BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i 24V Mulenie silnika i strzały w kolektor dolotowy
PostNapisane: 16 lipca 2008, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: SuwaÂłki
Czesc. Mam problem w moim BMW. Kiedy odpalam zimny silnik wszystko jest OK zaczynam jechac i kiedy silnik juz jest w miare ciepły zaczyna sie chrzanic. Kiedy silnik dochodzi do 2tys. obr. automatycznie spada moc, zaczyna mulic silnik i kiedy prubuje dodac gazu to strzela w filtr powietrza. Nie wiem co jest grane, swiece są nowe, cewki raczej nie maja przebicia. Myslalem ze to przepływomierz i go zmieniłem, lecz ta operacja nie zdała egzaminu, dalej jest tak jak było. Jedynie kiedy odlacze wtyczke od przepływomierza to tak jak by silnik lepiej wchodził na obroty ale i tak go muli. Jestem bezradny czy ktos zna przyczyne tej awarii? Jezeli niedokladnie to opisalem to prosze o pytania, postaram sie odpowiedziec bardziej szczegolowo.
(W bumce nigdy nie było gazu i nie ma go do teraz, pracuje na benzynie)
Z góry dzieki za pomoc, pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Co do cewek to nie koniecznie chodzi o przebicie, ale jakaś z nich może być już walnięta albo jak w przypadku Zundspule z pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych wada fabryczna w postaci gubienia iskry przy określonych obrotach.
Mogą być wady łączone. Miałem kiedyś przypadek z cewkami, a od tych strzałów poszedł przepływomierz, ale tak, że komputer diagnostyczny nie pokazywał żadnego błędu- ciężko było dojść.
Zobacz czy przepływka znowu nie jest rozwalona przez te strzały.
Pod komputer już podłączałeś?

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 06:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: SuwaÂłki
Nie, jeszcze nie podlaczalem, ale dzisiaj jade na diagnostyke to potem napisze co wykazalo. Zastanawiam sie tylko nad jednym czy to mozliwe, ale stalo sie to w jednym momencie, poprostu dostala muła i uzyskanie obrotów maksymalnych na poszczególnych biegach (nawed na jedynce) zajmuje jej dobrych kilkanascie sekund, poprostu buja sie na prostej jak jakis stary poldek z kompletem na pokladzie jadacy pod górę :/// To samo jest na biegu jałowym a wiec to nie jest wina skrzyni albo sprzegła. Wczesniej byly takie objawy ze kiedy ja odpalalem z rana (zimny silnik) to dopoty dopoki wskazka temp. nie wyszla poza niebieskie pole to wlasnie podobnie ja mulilo ale kiedy silnik juz sie nagrzal to zamuła mijała i chodzila jak zyletka, a teraz juz jest kompletny zanik mocy zwlaszcza kiedy chce ja rozkrecic na wyzsze obroty przy cieplym silniku... odezwe sie po powrocie z diagnostyki, dzieki za pomoc pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: SuwaÂłki
Bylem na diagnozie ale nic nie wykazalo :| Mechanik stwierdzil ze na 90% jest to wina przepływomierza. Wymienilem juz jeden na uzywany ale ponoc ten tez moze byc walniety. Najlepiej nowy, ale drogo :/ jezeli uda mi sie usunac usterke to od razu napisze.
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL