BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 16:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
każda tarcza sie pognie jak ją rozgrzejesz i np. wpadniesz w kałuże...

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 20:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
mam kolege który po auta za granice jezdził e34 touring z mini lawetą za sobą,nawet zakladajac słabsze tarcze nigdy nie dymiły mu z przodu hamulce,predzej krzywiły sie i powstawało bicie od tarcz :zdziwko: ale miały za soba co dzwignac 1500kg +przyczepa nic dziwnego do wyhamowania troche żalastwa było :zdziwko:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 23:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: ALPINA B5 Biturbo
Garaż: Ex: E38 740i, Alpina B10 V8, Alpina B5S,
Możesz mieć jakieś mikropęknięcie na przewodach hamulcowych lub tłoczkach, wada może ujawniać się przy rozgrzaniu hamulców; dodatkowym powodem może być niska jakość płynu hamulcowego który zbyt szybko nagrzewa się, wrze - powstaje ciśnienie i wyciek. Wymień płyn i sprawdź szczelność układu hamulcowego.

_________________
GALERIA ALPINY
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 23:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Kilka lat temu zdarzylo mi sie zahamowac tak ze po zatrzymaniu sie wyprzedzily mnie kleby dymu, auto z ABS. Spalilem zapewne klocki, bo to sie juz wiecej w tym aucie nie pojawilo.

Teraz e36 jak hamuje to dym jedynie z opon potrafi pojsc, gdyz nie uzywam ABSu.


W twoim przypadku jedynie palisz klocki albo masz rzeczywiscie mikroskopijny wyciek plynu ale az mi sie nie chce wierzyc - poza tym, musialbys miec takiego pecha ze bylby on przy obu kolach. Wyciek jest bardzo malo prawdopodobny. Albo jeszcze mniej.

Z tego co opisujesz, ciagle predkosci 140-150-180 moze rzeczywiscie bardzo intensywnie korzystasz z hamulcow i seryjne heble nie daja rady? Jest taka opcja, klocki maja swoja wytrzymalosc temperaturowa przeciez i mozna je wykonczyc w "normalnej" ;) eksploatacji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 06:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Katowice
Sprawdz czy masz wszystko ok z amortyzorami

Kiedys co prawda w innej marce samochodzie mialem podobnie.okazalo sie ze olej z amortyzatora wydostawal sie i ciekl po tarczy i dawal taki efekt.

_________________
Obecny E39 530d
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=530d

Moj poprzedni COMPACT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ht=compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2008, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa
Moj kumpel miał z kolei źle dobrane klocki do tarcz i tarcze po kilku mocniejszych hamowaniach rozgrzewały się do czerwoności i generalnie zapalały przy okazji klocek, który własnie dymił. Wczesniej ta sama tarcza jezdziła z seryjnym klockiem i nie było absolutnie żadnych problemów z nadmierną temperaturą, zestaw oczywiście się grzał ale nie do tego stopnia, żeby dymił. W rezultacie tarcza popękała od wysokiej temperatury.

_________________
e36 328i coupe, hellrot


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL