Kyokushin napisał(a):
Nie 192KM ale 170KM.
I między M52B25 a M54B25 jest bardzo duża różnica, M54B25 poprostu 'wciąga' M52B25, a kwestia wydajności to już zupełnie pogrom.
M54B25 możesz porównywać do M52B28... o oczko wyższego.
Mea culpa, miałem na myśli oczywiście M50B25, chodziło mi o porównanie silników z taką samą mocą i pojemnością, żeby zwrócić uwagę na usprawnienia techniczne.
..::CZARNY::.. napisał(a):
maaaad napisał/a:
całkowicie pomijasz fakt, że m50 nie ma vanosów,
www.wikipedia.comM50 dostał Vanos w 1992 r., na dodatek tylko po stronie dolotu. N46 ma również ten układ po stronie zaworów wydechowych.
..::CZARNY::.. napisał(a):
Cytat:
Konfrontacja M50 i N46 to po prostu zły przykład w tym temacie.
tak to jest, jak się czyta wyrywkowo, bez 1. wypowiedzi, w której zawarto pytanie właśnie o TE jednostki
Czytam cały wątek. Wraz z jego tytułem. O to, że autorowi nie chodziło tylko o te 2 silniki świadczy fragment:
Kubenzy napisał(a):
:
W dyskusji można oczywiście tez posunąć się dalej i porównywać jednostki V8 z V12 naturalnie, ale mnie przede wszystkim ciekawią te silniki w tych autach, np. 320 E90 i 320 E36 M50...
Zapraszam do syskusji
Gdybyśmy mieli porównywać tylko te dwa silniki, to nie byłoby dyskusji

..::CZARNY::.. napisał(a):
maaaad napisał/a:
Pod względem kultury pracy R6 ZAWSZE będzie lepsze niż R4.
1 <R2<R4<R6<V8<V12 etc. o tym wiemy, ale własnie dyskusja jest o czymś innym
Nie wszyscy wiemy:
Kyokushin napisał(a):
maaaad napisał/a:
Pod względem kultury pracy R6 ZAWSZE
Nie 'zawsze'. Kwestia technologii.
Tu coś o kulturze pracy i odpowiedź na świetną kulturę pracy R6:
http://www.motofakty.pl/artykul/kultura ... lnika.html
Kubenzy, wiem, wiem, że się trochę Ciebie uczepili w tamtym temacie, jego też śledzę

Cóż, skoro go objechałeś to objechałeś, Ty wiesz lepiej bo tam byłeś. Ja nie, więc mój komentarz jest zbędny
Nie zrozumcie mnie źle, nie bronię silnika M50 przed N46, bo nie ma czego, tak więc peace
