pamo napisał(a):
[quote="GP-T1000
większy problem byłby, gdyby np. odpalić silnik, żeby zajrzeć pod maskę i zamknąć drzwi... ;p auto pracuje, do środka wejść nie można itd. ;p 
hehe - masakra , mi sie to udalo !
zamierzenie bylo takie e - zmienic wode w chlodnicy na plyn zimowy, bo mróz tej nocy juz!
odpalilem , otwarlem sobie bagaznik , pozniej klape silnika  na odpalonym aucie i czekam az mi sie rzogrzeje na wolnych obrotach , aby termostat otwarl pelny przeplyw plynu chlodzacego 
 no i kapa - drzwi sie przymchly jak majstrowalem pod maska  ,
 silnik chodzi ,  woda spuszcona ,drugiego kluczyka brak
majstrowalem  z tylu  przez bagaznik przy kabelkach od centralnego od blokady wlewwu paliwa , poniewaz centralny razem z zamkiem odblokowuje takze wlew , niestety ale nic to nie daje , poza zwarciem zadnego interesujacego efektu
bagaznik otwieral mi sie kluczykiem , albo z osobnego przycisku na pilocie , czyli niema sensu probowac podlaczac zasilania pod niego z nadzieja ze zadzialaja wszystkie pozostale zamki 
co robic ?
  wiem ze nie wolno odlaczac akumulatora na pracujacym silniku , ale powoli wyczpywaly mi sie pomysly
 w glowie świitala ostateczna decyzja- zbicie bocznej szybki
temperatura rosla , szyby kompletnie zaparowane tak ze niewidac wskaznika  , trzeba bylo zaryzykowac , i  odlaczyc ten akumulator , mam nadzije  nic sie to jednak nie stalo  przy odlaczaniu , napiecie w instalacji wyraznie skakalo w gore  , na oko to tak  ze 2-3 volty 
mam nadzieje nic sie nie skisilo z elektroniki , na wyzszych obrotach nieradzil bym mnie nasladowac , skoro juz na jałowych i to przy maxymalnych obrotach strasznie pradozernego nawiewu juz tak skoczylo
co dalej ?- niestetry niezgasl odrazu , pochodzil z 5-10 min i dopiero
mysle  gdyby nie nawiew bylo by po szybie 
uff- ide spac , rano pomysle nad teleprtacja kluczyka , albo mnie do wew.
gdyby nie zima , to mialbym dosyc - przesiadl bym sie na rower , czuje antypatie  do BMW , zwlaszcza gdy czytam o kosmicznych cenach dorobienia kluczyka w ASO , zdrapywal ktos ten nikiel z niego z wierzchu  , moze warto ,  bo chyba jest jakis ze zloota ,aby tak na nim zdierać
naprawde obrzydly mi juz te panzerswagony
podpowiedzcie mi - czy mzona sie gdzies z przodu  , albo z tylu w puszce z bezpieczniakmi podlczyc aby uruchomic centralny ?
(728i automat 97r.)