baku paliwa i 12C. Myślę że wysokie 11.xx jest do zrobienia porobionym e9x m3 w sprzyjających warunkach. Mimo że czasy podobne to u Ciebie prędkość na mecie o 10km/h wyższa czyli m5 już mocno by odchodziła


Tylko tutaj lepszych warunków nie będzie :)
M3 są mega trakcyjne :cool: a niższa temp może i ciut lepiej wpłynie na osiągi ale znacznie pogorszy trakcję.

Co do różnic względem m5 spójrz na inny parametr poza 1/4,
tam gdzie Ty zrobiłeś 1/4 w 12,18s a 0-100 w 4,19s to Rysiek 0-100 w 4,35s a 1/4 w 12.09s
ale
100-200 masz 10,35 vs 8,34s a to prawie 90m różnicy :) Wniosek?
0-100 m3 mają bardzo mocne a to właśnie te straty ciężko potem odrobić. 0-100 Rysiek miałby do Ciebie 7m starty. ale pod koniec pomiaru 1/4 Rysiek by Cię minął znacząco, tak, że przy 200km/h (po pomiarze 1/4) miałby ponad 80m przewagi :P

Nie wiem czy system trakcji jest ten sam w m3 co 335i, ale mam porównanie i trakcja w 335i lepiej tam działa niż w m6/5 SMG.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 21 października 2024, 17:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
ChoMpower napisał(a):
Co do różnic względem m5 spójrz na inny parametr poza 1/4,
tam gdzie Ty zrobiłeś 1/4 w 12,18s a 0-100 w 4,19s to Rysiek 0-100 w 4,35s a 1/4 w 12.09s
ale
100-200 masz 10,35 vs 8,34s a to prawie 90m różnicy :) Wniosek?
0-100 m3 mają bardzo mocne a to właśnie te straty ciężko potem odrobić. 0-100 Rysiek miałby do Ciebie 7m starty. ale pod koniec pomiaru 1/4 Rysiek by Cię minął znacząco, tak, że przy 200km/h (po pomiarze 1/4) miałby ponad 80m przewagi :P



Nie brałbym tego pomiaru 100-200 jako wyznacznik. Trzeba pamiętać, że auto jechało od 0 i było jedno przepięcie biegu więcej. Poza tym świece były już podmęczone a to mogło też wpłynąć na osiągi.
Normalnie emka robiła 9.6s-9.8s przy 12-14C.

Obrazek

Nie zmienia to faktu, że przy wyższych prędkościach e9x m3 nie ma podejścia do zdrowej e60 m5 po programie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 22 października 2024, 10:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
JeD napisał(a):
Nie brałbym tego pomiaru 100-200 jako wyznacznik. Trzeba pamiętać, że auto jechało od 0 i było jedno przepięcie biegu więcej. Poza tym świece były już podmęczone a to mogło też wpłynąć na osiągi.
Normalnie emka robiła 9.6s-9.8s przy 12-14C.


Ale to podobnie Rysiek, też leciał od 0 :) Też nie znamy jego stanu świec etc.

Nie chodziło mi o wytykanie kto jest szybszy a kto wolniejszy a realnie zobrazowanie jak ten wyścig mógłby wyglądać gdyby auta obok siebie jechały, że pomimo lepszego 1/4, na drodze znacznie wolniejsze byłoby m3.
Obydwa auta są świetne, do M3 też żywię sympatię, kiedyś chętnie uzupełnię garaż o takie :)

Ważne jest czerpać max zabawy z aut, co robisz Ty jeżdżąc na 1/4, Rysiek czy ja jeżdżąc 100-300 na niemieckich autostradach :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 22 października 2024, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Jasne spoko ;)
A świece wspominam bo miały nalot 50-60 tys i auto po pewnym czasie przestało mi schodzić poniżej 10s.

Polecam ten film evolve. Gościu fajnie tłumaczy na logach jak zużyte świece mogą wpływać na osiągi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 23 października 2024, 15:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
U mnie świece mają może 10-12 tys km, więc dementuję jakoby były stare :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 5 listopada 2024, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
JeD napisał(a):
Polecam ten film evolve. Gościu fajnie tłumaczy na logach jak zużyte świece mogą wpływać na osiągi

Przerobiłem tyle wariantów mocowych w różnych autach + wielokrotnie sprawdzałem co jak wpływa na osiągi, że oglądanie jest zbędne :P
Latem potrafię wyjechać o 22 i do 4 nad ranem mierzyć auto sprawdzając np. jak wpływa ciśnienie w kołach czy ustawienie spoilera :)
Zwyczajnie lubię to, poznawać auto od każdej strony.

Przy większości aut podstawą modyfikacji jest zdrowa seria. Zwykle na start cewki/świece czasami pompy.
Swoją drogą osobiście podoba mi się bardziej m3 e92 a chcąc mieć osiągi z uwielbianym V10 idealnym zestawieniem by było M3 e92 DKG s85.
Był0 10 sztuk Hartge H50, ale auto 1,2 miliona w dodatku bazą była zwykła 330. :zdziwko:
Faktem jest to, że takie projekty coraz to mniej mają sens. Kupujesz nowe m2/3/4 G serii, robisz MHD E30/40 i jesteś szybszy od 90% aut na drodze.
Cenowo podobnie a czas realizacji, kilka jak nie kilkanaście miesięcy w przypadku m3 V10 vs MHD kilka chwil.. Trzeba korzystać z postępu a takie szalone projekty pozostawić w sferze marzeń :)

By sięgnąć rekordu na 1/4 pomyśl nad lepszą oponą i odchudzeniem auta, trzymam kciuki za złamanie 12s :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 5 listopada 2024, 23:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1079
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
ChoMpower napisał(a):
Swoją drogą osobiście podoba mi się bardziej m3 e92 a chcąc mieć osiągi z uwielbianym V10 idealnym zestawieniem by było M3 e92 DKG s85.


Ostatnio evolve wpakowało P65 z Z4 GT3 do 1M ;) . Tam jest 4,4L i ponad 500km, ale takich silników jest pewnie kilka lub kilkanaście sztuk.



ChoMpower napisał(a):
Faktem jest to, że takie projekty coraz to mniej mają sens. Kupujesz nowe m2/3/4 G serii, robisz MHD E30/40 i jesteś szybszy od 90% aut na drodze.

Właśnie to mnie trochę demotywuje. Chyba już wolę auto zestawić pod tor i tam walczyć o honor wolnossaka :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 23 stycznia 2025, 12:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
JeD napisał(a):
Właśnie to mnie trochę demotywuje. Chyba już wolę auto zestawić pod tor i tam walczyć o honor wolnossaka
JeD ważyłeś swoje m3? Ja ostatnio pojechałem interlagosem i mnie z kapci wyebało.. zawsze błędnie zakładałem, żę m3 dużo lżejsze od m6, ale wiem już, że kiedyś błędnie zważyłem wóz. ale już wiem gdzie był błąd. Podsumuje to w temacie feniksa, jak odbiorę go z nową odsłoną SMG "R" :hyhy:

Mamy to kogoś kto m3 ważył? Jak prześledziłem posty u Huberta Raptownego, to wychodzi że:
M3 e92 ~1650kg
M3 F/M4 1650-1680kg
M3 G 1750-1825 (w zależności od napędu)

Rysiek, czy Ty ważyłeś m5? Ciekawe czy faktycznie ok 100kg więcej od m6. jc. mam sprawdzoną miejscówkę :)
Ja tam koniecznie pojadę, carbonem zobaczyć czy i ile cięższa od Interlagosa. :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 23 stycznia 2025, 15:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moja m3 z połową paliwa w baku i bez gpowera ważyła 1550kg. Teraz z Gpowerem i pełnym bakiem jak ważyłem to było chyba 1602kg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 7 lutego 2025, 10:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
ryszard86 napisał(a):
I cyk, przedmuchana na niemieckiej autostradzie. Nawet fajne 200-300 wyszło.

Obrazek




Zobacz Rysiek, gość na decat miał moc podobną do Ciebie ale sporo słabsze osiągi..
Z kolektorami Longtube względem decat zyskał + 40hp i -0,6s. A i tak nie zbliżył się do twoich czasów, mimo że pomiar przy 0st robił..
Obrazek

Może jakiś zakup grupowy? :hyhy: Masz bardzo zdrowe M5, znacznie lepiej jadące pod tych zagranicznych, na Longtube myślę, że 7,5X-7,6X realne u w m6 może nawet 7s :D Kurde, chyba moja teoria że Longtube mało daje była błędna albo beznadziejnych tunerów mają poza pl i faktycznie dopiero to chodzi na programie od ID.. Cieżko stwierdzić.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 18 kwietnia 2025, 21:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Dla odmiany po PS4S wpadł komplet Contisportcontact 7. Micheliny miały wprawdzie sporo bieżnika (szczególnie przód) ale że rocznik 2020 to niech będą świeże 2025. Będziemy testować.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 19 kwietnia 2025, 09:08 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Będziesz zadowolony, zbliżony rozmiar w F10 zrobił robotę w kwestii reakcji.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 20 kwietnia 2025, 07:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Czarne złoto :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 23 kwietnia 2025, 10:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Ciekawy jestem Twoich wrażeń vs ps4s, moim zdaniem ps4s świetne są póki są świeże, potem są mega śliskie dopóki nie złapią temp. Conti 7 ponoć urywa łeb trakcyjnie.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 25 kwietnia 2025, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7541
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ryszard86, już jakieś wnioski się pojawiły względem 4s ? Sypie teraz przed wyborem opon do m2 i zbieram realne opinie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 28 kwietnia 2025, 10:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
///david napisał(a):
ryszard86, już jakieś wnioski się pojawiły względem 4s ? Sypie teraz przed wyborem opon do m2 i zbieram realne opinie

Ja też czekam na info, bo opony z carbona lecą do nowej m6, która raczej zostanie seryjna bo jest mega wyposażona, a do CSL zapakować chce Conti 7 / R888r :cwaniak:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86-->> E60 M5 LCI (wykres str 15)
PostNapisane: 28 kwietnia 2025, 13:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Trochę pojeździłem ale chyba jeszcze zbyt nowe są te gumy, zbyt śliskie, 2 razy wystartowałem sobie 0-100 to było podobnie. Ja się głównie kierowałem opiniami kilku znajomych którzy mają spore obycie na torach, itp i każdy mówił że trochę lepsze od PS4S. Z tego co też wszyscy mówią to przede wszystkim na mokrym czuć różnicę, ja nie miałem jeszcze okazji latać na mokrym. Ogólnie myślę że te różnice mogą być na tyle niewielkie, że trzeba na prawdę dobrego drivera żeby to wyczuć :)
Ja wziąłem w sumie tak trochę dla odmiany, bo od pierwszej M5, tzn od 12 lat tylko non stop Michelin :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 699 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mmarcin47 i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL