BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 11:35 
Legion napisał(a):
To ja jeszcze dla pewności zapytam się znawców ile mam wlać tego "cuda" do silnika 2.5 TDS ?


Witam.

Nowy jestem na tym forum, więc chciałbym się najpierw przywitać. Posiadam e28 2l z gazem
i teraz "nowy" zakup e34 525 tds. Czytam cały ten wątek z zaciekawieniem ze wzgledu na swoją działalnosć. Otóż jestem dystrybutorem środka którego potocznie nazywacie ceramizerem. Produkt jest austriacki i dopiero wchodzi na polski rynek więc znajomośc jego jest bardzo nikła na rodzimym rynku (strona w budowie dopiero). Nie chciałbym tutaj uprawiać kryptoreklamy tego środka ale podzielić się uwagami jako użytkownik samochodów marki BMW z tym środkiem. Nie będę się tu rozpisywał jak to działa i na jakiej zasadzie, tym mogę się podzielić na privie, opiszę tylko co to dało w moich samochodach. Otóż e28 2l z gazem miała przebieg 340 kkm i zostałą zaaplikowana dawka mikroceramiki do slnika 1,5 roku temu. Od tego czasu przejechałem ok. 50 kkm. Zauważyłem wyciszenie silnika dosyć znaczne. Silnik zaczął pracować "gładko" lepiej wkręca się na obroty (szczególnie zauważalna różnica w niskim zakresie obrotów), poprawiła się elastycznośc, wzrosła zauważalnie moc. Podwyższyło się ciśnienie w cylindrach od 1 do 1,5 atmosfery. Spadło zużycie oleju z 6 l. od wymiany do wymiany do 2 l. A teraz najważniejsze. To autko paliło mi średnio na trasie 12 litrów gazu, nie mam ciężkiej nogi i nie katuję auta. Po zaaplikowaniu mikroceramiki do silnika i przejechaniu ok 1000 km na miejscu po mieście (1000 km jest potrzebne do pełnego zabudowania się) wyjechałem w pierwszą dłuższą trasę. Nysa - Łódź - Warszawa - Kielce - Nysa. Mimo że byłem świadomy tego czego należy się spodziewać po tym srodku, to nie wierzyłem własnym oczom przy dystrybutorze. Pierwsze tankowanie w okolicach Łodzi i wychodzi mi średnie spalanie 10,2 l gazu na 100 km. Myślę to chyba niemozliwe żeby aż tyle auto spalało mniej. Pomyślałem że zawór gazu za szybko zadziałał, ale nie, następne tankowanie wychodzi 9,8 a nastepne 10,0. To auto pali na trasie średnio 10l gazu na 100 km!!! Producent mówi o średniej oszczędności w zużyciu paliwa o ok. 10% a tu jest 17%.
Teraz nowy zakup e 34 525 tds przebieg 190 kkm, wczoraj wymienione filtry, olej no i oczywiście nowa dawka mikroceramiki. Nic nie mogę powiedzieć jeszcze o zużyciu paliwa ale nastąpiło ogromne wyciszenie pracy silnika, szczególnie na niskich obrotach jest to zauważalne. Wyciszenie to jest większe w silniku dieslowskim niż benzynowym. Traz auto chodzi cichutko niemalże jak benzynowy.
To tyle co chciałem się podzielić doświadczeniami w samochodach BMW z mikroceramiką.
Chcę zaznaczyć że z racji mojej pracy temat mam zgłębiony, posiadam wiedzę teoretyczną potwierdzoną badaniami tego produktu na Politechnice Wrocławskiej jak i praktycznej, z relacji użytkowników firm transportowych z którymi współpracuję.
Produkt ma niestety małą wadę :) Jest dużo droższy od podobnych środków tego typu na rynku, choć Ci co go stosują mówią że warto...
Chetnie odpowiem na wszelkie pytania które dotyczą tego środka na privie.

Pozdrawiam Robert


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, 23:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: KrakĂłw
ok - fajnie ze jest ktos kto moze odpowiedziec kompetentnie.
Wiec mam pytanie?
jakim cudem uzytkownicy forum odczuwaja zmiane w odgłosie pracy popychaczy hydraulicznych??? (oczywiscie po zalaniu jakiegokolwiek zageszczacza olej - natychmiast usłyszymy krótsza prace popychaczy - ale przeciez ten srodek nie jest zageszczaaczem.
nie wystepuje tam gdzie stuka tarcie (przynajmnie nie tak duze jak na innych elementach - działamnie popychaczy polega na utzrymaniu cisnienia oleju.

kolejne pytanie - mamy mocno wysilony silnik mamy panewki - oczywiscie ceramizer regeneruje uszkodzenia tworzy sie warstwa wypełniajaca ubytek - tworzy sie do momentu w którym tarcie powoduje nagrzanie elementów - tak?

Ale jest problem - co jesli wytworzy sie warstwa w tym momencie podczas np jakiejs odstrejn jazdy braknie dopływu oleju na chwile element znów sie troche zagrzeje - warstwa wytworzy sie wieksza - w koncu bedzie za mało miejsca na odpowiedniej grubosci film olejowy - wiec znowu tarcei - znowu kolejna warstwa az do uszkodzenia współpracujących elementwe na skutek zbyt małych odległosci miedzy nimi????

czym sie rózni ceramizer od milteca?

Mam silnik m52 tuleje pokrytes specyficznym materiałem - co na to ceramizer?

pozdrawiam i oczekuje w miare kompetentnych odpowiedzie które dały by mi do myslenia.

a moje zdanie jest takie ze walto to wlac ale np do przekłdni aby zmniejszyc tarcie - do silniak już ryzyko ze wzgledu ba warunki pracy wpółpracujacych elementów obciazenia cieplne itp.

a i jescze jedno - takie ceramizery zalecane sa równiez do skrzyn biegów - a przeciez zasada działania synchronizatorów to tarcie - gdyby zalac ceramizer dom skrzyni teoretycznie natychmiast powinien spowodowac niemalze całkowite wyłączenie synchronizatora co spowodowałoby trudnoscia ze zmiana biegów w czasie jazdy w konsekwencji uszkodzenie skrzyni a niektórzy wlali jezdza i nie obserwuja negatywnych efektów.


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 09:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
motonova napisał(a):
Legion napisał(a):
To ja jeszcze dla pewności zapytam się znawców ile mam wlać tego "cuda" do silnika 2.5 TDS ?


Witam.

Nowy jestem na tym forum, więc chciałbym się najpierw przywitać. Posiadam e28 2l z gazem
i teraz "nowy" zakup e34 525 tds. Czytam cały ten wątek z zaciekawieniem ze wzgledu na swoją działalnosć. Otóż jestem dystrybutorem środka którego potocznie nazywacie ceramizerem. Produkt jest austriacki i dopiero wchodzi na polski rynek więc znajomośc jego jest bardzo nikła na rodzimym rynku (strona w budowie dopiero). Nie chciałbym tutaj uprawiać kryptoreklamy tego środka ale podzielić się uwagami jako użytkownik samochodów marki BMW z tym środkiem. Nie będę się tu rozpisywał jak to działa i na jakiej zasadzie, tym mogę się podzielić na privie, opiszę tylko co to dało w moich samochodach. Otóż e28 2l z gazem miała przebieg 340 kkm i zostałą zaaplikowana dawka mikroceramiki do slnika 1,5 roku temu. Od tego czasu przejechałem ok. 50 kkm. Zauważyłem wyciszenie silnika dosyć znaczne. Silnik zaczął pracować "gładko" lepiej wkręca się na obroty (szczególnie zauważalna różnica w niskim zakresie obrotów), poprawiła się elastycznośc, wzrosła zauważalnie moc. Podwyższyło się ciśnienie w cylindrach od 1 do 1,5 atmosfery. Spadło zużycie oleju z 6 l. od wymiany do wymiany do 2 l. A teraz najważniejsze. To autko paliło mi średnio na trasie 12 litrów gazu, nie mam ciężkiej nogi i nie katuję auta. Po zaaplikowaniu mikroceramiki do silnika i przejechaniu ok 1000 km na miejscu po mieście (1000 km jest potrzebne do pełnego zabudowania się) wyjechałem w pierwszą dłuższą trasę. Nysa - Łódź - Warszawa - Kielce - Nysa. Mimo że byłem świadomy tego czego należy się spodziewać po tym srodku, to nie wierzyłem własnym oczom przy dystrybutorze. Pierwsze tankowanie w okolicach Łodzi i wychodzi mi średnie spalanie 10,2 l gazu na 100 km. Myślę to chyba niemozliwe żeby aż tyle auto spalało mniej. Pomyślałem że zawór gazu za szybko zadziałał, ale nie, następne tankowanie wychodzi 9,8 a nastepne 10,0. To auto pali na trasie średnio 10l gazu na 100 km!!! Producent mówi o średniej oszczędności w zużyciu paliwa o ok. 10% a tu jest 17%.
Teraz nowy zakup e 34 525 tds przebieg 190 kkm, wczoraj wymienione filtry, olej no i oczywiście nowa dawka mikroceramiki. Nic nie mogę powiedzieć jeszcze o zużyciu paliwa ale nastąpiło ogromne wyciszenie pracy silnika, szczególnie na niskich obrotach jest to zauważalne. Wyciszenie to jest większe w silniku dieslowskim niż benzynowym. Traz auto chodzi cichutko niemalże jak benzynowy.
To tyle co chciałem się podzielić doświadczeniami w samochodach BMW z mikroceramiką.
Chcę zaznaczyć że z racji mojej pracy temat mam zgłębiony, posiadam wiedzę teoretyczną potwierdzoną badaniami tego produktu na Politechnice Wrocławskiej jak i praktycznej, z relacji użytkowników firm transportowych z którymi współpracuję.
Produkt ma niestety małą wadę :) Jest dużo droższy od podobnych środków tego typu na rynku, choć Ci co go stosują mówią że warto...
Chetnie odpowiem na wszelkie pytania które dotyczą tego środka na privie.

Pozdrawiam Robert



Skoro dajesz sobie cos uciac, ze wzrasta zauwazalnie moc, dlaczego nie udowodnisz tego na hamowni? Trzeba pojechac do jakiejs renomowanej hamowni, aby objeli patronat nad ta akcja, zmierzyc samochod przed aplikacja i regularnie co iles kkm powtarzac pomiary. Jak Bedziesz mial dowody na wykresie z podpisem Grabowskiego badz innego tunera to lepszej reklamy nie potrzebujesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Sokó³ka
no więc teraz mam pytanko do kolegów
- po wymianie oleju zaczeły mi grac popychacze, nie wiem czy za żadki czy za gęsty olej zalałem, nie wiem jaki wczesniej był, i czy po zalaniu tego "super specyfiku" zwanego ceramizerem ucichną

bo zaczyna mi te granie z rana działac na nerwy, a jeżdże codziennnie i to nie mało ;)

[ Dodano: 30 Listopad 2007, 21:19 ]
odpowie ktos na moje pytanie :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 15:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Znalezione i do poczytania :hyhy: Moze komuś sie przyda ;)
http://www.ceramizer.pl/content/view/33/44/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Raczej nic nie lej
PostNapisane: 24 marca 2008, 19:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Z tego co napisałeś wnioskuję że zalałeś albo pełny albo pół syntetyk, który charakteryzuje się
wypłukiwaniem nagaru i stąd klekot hydrosztosów (popychacze hydrauliczne) i założę się ze nie długo zacznie lekko brać olej.

Jeśli jest tak jak mówię czyli zły olej spuść olej i zalej go mineralnym, powinno ustać.
Daj znać jak poszło

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 19:59 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
tigwelder napisał(a):
Z tego co napisałeś wnioskuję że zalałeś albo pełny albo pół syntetyk, który charakteryzuje się wypłukiwaniem nagaru


Nie od bazy zależą właściwości płuczące oleju, tylko od dodatków. Dobry mineral może tak samo płukać jak (pół)syntetyk.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wasze opinie o ceramizerach
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
Frank napisał(a):
Mam na biurku własnie 2 tubki Auto-Repair i sie zastanawiam czy warto to aplikowac do silnika
Jesli macie jakies doswiadczenia z ceramizerami ( Xado, Xeramic) - piszcie :D

brawo:)
masz taki dobry stan silnika,że lejesz pełen syntetyk a szukasz pomocy z cerazmizerach:)
daj mi jeszcze ze dwa ostrzeżenia:) pozdrawiam Cie i twój raczej wykończony silnik:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 22:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
kolejny post zakompleksionego ludzika- auta , o ktorym piszesz nie mam juz od poł roku , zalane było poł-syntetykiem, kompresję miało po 14 barow na cylindrze , oleju w zasadzie nie brało, osiagi mozesz sprawdzic na filmikach, ktore gdzies wrzucałem a nowy własciciel smiga sobie po poznanskiej wildzie do tej pory nie dzwonił ,ze cos mu sie dzieje z autem.

Pozdrawiam Ciebie i Twoją kosiarke do trawy,ktorą nazywasz silnikiem swojego auta.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 23:31 
fantom320 napisał(a):
brawo:)
masz taki dobry stan silnika,że lejesz pełen syntetyk a szukasz pomocy z cerazmizerach:)
daj mi jeszcze ze dwa ostrzeżenia:) pozdrawiam Cie i twój raczej wykończony silnik:)


Już z w 1. temacie się popisałeś ogromną wiedzą na temat olejów o ile dobrze pamiętam. Teraz również widzę, że nie wiesz w ogóle do czego to służy ustrojstwo i na jakiej zasadzie działa, więc się nie wypowiadaj w ten sposób.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 23:35 
fantom320, albo po prostu najpierw poczytaj sobie w specjalistycznych czasopismach o dodatkach do paliw, a potem się wypowiadaj i podziel spostrzeżeniami.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 00:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dzieki takim jak ten fantom to forum zmieniło sie w dno i wcale sie nie dziwie,ze wielu osobom juz tu sie nie chce pisac.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 10:31 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ostatnio w jakimś programie na TVN Turbo testowali ceramizer, niestety, nie widziałem programu w całości, słyszałem tylko, że bardzo niepochlebnie się o tym wynalazku wyrażali. Widział ktoś to może? Jakieś szczegóły?
Jak z dodawaniem ceramizera do skrzyni biegów/dyferencjału?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Frank napisał(a):
Dzieki takim jak ten fantom to forum zmieniło sie w dno i wcale sie nie dziwie,ze wielu osobom juz tu sie nie chce pisac.


"to pisałem ja Admin tego forum" :rotfl:

dobre Frank :D

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 17:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kucharz napisał(a):

"to pisałem ja Admin tego forum" :rotfl:

dobre Frank :D


łubudubu łubudubu niech nam zyje, prezes pijak- klubu , nieeech zyyje nam :D

tak tak Kucharz, ja wiem,ze pijakom zawsze sie chce pisac. Zdrowko !

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 7 kwietnia 2008, 18:02 przez Frank, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 17:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
maaaad napisał(a):
Ostatnio w jakimś programie na TVN Turbo testowali ceramizer, niestety, nie widziałem programu w całości, słyszałem tylko, że bardzo niepochlebnie się o tym wynalazku wyrażali. Widział ktoś to może? Jakieś szczegóły?
Jak z dodawaniem ceramizera do skrzyni biegów/dyferencjału?

testowali w programie "Raport" i wszystie testy byly pozytywne byly pokazywane filmy z civikiem te same co na stronie o ceramizerach na koniec stwierdzili ze ani nie odradzaja ani nie zachwalaja kazdy musi zdecydowac samemu ja z ciekawosci kiedys przetestuje ten wynalazek ale dopiero jak bede sie pozbywal furki :rotfl: :hyhy: mysle ze nic sie stac nie powinno teoretycznie ma sens zasada z jaka dziala ceramizer ale od teori do praktyki czasami jest bardzo daleko i te ich testy wszyscy wiemy ze civic to nawet na wodzie zamiast oleju smiga :)

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 18:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
maaaad napisał(a):
Ostatnio w jakimś programie na TVN Turbo testowali ceramizer,


mam nadzieje,ze lepiej testowali niz zientarski F360 :ok:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 19:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: WrocÂław
Nie wiem czy było w temacie bo nie chciało mi się czytać całego ale daje adres i na stronie jest film w którym testują ceramizer , w programie ''Na osi" podobno to było :)
http://www.ceramizer.pl/?gclid=CJPpoue_ ... MAodL06AXA
Całkiem ciekawy filmik :zdziwko:
Ja mam zalany motor ceramizerem od jakiegoś roku i nic na minus nie zauważyłem a na plus na pewno to że po zalaniu był cichszy przy odpalaniu , nie testowałem jazdy bez oleju :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 19:07 
Luciu-wrocław napisał(a):
nie testowałem jazdy bez oleju :rotfl:


ja znam jednego speca, który korek zapomniał zakręcić przy zmianie oleju... :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 20:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
a co sądzicie czy mi ceramizer pomoże, ja mam w E36 318is M42 sprężanie 15 bar a na zimnym silniku troszke więcej . remont za drogi, oleju mi bierze ok 0,7 l na 1100 km

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL