BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 09:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 11:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
http://www.heise.de/autos/Ueppige-Diaet ... erien/6514

http://de.youtube.com/watch?v=OUef4qL42 ... re=related

http://de.youtube.com/watch?v=-dUxYxMpd ... re=related

:serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 11:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
http://www.bmwtoday.de/2008/09/27/wird- ... w-7er-f01/

http://www.bmwtoday.de/2008/08/28/alpin ... w-7er-f01/

http://www.bmwtoday.de/2008/09/22/bmw-7 ... -s-klasse/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 12:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
7ka napisał(a):
http://www.bmwtoday.de/20...cedes-s-klasse/


Wnętrze obecnej s-klasy przy wnętrzu f01 wieje bidą i tandetą.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 13:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Cobi napisał(a):
Wnętrze obecnej s-klasy przy wnętrzu f01 wieje bidą i tandetą.


najgorsze w niej są te pospreyowane na srebrno plasticzki nawiewow .... :/

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 14:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Frank napisał(a):
Cobi napisał(a):
Wnętrze obecnej s-klasy przy wnętrzu f01 wieje bidą i tandetą.


najgorsze w niej są te pospreyowane na srebrno plasticzki nawiewow .... :/


Dokładnie, takich plastików, które żywcem wyglądają jak by je ktoś srebrnym sprayem przejechał nie mogę też przeboleć w e65:

Obrazek

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 14:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
na tym VT z alpinkami jest kozak :ok:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 14:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Dzikus napisał(a):
7ka napisał(a):
wstalem rano (9:30 :wstyd: ) i nadal jestem zakochany w F01 :serce:


...i narta Ci sie wydłużyła :)



bo nachy to sie przynajmniej raz w tygodniu zmienia...






:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
obecna S-Klasse nawiazuje stylem i designem do E65
ide o zaklad, ze w nowej S-Klasse zobaczymy powrót do klasycznych wzorow,
powroca na desce przyciski i wlaczniki - dokladnie tak jak ma to miejsce teraz w F01
Przynajmniej od poprzedniej generacji to wlasnie Ska stylem wzoruje sie na 7er :D

p.s. BMW F01 > dlugo nic > MB S-Klasse

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 18:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Hans' napisał(a):
obecna S-Klasse nawiazuje stylem i designem do E65


Właśnie!! Jak wyszło E65 to było wielkie halo że brzydkie, że w środku okropne itp a czemu nic nie było na temat tego że nowe S skopiowało tą brzydote :)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 18:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Hans' napisał(a):
obecna S-Klasse nawiazuje stylem i designem do E65
ide o zaklad, ze w nowej S-Klasse zobaczymy powrót do klasycznych wzorow,
powroca na desce przyciski i wlaczniki - dokladnie tak jak ma to miejsce teraz w F01
Przynajmniej od poprzedniej generacji to wlasnie Ska stylem wzoruje sie na 7er :D

p.s. BMW F01 > dlugo nic > MB S-Klasse



Hans tylko że w221 ma wyrzucone podstawowe funkcje w przyciskach na wierzch, mimo podobieństwa całej deski do tej z e65. Kształt deski jest zgapiony z e65, ale koncepcja przycisków i obsługi funkcji jest inna. Jakość wnętrza i wykonanie boczków drzwi także.

E65 jest dla mnie nie do zaakceptowania (i to nie tylko z powodu wyglądu), F01 przeciwnie :padam:

Kiedyś na forum był temat o skopiowaniu kokpitu E65 przez MB w w221, Frank wkleił zdjęcia jednego i drugiego wnętrza i była dyskusja na ten temat.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
stones1 napisał(a):
Hans' napisał(a):
obecna S-Klasse nawiazuje stylem i designem do E65
ide o zaklad, ze w nowej S-Klasse zobaczymy powrót do klasycznych wzorow,
powroca na desce przyciski i wlaczniki - dokladnie tak jak ma to miejsce teraz w F01
Przynajmniej od poprzedniej generacji to wlasnie Ska stylem wzoruje sie na 7er :D

p.s. BMW F01 > dlugo nic > MB S-Klasse



Hans tylko że w221 ma wyrzucone podstawowe funkcje w przyciskach na wierzch, mimo podobieństwa całej deski do tej z e65. Kształt deski jest zgapiony z e65, ale koncepcja przycisków i obsługi funkcji jest inna. Jakość wnętrza i wykonanie boczków drzwi także.

E65 jest dla mnie nie do zaakceptowania (i to nie tylko z powodu wyglądu), F01 przeciwnie :padam:

Kiedyś na forum był temat o skopiowaniu kokpitu E65 przez MB w w221, Frank wkleił zdjęcia jednego i drugiego wnętrza i była dyskusja na ten temat.


byc moze sa tam jakies przyciski na wierzchu, nie wiem nie wnikam
ja widze kredens chamsko skopiowany z BMW, brak "guzikow" i system sterujacy aka iDrive
fakt jest faktem, ze po wprowadzeniu przez BMW w 2002 roku systemu iDrivie
swiatek motoryzacyjny grzmial
Clarkson krzyczal ze zanim wsiadziesz do E65 musisz przejsc przeszkolenie i uczyc sie tygodniami grubej instrukcji obslugii
co robi MB i Audi po kilku latach ? bezczelnie kopiuje system BMW i wprowadza podobne rozwiazania do swoich modeli

z drugiej strony trzeba pamietac ze to wlasnie S-Klassa jako pierwsza wprowadzala wiekszosc nowinek technicznych, ktore po latach stosuje sie w wszystkich samochodach (ABS, bezwladnosciowe pasy, poduszke powietrzna, wielostrefowa klima itp itd)
czyzby to teraz BMW wyznaczalo droge rozwoju samochodow klasy premium ? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 20:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
Hans' napisał(a):
czyzby to teraz BMW wyznaczalo droge rozwoju samochodow klasy premium ? :hyhy:
Nie powiedziałbym, w tej klasie każdy dodaje coś od siebie :]
Warto na przykład wspomnieć że to 7er e23 było pierwszym autem z automatyczną klimatyzacją ;)
Także nie jest tak, że tylko S klasse jest pionierem, aczkolwiek miało swój wkład w nowinki techniczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 21:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hans ,znow sie z Tobą nie zgodzę...

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=339199#339199

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 21:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Frank napisał(a):
Hans ,znow sie z Tobą nie zgodzę...

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=339199#339199


Frank ale tu nie ma o czym dyskutowac, takie są fakty.
To Mercedes Benz wlasnie w S klasie jako pierwszy wprowadzil :
- ABS
- ESP (1995 rok)
- bezwladnosciowe pasy bezp.
- poduszke powietrzna
i wiele wiele innych rzeczy ktore kiedys szokowaly a dzisiaj sa na pozytku dziennym w kazdym samochodzie
nie wspomne o tym ze 1959 po raz pierwszy w seryjnie produkowanym aucie zastosowano sztywną kabinę pasażerską z przednimi i tylnymi strefam w ? ... MB

Mowi sie ze wszystkie nowinki i wynalazki ktore dzisiaj sa montowane w S Klasie beda uzywane w wszystkich autach za 10 lat :D

Frank daleki jestem od gloryfikacji S-Klasy ale takie sa niestety fakty.
W razi watpliwosci polecam maly update chocby z artykulow w sieci ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 21:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hans' napisał(a):
- ESP (1995 rok)


DSC było w BMW w 95 roku...

widziałes listę , ktora ja zamiesciłem ? Bo poki co to oprocz ABS i poduszki powietrznej nic konkretnego nie wymieniłes :P

Prawda jest taka,ze W126 przy E32 był zaawansowany jesli chodzi o nowinki jak woz z węglem i TO SĄ fakty. A jak widac i E38 i nastepcy tez co nieco dorzucili do pieca..

W W220 debiutował np Keyless go czy Distronic ale to nie oznacza ,ze WSZYSTKIE nowinki w tej klasie debiutują w MB. Seria 7 tez ma i miała w tym temacie sporo do powiedzenia.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Frank napisał(a):
Hans' napisał(a):
- ESP (1995 rok)


DSC było w BMW w 95 roku...

widziałes listę , ktora ja zamiesciłem ? Bo poki co to oprocz ABS i poduszki powietrznej nic konkretnego nie wymieniłes :P

Prawda jest taka,ze W126 przy E32 był zaawansowany jesli chodzi o nowinki jak woz z węglem i TO SĄ fakty. A jak widac i E38 i nastepcy tez co nieco dorzucili do pieca..

W W220 debiutował np Keyless go czy Distronic ale to nie oznacza ,ze WSZYSTKIE nowinki w tej klasie debiutują w MB. Seria 7 tez ma i miała w tym temacie sporo do powiedzenia.


uwazam, ze ABS i poduszka powietrzna to sa najwazniejsze rzeczy jesli chodzi o bezpieczenstwo i nie opisalbym tego jako nic konkretnego
co do układu stabilizacji toru jazdy
Nazwa ESP to zastrzeżony znak towarowy koncernu Daimler AG. Ten producent w 1995 r. jako pierwszy wprowadził układ stabilizacji toru jazdy do produkcji seryjnej, montując go w samochodzie Mercedes-Benz klasy S. Naśladowcy zmuszeni byli do przyjmowania własnego nazewnictwa, stąd mamy VSA w Hondzie, VSC w Toyocie i Lexusie, VDC w Alfie Romeo i Subaru, PSM w Porsche, MSD w Maserati, CST w Ferrari, DSC w BMW, DSTC w Volvo itd.
http://www.motofakty.pl/artykul/esp_jak_po_szynach.html

a z ciekawostek:
W Klasie S po raz pierwszy do seryjnej produkcji wejdą liczne nowinki techniczne, jak np. system wspomagający hamowanie o nazwie Brake Assist PLUS zaopatrzony w czujniki oparte na technologii radaru, fotele wyposażone w funkcję masażu, układ polepszający widoczność w nocy (najnowsza technologia widzenia w podczerwieni), nowy COMAND, system PRE-SAFE® chroniący kierowcę i pasażera oraz dodatkowe funkcje Parking Assist, czyli urządzenia wspomagającego parkowanie.

oczywiscie ze BMW rowniez ma sie czym pochwalic tak jak i inne marki, dzieki temu mamy postep technologiczny
jesli chodzi jednak o te podstawowe i najwazniejsze systemy bezpieczenstwa (przede wszystkim) to S Klasa jest prekursorem tych najwazniejszych

p.s. patrzac na to co mamy dzisiaj to juz mozna dodac ze Mercedes-Benz S 400 Hybrid – jako pierwszy w serii zastosowal naped z akumulatorami li-ion
http://www.roadlook.pl/frankfurt-2007/i ... i-ion.html

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 października 2008, 22:05 przez Hans', łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jeśli chodzi o iDrive to masz rację, wszyscy go krytykowali w e65, a kilka lat pozniej podobne rozwiazanie znalazlo sie w kazdym aucie klasy premium ale jednak z troche inna obsluga, którą i BMW zmieniło.

Deska z w221 , jej kształt nie podoba mi się dlatego że zbyt mocno przypomina kształtem tę z e65. Jednak wnętrze, jako całość oceniam na 6. Jest doskonale wykonane. A F01 wydaje się wielkim powrotem BMW serii 7. Zwróć uwagę że właściwie samo BMW skrytykowało e65, bo jak inaczej jak nie powrotem do źródeł z którymi e65 zrywało nazwać takie komentarze prasy na temat F01:

"Wydaje się że główną ideą projektantów nowego BMW 7 było ukrycie wszystkiego co nazbyt skomplikowane, tak aby samochód okazał się przyjazny i prosty w użyciu, oczywiście bez utraty nawet najmniejszej części swych walorów".

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 22:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
wg strony www..mb-w140.de/

ESP było od wrzesnia 1995 w W140..a w BMW ? wg ETK elementy DSC wystepują np w 750i z maja.
Dla mnie to wiarygodniejsze zrodło niz jakis tam pismak z motofaktow.

Poza tym np Xenony uwazam za rownie wazne jesli chodzi o bezpieczenstwo, podobnie jak systemy kurtyn ITS i one wlasnie debiutowały w serii 7. Podobnie jak pirotechniczne napinacze pasów czy teraz system adaptywnych napinaczy.

A jesli chodzi o te " nowinki " ..coz- np zmodyfikowany system COMMAND to chyba zadna nowosc.. podobnie jak masujace fotele ...ktore były juz w E65

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 2 października 2008, 22:14 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 22:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
BMW 7 i Mercedes S są i były od zawsze samochdami w których po raz pierwszy wprowadzano przeróżne nowinki techniczne. Moim zdaniem trudno ustalić który z tych dwóch samochodów pod tym względem jest lepszy.

Dziś MB, wiedzie prym np. w systemach wspomagania kierowcy w nocy, Night View.

"Auto-Technika Motoryzacyjna" za pierwsze auto z SERYJNYM systemem ESP podaje Mercedesa S z 1995 roku.

A F01 chyba będzie pierwszą limuzyną na świecie z wyłącznie doładowanymi silnikami ? :)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 2 października 2008, 22:10 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 22:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
dokladnie, swiatla ksenonowe stworzyla firma Hella, a po raz pierwszy zostały zastosowane w samochodzie BMW serii 7 w 1986r. Do produkcji seryjnej trafiły jednak dopiero w 1995r.
:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL