BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 08:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 745 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 10:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
EE, moj tatus by Go objechal w tamtych czasach (MB 190E 2,0 i 4 biegi) ;)

Wsiadajac do auta nie trzeba sie schylac z tego co widze. Mi felgi nie pasują (rozmiar, zbyt nowoczesna stylistyka do konserwatywnego e36 sedan), ale odmłodziły auto i pewnie o to tez chodziło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 10:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
No i w ogóle za tamtych czasów, ojciec mógłby pisać w dziale kille duuuużo, dziś ja tam prawie nic nie mam do roboty

Cytuj:
w tamtych czasach 318ka to był faktycznie niezły kiler

Cytuj:
EE, moj tatus by Go objechal w tamtych czasach (MB 190E 2,0 i 4 biegi)

A moj tatuś w tamtych czasach By Waszych pozamiatał :rotfl: e28 528i :hyhy:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 10:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Santino napisał(a):
Cytuj:
No i w ogóle za tamtych czasów, ojciec mógłby pisać w dziale kille duuuużo, dziś ja tam prawie nic nie mam do roboty

Cytuj:
w tamtych czasach 318ka to był faktycznie niezły kiler

Cytuj:
EE, moj tatus by Go objechal w tamtych czasach (MB 190E 2,0 i 4 biegi)

A moj tatuś w tamtych czasach By Waszych pozamiatał :rotfl: e28 528i :hyhy:


nie chcę robić OT, ale skoro każdy to i ja: w roku '83 Renault 8 Gordini :hyhy: (już wtedy tata miał ją na alufeldze, biało-czerowna), cóż tu pisać: 4 gaźniki, lekka buda... fabryczny tuning :)

_________________

Obrazek


Ostatnio edytowano 29 lipca 2008, 12:36 przez rorafalki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Nie wiem dokładnie o którym roku mówicie ale jak coś koło 92 to mój tata miał e34 535 w manualu i do teraz mi opowiada jak to jechał w Niemczech 220km/h, obok niego jechała carrera i Niemiec mu z uśmiechem na twarzy kciuka do góry pokazywał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 11:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Dobre sa te opowiesci tatusiow, nie? ;)
Moj pojechal po volvo 740, ale nie pasował mu kolor i wrócił do domu z Berlina 190 - 86 rok, auto miało pół roku. No ale handlowało się w Jugosławii :rotfl:

Rafał - Gordini, o zesz. Masz jakies fotki? To tak a propos moderatorskiego siepa, jak Czarny wpadnie to pozabija :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
el Presidente napisał(a):
Rafał - Gordini, o zesz. Masz jakies fotki? To tak a propos moderatorskiego siepa, jak Czarny wpadnie to pozabija :)


no właśnie nie mam :zly: i rodzice też nie mają, ale pamiętam tą Renówke jak przez mgłę, miałem wtedy 4lata i pamiętam, ze zamiatała niesamowicie :hyhy: dół (do linii okien) pomalowany na piękny czerowny, góra biała, felgi wzór jakby Alpina :)


PS może Czarny nas oszczędzi :hyhy:

a wyglądala prawie tak jak ta (dzięki pomocy Sylwka prawie się udało przywrocić Gordini do życia)

Obrazek

_________________

Obrazek


Ostatnio edytowano 29 lipca 2008, 13:06 przez rorafalki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 12:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
No, no :)
Jesteś jedyną znaną mi osobą, która ma e36 od nowości. Dzisiaj ten model jeszcze fajnie wygląda, jak miałeś go nowego musiał niesamowicie kopać dupy.

Co do zmian, powiem Ci, że jak zobaczyłem zdjęcie z ringami, to śmiać m się zachciało. Kiedyś byłem na tym samym etapie co Ty i też podobały m się ringi, teraz z tego śmiać mi się chce. Jak są seryjnie to ok, ale te dokładane i inne patenty są beznadziejne.

Bardzo fajnie, że doszedłeś do słusznego wniosku, że ze starego auta (w takiej opcji) nie da się fakamady zrobić i poszedłeś w strone klasyka.

Ale nie wszystkie zmiany mi się podobają. Końcówka wydechu - ulter. Trzeba było się klasyka trzymać. Takie końcówki mi się z golfami 3 kojarzą i niestety z właścicielami agro e36. Zazwyczaj oba modele pierw słychać, później widać.
Dlaczego mówie, że lepszy oryginał - u mnie w 318is końcówka wydechu jest podobnych gabarytów (troche węższa) jak u Ciebie, już lepiej byłoby taki tłumik końcowy założyć - trzymałbyś się serii.

Felgi. Prawde mówiąc to czarny samochód wygląda rewelacyjnie na ciemnej (niekoniecznie czarnej) feldzie. Dlatego (moim zdaniem oczywiście) najlepiej Twój sprzęt wyglądał na czarnych stalówkach. Ale nie każdy lubi czarne więc prosiłoby się o jakieś ładne grafitowe. Te na które zmieniłeś na początku po uważniejszym przyjrzeniu nie były takie złe, po prostu paru cali im brakowało. A te które masz (chyba) obecnie wg mnie nie pasują. Z jednej strony klasyk, pomarańczowy kierunek itp. Z drugiej strony felgi z modelu e46. Widziałem te felgi na srebrnej coupe (sam przymierzałem się do nich) i tam wyglądały ładniej, ale z tego co pamiętam, to one mają jeden kwas (dlatego zrezygowałem z nich) - 7" szerokości.

Generalnie zmiany są bardzo, bardzo na plus. Na Twoim miejscu nie sprzedawałbym tego - i tak dużo nie weźmiesz, a pamiątka rodzinna jest. Z tego co się doczytałem to 400K km już zrobiliście nią - dbaj o nią a zrobi kolejne 600K. Też wolałbym mieć moje od nowości 318i, niż 325 z przebiegiem 7 właścicieli i sporym bagażem doświadczeń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 15:29 
discrimen napisał(a):
najlepiej Twój sprzęt wyglądał na czarnych stalówkach


taka jest zimowa kombinacja :)

ja na srebrnym compackcie zanim podjąłem ostateczną decyzję i mi się podobało. po założeniu do siebie, jeszcze bardziej.

discrimen napisał(a):
one mają jeden kwas (dlatego zrezygowałem z nich) - 7" szerokości.


mi to akurat nie przeszkadza, jaka różnica, czy 7 czy 10, tym autem dupeczek i tak raczej nie powyrywam :rotfl: dla mnie to nawet plus.

discrimen napisał(a):
już lepiej byłoby taki tłumik końcowy założyć - trzymałbyś się serii.


seryjny tłumik w 318 nie był ciekawy. ulterem trochę ładnych nut wydobyłem z poczciwej m40stki, zabrakło jedynie takiego... hmmm ryczenia w zakresie 4tysięcy- tak było na ori i bardzo mi się podobało, teraz tego nie ma, ale fajnie ryczy przy odpuszczaniu, zmiana biegu no i są znaaaacznie głośniejsze wydechy od tego.

felgi to samo, ori od E36 takie se, od mpakietowych oczy mnie bolą. miały być więc alpiny, bo podobają mi się fele z dużą ilością ramion wychodzących ze środka. niestety, takich jak chciałem nie było. przekonałem się w galeri Sir Futura, że jednak felgi od E46 nie koniecznie muszą tak strasznie wyglądać, jak wyglądał inny sedan pod moją szkołą z innym wzorem. te 73-ki miałem sprawdzone, pewne, więc tak jak pisałem, zadecydowały względy takiej pewności no i jednak są o kilka lat młodsze, niż jakiekolwiek od E36.

pozwoliłem sobie na taki manewr, zwłaszcza, że progi są już pomalowane. więc nie jest to full seria. plusem felg i tłumika jest to, że... w każdej chwili można je zmienić :)

żeby wrócić do full serii musiałbym jeszcze wypruć m.in. radio, a póki tym samochodem poruszam się na co dzień, to jest nie do pomyślenia :)



discrimen napisał(a):
Widziałem te felgi na srebrnej coupe (sam przymierzałem się do nich)


Cytuj:
EE, moj tatus by Go objechal w tamtych czasach (MB 190E 2,0 i 4 biegi) ;)


no niestety, 2.0 tak nie daje ostro i by dostał baty od 318stki :]

rorafalki napisał(a):
nie chcę robić OT,


nie chce, a robi :rotfl: to się nazywa uzależnienie :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 16:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Santino napisał(a):
e28 528i


el Presidente napisał(a):
Dobre sa te opowiesci tatusiow, nie?


Nono, co to mój tatuś nie opowiadał jak to poczciwym rekinem E21 zamiatał wszystkie niebieskie polonezy dookoła :rotfl:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 16:58 
Kubenzy napisał(a):
wszystkie niebieskie polonezy dookoła :rotfl:


i warczyburgi :hyhy: bandziory :viva:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
hehe ciekawe OT
Czarny moj kolego w 318m40 ma wydech od 325 troche pospawali chlopaki i naprawde fajnie buczy a dwie rurki z tylu wygladaja bardzo elegancko
napis na klapie jest 318 wiec nikt nie pomysli ze siedzi cos tam wiecej :rotfl:


aaaaaaaaaa moj tatus jezdzil passatem 1,6td i zawsze mi mowil ze mial taka bardzo fajna technike jazdy ze objezdzal 318 ,190 i 535 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
..::CZARNY::.. napisał(a):
... one mają jeden kwas (dlatego zrezygowałem z nich) - 7" szerokości.

mi to akurat nie przeszkadza, jaka różnica, czy 7 czy 10, tym autem dupeczek i tak raczej nie powyrywam :rotfl: dla mnie to nawet plus.


Ja jako wzór wziąłem 323 kolegi. Zależało mi na tym, aby linia boku była na równi z kołami. Na 7" bałem się, że koła troche "wpadną" do samochodu. Ale prawde mówiąc nie pamiętam jak to wyglądało z tymi felgami - pamiętam, że zrezygnowałem ostatecznie. Wiem natomiast, że jak zmieniłem swoje poczciwe 15" x 6", na 17" x 8" autko zaczęło wyglądać tak jak chciałem. Fajnie się ogląda 10" felgi na tyle, ale ja lubie jeździć samochodem, a nie tylko patrzeć.

..::CZARNY::.. napisał(a):
...seryjny tłumik w 318 nie był ciekawy. ulterem trochę ładnych nut wydobyłem z poczciwej m40stki, zabrakło jedynie takiego... hmmm ryczenia w zakresie 4tysięcy- tak było na ori i bardzo mi się podobało, teraz tego nie ma, ale fajnie ryczy przy odpuszczaniu, zmiana biegu no i są znaaaacznie głośniejsze wydechy od tego.


Rozumie o co chodzi. Ja lubie sytuacje gdy wydech do 3-3.5K jest bezszelestny, dopiero później powinien ryczeć. Nienawidze basowych tłumików itp. Poniekąd seryjny wydech właśnie brzmi tak jak opisałem. Najlepiej jak silnik gra, a wydech robi jedynie za podkreślenie. Nigdy na odwrót :)

..::CZARNY::.. napisał(a):
felgi to samo, ori od E36 takie se, od mpakietowych oczy mnie bolą. miały być więc alpiny...


Tu się zgadzamy w 100%. Ja dodam od siebie jeszcze troche ostrzej. Oryginalne felgi mpakietowe od e36 wg mnie są okropne. Jestem zwolennikiem podążania drogą fabryki, ale niekoniecznie mając zawiązane oczy. Nie wszystko co od BMW jest bardzo fajne. Lusterka mpakietowe, felgi mpakietowe, malowanie e34 M5 z tym jasnym dołem uważam za kibel.
Te felgi, które masz są jak najbardziej ok, są ładne i samochód z nimi ładnie wygląda, po prostu nie pasują mi one do koncepcji, którą przyjąłeś. Uważam, że z innymi byłoby lepiej.

..::CZARNY::.. napisał(a):
żeby wrócić do full serii musiałbym jeszcze wypruć m.in. radio, a póki tym samochodem poruszam się na co dzień, to jest nie do pomyślenia :)



Prawde mówiąc miałem Ci o tym napisać, że nie pasuje ono do niczego w e36, ale różne mają ludzie podejście do car audio. Najlepsza opcja stylistycznie to oryginalne radio na cedeczko, ale jak zobaczysz cene to szybko ta opcja stanie się najgorszą. Takie radyjko fajnie wkomponowuje się z panelem klimatronika i kompem.

PS nawet na czarnej malowanie zderzaków i progów daje mega efekt. Pamiętam po sobie, że jak zobaczyłem efekt bezpośrednio po malowaniu, to mało co się nie posikałem z radości. Najlepsze jest to, że ten błogi stan ciągle trwa jak na nią patrze :D

Jakbyś miał to co masz bez pomalowanych progów i zderzaków, niestety ten samochód wyglądałby o wiele starzej i "biedniej".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:43 
discrimen napisał(a):
Ja lubie sytuacje gdy wydech do 3-3.5K jest bezszelestny,


ja też :) mój właśnie taki jest, zaś buczy mi trochę poniżej 3, że może irytować na dłuższą metę, dlatego trzeba zredukować i gonić, zmienić bieg później, żeby cały czas jechać gruuubo powyżej 4tyś. :rotfl: a tak na serio, to w R6 nie odważyłbym się na taki manewr.

discrimen napisał(a):
Oryginalne felgi mpakietowe od e36 wg mnie są okropne.


nie mów tego głośno :rotfl:

discrimen napisał(a):
Jestem zwolennikiem podążania drogą fabryki, ale niekoniecznie mając zawiązane oczy. Nie wszystko co od BMW jest bardzo fajne.


właśnie

discrimen napisał(a):
PS nawet na czarnej malowanie zderzaków i progów daje mega efekt. Pamiętam po sobie, że jak zobaczyłem efekt bezpośrednio po malowaniu, to mało co się nie posikałem z radości. Najlepsze jest to, że ten błogi stan ciągle trwa jak na nią patrze :D


no własnie!! wiem o co chodzi, ja jak po raz 1. raz zobaczyłem, to nie wierzyłem, że to moje auto! no ale tym samym to już nie jest seria...

discrimen napisał(a):
Prawde mówiąc miałem Ci o tym napisać, że nie pasuje ono do niczego w e36, ale różne mają ludzie podejście do car audio. Najlepsza opcja stylistycznie to oryginalne radio na cedeczko,


no zgadza się, nawet tata wyrzucił ori audio od razu i wsadził blaupunkta. ja natomiast jestem dźwiękowo bardzo zadowolony z niego no i zostaje. do stylistyki też sądzę, że nie pasuje tak, jakbym chciał, no ale niestety :zalamany:


AA... jeszcze wrócę do ciemnych felg... otóż tak na moje, czerń, do tego pomarańczowe elementy, no i srebrne, czyli jasne felgi, błyszczący wydech pasuje do reszty auta. przy ciemnych felgach już wolałbym, żeby nie było jasnej nerki... a co za tym idzie ściemnić wszystkie lampy, przyciemnić szyby. czasami też mam taką wizję... :wstyd:

póki co, zostaje tak jak jest :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:46 
tomasz86staszic napisał(a):
a dwie rurki z tylu wygladaja bardzo elegancko


cięcie zderzaka odpada :)

tomasz86staszic napisał(a):
napis na klapie jest 318 wiec nikt nie pomysli ze siedzi cos tam wiecej :rotfl:


jedna z opcji, to model designation deletion... i tak zostanie :)

po wsze czasy :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
..::CZARNY::.. napisał(a):
...przy ciemnych felgach już wolałbym, żeby nie było jasnej nerki... a co za tym idzie ściemnić wszystkie lampy, przyciemnić szyby. czasami też mam taką wizję...

póki co, zostaje tak jak jest :]


Niech zostanie jak jest, natomiast to co napisałeś wyżej, to świetny pomysł na czarny samochód. Tyle, że to już sporo zabawy i to zabawa ryzykowna, bo to co masz teraz zawsze będzie budziło takie same emocje, a taki cały czarny wóz przez pół roku może Ci się mega podobać, a za pół roku powiesz, że wolałbyś już normalny, ten Ci się znudził i wtedy strzał w kolano :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 21:35 
discrimen napisał(a):
a taki cały czarny wóz przez pół roku może Ci się mega podobać, a za pół roku powiesz, że wolałbyś już normalny, ten Ci się znudził i wtedy strzał w kolano :)


no właśnie o to chodzi :]

no ale kto wie... mimo wszystko, to chyba nie będzie koniec modów... ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, 23:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Czarny obylo sie bez ciecia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 02:03 
hmmm... ale wtedy zostaje półkole... wg. mnie to nie wygląda za ciekawie :)

chociaż faktycznie... tłumik od 325 :zdziwko:

jak będę wymieniał tłumik, to chyba to przemyślę kilka razy :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2008, 19:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
A ja proszę o kolejne foto, dalszy ciąg fotostory z bmw w roli głównej.Kolejne zdjęcia muszą być :hyhy: :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2008, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: okolice Torunia
niezły ten twój wózek :P

_________________
BMW E36 318
DRAPIEÂś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 745 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL