boban2006 napisał(a):
i tu się nie zgodze bo remont napewno przekroczy cene nowego.np
głowica wyniesie 1200 do 1500 bo tak mnie sąsiada wyszedł remont przy m50 b20 wliczając oczywiście uszczelke pod głowice i nowy komplet łańcuch+ślizgacze+napinacze bo to musisz wymienić bo jak ci pęknie znowu łańcuch to będziesz miał reeplay a za nowy zapłacisz podobną cene za goły słupek z tym że twój możesz pogonić na graty,
Wszystko się zgadza, ale kupując silnik do ponad 15 letniego samochodu nie znajdziesz silnika, albo będzie ciężko poniżej 200 tys km.
Sprzedawcy będą mówić że jest z auta 120 tys km albo coś takiego.
Kolega mówił że w jego przypadku przy 220 tys km silnik się posypał.
Więc reasumując na pewno taniej kupić cały silnik, ale jeżdżąc nim siedzisz na szpilkach i czekasz kiedy znowu przeskoczy łańcuch bo nigdy nie wiesz co kupisz.