BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 11:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 16:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
no i skończyło sie eksperymentowanie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 18:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
Racja, chyba wracam na mineralny :kwasny: Chciałbym, żeby ten silnik jeszcze trochę pojeździł :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 19:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
Ale mineralnego brał Ci więcej. W pierwszym poście pisałeś, że 2l na 10000 km. A teraz 0.4 l na 2500 km.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2008, 21:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
Dla przyszłych pokoleń.

Tak kończy się zmiana oleju z mineralnego na syntetyk w starych rzęchach.

http://www.youtube.com/watch?v=tPngV3gbe9M


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2008, 22:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Poprosimy o opis. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 00:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
ja do konca tygodnia napisze jaki efekt przyniosla zmiana na 10w40. Poki co jest pozytywnie ale zobaczymy na ile :D

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: smiechu warte
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Lubelskie
Kolego nie praktykuje się czegoś takiego jak ty zrobiłes. Każdy dobry mechanik powie ci że olej mineralny zostawia na pewnych czesciach silnika osad który po czasie utrzymuje ten silnik tak naprawde przy życiu. Po zalaniu silnika olejem syntetycznym ten caly osad zostaje wyplukany i silnik dostaje luzów na zaworach i innych czesciach tłocznych po czym silnik sie rozpada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 15:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
parunia, otóż to właśnie miałby test czy to prawda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2008, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
ja zmieniłem z minerala na półsyntetyk i narazie jest super( przejechałem 1 000 km) zero wycieków ładnie chodzi... zobaczymy co będzie dalej

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 04:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
Jezdze na 5w40 z lekka domieszka 0w40 - zawory stukpuk... :/ chcialem dobrze... ale to chyba za dobrze... zalecaja podobno 10w40 do mojego bmw... E36... wiec kolejny jaki zaleje, to bedzie wlasnie ten, zaden podrobiony (markowy - rozrabiany w bulgarii , czy pl), tylko zwykly orlen'a... (sprawdzalem konsystencje - na pierwszy rzut oka castrol synt. jest taki sam jak orlen polsynt.) - nie jedna osoba to potwierdzila... za jakis tydzien do max miesiaca dam znac czy jakies zmiany nastapily... branie oleju tak jak wczesniej (czyli okolo 1 / 15.000km)... Dodam ze przez 10 m-cy zrobilem bite 80.000... czyli auto jezdzi ;)... niestety juz nie osiaga v.max - 220... Tylko czasami 160... czasami 200... Jak zawieje :(... Od ponad 8 m-cy proobooyje dooyjsc do v.max... Wydauem joosh nie jedna stoofqe niestety... takze niestety bez zadenego efektoo... Jesli odkryje swaja usterke, to oczywiswcie dam znac!!! By koleyjny wielbiciel tego coodnego stworzenia, uniknal niepotrzebnych koshtoof, ktoore ja niesteyty moosiauem poniesc... Pozdr!

_________________
e36 - 318i - m40 - sedan '93 - lpg sekw.
8-11l/100 lpg & pb


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL