moreno07 Twoje pytanie dotyczy innego auta niż to o którym mowa w tym temacie,więc załóż nastepnym razem odzielnny temat.Za nim to zrobisz zapoznaj sie z zasadami umieszczania zakładania tematówi i umieszczania postów a przy okazji skorzystaj z szukajki.Poszukaj zanim zapytasz.
Jeśli chodzi o Twoje pytania:
1). Przyczyn może być kilka:
- Niewłaściwa geometria i ustawienie kątów
- Zużyte amortyzatory
- Wybite i zużyte elementy metalowo - gumowe zawieszenia.
Wyjścia są 2,albo pojedziesz do mechanika w celu oględzin albo po prostu udasz się na stację diagnostyczną,powiesz Panu diagnoście co się dzieje i niech sprawdzi wyżej wymienione przeze mnie elementy.To najprawdopodobniej pozwoli niewielkim kosztem zdiagnozować przyczynę pływania auta po drodze.Warto też ( choć może wydać Ci się to prozaiczne

) sprawdzić stan powietrza w oponach,czy wszędzie jest jednakowy i czy przypadkiem nie jest go zamało.Jeśli masz opony kierunkowe sprawdź też czy są odpowiednio założone - zgodnie z kierunkiem jazdy.
2).Cykają Ci prawdopodobnie Tzw. popychacze co jest normalne o ile trwa krótko zaraz po odpaleniu zwłaszcza w chłodniejsze dni - chwilę czasu zajmie olejowi dotarcie tam gdzie powinien dotrzeć.I o ile nie jest to dosłownie walenie i trwa krótko to nie masz czym się martwić.
Z tego co widzę po tym temacie:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=135 ... 7aef988b22
Do silnika M50B20 ( a taki masz
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
) leją zarówno 10w jaki 5w40.Jeśli auto było zalane 10w40 to taki olej lej i winą oleju nie jest że silniczek cyka.
Mam nadzieję że coś pomogłem.
