BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 07:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
auto ma przejechane 70 tys km wiec nie powinno mu sie nic stac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 08:45 
Ziomus jak by mialo 170 tys to tez by mu sie nic nie stalo przy tak nieiwazyjnych przerobkach. Najlepiej jak wytrzymale sa te silniki moze swiadczyc fakt ze przy turbie a przeciez to jest mega zabojca dla sryjnego silnika autka te jezdza majac nawet 280 kucy bez zakucia... Owszem wtedy zywotnosc musi spadac... Ten silnik np w ori ma kuty wal. Najwieksza bolaczka sa korbowody ale do takich mocy jak my tu mowimy nic a nic mu nie bedzie!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 08:54 
Fox napisał(a):
bimmerkuba11 napisał(a):

Gdyby byly nieoplacalne to firmy tuningowe na calym swiecie nie sprzedawaly by walkow kolektorw ssacych dolotowych itp... A skoro jest na to popyt i ludziom sie chce to czemu nie?!
Nie krytykuj skoro nie ograniasz.



Calkowicie bledne myslenie. Firmy te nie interesuje jak pochodzi twoj silnik i jak dlugo.


to wejdź na stronę http://www.chojnacki.com.pl/

poczytaj trochę :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 09:46 
Dobra strona Czarny. ;) I mam nieodparte wrazenie ze przychylasz sie do mojej tezy ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 09:51 
właściwie Fox też jej trochę ma, Ty bimmerkuba11, też.

Jest tuning silnika i tuning silnika. Są ludzie, którzy muszą cokolwiek przerobić dla samej frajdy przerobienia i są ludzie, którzy przerabiają dla 0.01s do 100, bo lubią to, bądź potrzebne im to do różnorakiej rywalizacji. Trudno powiedzieć, czy swapy to głupota, np. chyba nikt nie powie, że to głupota, co zrobił Ogień... albo to, co robi Alpina, albo pan Hamman, albo pan Chojnacki.

Z drugiej strony pan Fox ma rację, są miejsca, gdzie towar się wpycha na siłę, przeróbki nie dają oczekiwanego efektu i jest muka :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 10:00 
..::CZARNY::.. napisał(a):
Z drugiej strony pan Fox ma rację, są miejsca, gdzie towar się wpycha na siłę, przeróbki nie dają oczekiwanego efektu i jest muka


Zfadza sie. I ma tez racje ze skraca sie zywotnosc. Pytanie tylko o ile. Biorac pod uwage to jakie mody doradzilismy koledze trudno uznac ze skroca drastycznie zywotnosc jednostki napedowej. Mysle ze duzo gorsze dla silnika niz takie modyfikacje sa np spoznione wymiany filtorw, oleji i innych materialow eksploatacyjnych... dawanie w palnik na nierozgrzanym silniku itp...A to niestety wsrod uzytkownikow BMW w naszym kraju zdarza sie nagminnie. I mimo iz pozniej stan tych aut daleko odbiega od idealu dalej jezdza. To kolejny dowod na jakosc tych aut. A kto byl kiedys na konkursie palenia gumy ( moim zdaniem idiotycznym ale to to dorby przyklad) moze na wlasnie oczy przekonac sie co potrafia zniesc te biedne BM'ki...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 10:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: piekna Malopolska
..::CZARNY::.. napisał(a):
właściwie Fox też jej trochę ma, Ty bimmerkuba11, też.

Jest tuning silnika i tuning silnika. Są ludzie, którzy muszą cokolwiek przerobić dla samej frajdy przerobienia i są ludzie, którzy przerabiają dla 0.01s do 100, bo lubią to, bądź potrzebne im to do różnorakiej rywalizacji. Trudno powiedzieć, czy swapy to głupota, np. chyba nikt nie powie, że to głupota, co zrobił Ogień... albo to, co robi Alpina, albo pan Hamman, albo pan Chojnacki.

Z drugiej strony pan Fox ma rację, są miejsca, gdzie towar się wpycha na siłę, przeróbki nie dają oczekiwanego efektu i jest muka :zalamany:


dziekuje :08:
wreszcie ktos kto mysli logicznie i konsekwentnie :) .... tuning i tunig to dwie pary butow.
jedni robia to bo lubia grzebac z zadowloniem dla siebie a inni po to by adrenalina im wzrosla.
kiedys imponowaly mi takie przerobki by pokazac innym (po czesci w rywalizacji) ... niestety na dluzsza mete nieudane :( bo takowe myslenie i rewalizacja nikomu nic nie da. za wajatkiem mechanikom, tunerom (w wiekszosci samozwanym).
A to wszystko po co i na co pytam sie? Jesli nie masz kopyta pod maska oryginalnie to wszelkie przerobki nie uciesza siebie samego a tylko instytucje (na dluzsza mete jesli o takowej sie mysli i chce :) )

_________________
Na niczym sie nie znam, nic nie wiem i nic nie umie. Jestem tu tylko w odwiedziny :)
Pozdrowionka dla wszystkich!



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL