BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 12:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Zczytanie kodów metodą na McGivera
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec
Witam!
Czytałem gdzieś że z e36 można sczytać kody poprzez podpięcie żaróweczki 12V do któregoś z pinów złącza diagnostycznego oraz plusa akumulatora. Wie ktoś coś więcej o tej metodzie?
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 23:24 przez Mavericktango, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Mavericktango napisał(a):
Czytałem gdzieś że z e36 można sczytać kody poprzez podpięcie żaróweczki 12V do któregoś z pinów złącza diagnostycznego oraz plusa akumulatora. Wie ktoś coś więcej o tej metodzie?
Pozdrawiam
nic takiego nie kojarzę :rotfl: :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
:szok: :szok: :szok: :szok:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
:szok: :przestraszony: Pierwszy raz słyszę, i co może morsem nada kody? :rotfl:

Takiego czegoś to chyba nawet prawdziwy MAc nie da rady zrobić :D

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 00:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :zdziwko: Pierwsze slysze !!!

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 02:44 
Skoro nie słyszeliście, to nic nie piszczcie. Wasza niewiedza na dany temat, nie jest równoznaczna z nieistnieniem.
Cytuj:
Bierzemy żarówkę na 12 volt - taką jak podświetla nam np różne kontrolki w desce rozdzielczej. przymocowujemy do niej dwa kabelki ( najlepiej lutujemy ) jeden kabelek do 15 (8) pina w motronicu ( musimy pamiętać o tym ze główna wiązka musi być podpięta do komputera - ja np. rozebrałem wtyczkę i dołożyłem jeden kabelek do całej kity i podpiąłem się do pina od tyłu - całość zamknąłem i podpiąłem do kompa ) drugi kable do plusa - przekręcam stacyjkę i dość energicznie 5 razy gazem do końca i puścić.

O i jeszcze jedno !
Po przekręceniu stacyjki żarówka powinna świecić ciągłym światłem - dopiero po naciskaniu pedału zacznie migać .. Jeśli nie świeci to albo zły pin albo nie ma napięcia, albo spalona żarówka.

(15) - trzyrzędowa listwa

http://www.scribd.com/doc/1705330/error-engine-codes


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 08:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Sprawdzał ktoś czy to działa??

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec
kluczowe pytanie gdzie jest ta kostka od motronica? to jest to duże okrągłe złącze zakręcone od góry zakrętką na której jest też kilka bolców? czy ta druga złączka która jest spięta z wiązką kabli wchodzącą do kabiny? I co to znaczy że musi być podłączona do kompa? NP do laptopa? czy ta kostka musi być spięta ze sobą?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 15:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Panowie a ja jeszcze cos takiego znalazlem...

Obrazek

I do tego lista kodow.
1111 Uszkodzony ECU.
1231 Czujnik prędkościomierza.
1232 Silnik biegu jałowego.
2111 czujnik obr/min.
2112 Czujnik wału rozrządczego.
2113 Czujnik Halla.
2114 Usterka ustawienia czasowego rozdzielacza.
2121 Przełącznik biegu jałowego.
2122 Brak sygnału obr/min.
2123 Przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy.
2124 Czujnik położenia przepustnicy.
2132 Łącze danych, wtrysk / zapłon lub uszkodzony ECU.
2141 Ustawienia czasowe na czujniku stukania 1 poza zakresem.
2142 Brak sygnału z czujnika stukania 1.
2143 Ustawienia czasowe na czujniku stukania 2 poza zakresem.
2144 Brak sygnału z czujnika stukania 2.
2212 Czujnik położenia przepustnicy.
2214 Przekroczenie maksymalnych obrotów silnika.
2221 Niepoprawny sygnał próżni.
2222 Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze w komputerze.
2223 Czujnik barometryczny.
2224 Nadmierne ciśnienie ładowania.
2231 Regulacja biegu jałowego.
2232 Czujnik masowego przepływu powietrza.
2233 Napięcie wzorcowe, czujnik masowego przepływu powietrza.
2234 Napięcie zasilania.
2242 CO potencjometr.
2312 Czujnik temperatury chłodziwa.
2314 Przekładnia przegubowa.
2322 Czujnik temperatury powietrza.
2323 Miernik przepływu powietrza.
2324 Miernik masowego przepływu powietrza.
2341 Stosunek pow / pal. poza zakresem.
2342 Czujnik tlenu.
2343 Bogaty gaz spalinowy.
2344 Ubogi gaz spalinowy.
2411 EGR.
2412 Czujnik temperatury powietrza.
2413 Ubogi gaz spalinowy.
4332 Przerywane połączenie z siłownikami.
4343 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
4411 Wtryskiwacz 1.
4412 Wtryskiwacz 2.
4413 Wtryskiwacz 3.
4414 Wtryskiwacz 4.
4421 Wtryskiwacz 5.
4422 Wtryskiwacz 6.
4431 Regulacja biegu jałowego.
4432 Silnik biegu jałowego.
4442 Solenoid przepustnicy spalin.
4443 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
4444 Brak usterek

Moglby mi ktos wyjasnic co to jest za metoda diagnozy i czy ona sie sprawdza??
Dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Bagor napisał(a):
Skoro nie słyszeliście, to nic nie piszczcie. Wasza niewiedza na dany temat, nie jest równoznaczna z nieistnieniem.

mój post był napisany pod wpływem napadu śmiechu spowodowany tym że temat brzmi
Cytuj:
Zczytanie kodów metodą na McGivera
, a ja jako mcgiver nic takiego nie robiłem :rotfl: .
Tak więc wcale nie miałem zamiaru wyśmiewać Mavericktango, .
Swoją drogą sposób jest naprawdę niekonwencjonalny ,ale brzmi całkiem sensownie. ciekawe czy ktoś to rozkmini do końca. :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 07:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
wiecie co to jest parodia lepiej kupi za kilkanascie złoty interface i sie w jakieś żaróweczki nie bawic

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 08:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec
Najtańszy interfejs jaki znalazłem na allegro kosztował około 100zł. W takim wypadku uważam że gra warta jest świeczki, bo wyprowadzenie jednego kabelka z wiązki nie jest niczym trudnym. Popróbować zawsze można, a jeśli okaże się że to działa to 100 zł w kieszeni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 18:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
ja wiem ze w espero cos takiego sie robilo...i dawalo rade.osobiscie tego nie probowalem ale na forum chlopaki pisali ze dziala....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zachpom
Podobna metoda jest w Oplu nawet kiedyś próbowałem ale do Betki nie słyszałem. Mogła by to być prawda ;) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 17:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Mavericktango napisał(a):
Najtańszy interfejs jaki znalazłem na allegro kosztował około 100zł. W takim wypadku uważam że gra warta jest świeczki, bo wyprowadzenie jednego kabelka z wiązki nie jest niczym trudnym. Popróbować zawsze można, a jeśli okaże się że to działa to 100 zł w kieszeni

Ja równiez wolę zawsze cos sam pogrzebac niż płacic za to komuś , problem jednak w tym ,ze jesli ktoś nie ma pojęcia to za kabelki niech sie lepiej nie bierze , bo perspektywa zaoszczędzenia 100zł , moze sie przerodzić w wydatek kilka stówek lub więcej na komputer lub cos więcej.
Ot taki przykład , z ostatniego miesiaca , koleś sobie chciał sam skasować oilservice w e34 , tylko ze się mu pochrzaniły piny w złaczu no i tylko się zdymiło i auta już nie odpalił :rotfl: :rotfl: :mur: :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL