BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] ubywający płyn chłodzący
PostNapisane: 19 października 2008, 10:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
witam,

od poczatku jak nabyłem auto mam problem z ubywającym płynem chłodniczym, na zimnym silniku wleję stan i za chwilę znów brakuje ubędzie ok 0,5-0,7 l i dalej nie ubywa (ogrzewanie chodzi, węże przynalmniej te do parownika posprawdzałem i podokręcałem)

proszę o info gdzie i czy wogóle dalej szukać?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 15 października 2009, 11:23 przez krilan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 12:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
może nagrzewnica przepuszczać, ale wtedy miałbyś dywaniki w aucie wilgotne.
może być w najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą, tak jak u mnie, płynu ubywało, a nie było wycieków...sprawdź czy z tłumika na rozgrzanym silniku kopci ci na biało, ew. pluje cieczą, czy przewody chłodzenia puchną i są twarde??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 13:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
dywaniki sprawdzę,

a co do wydechu na nierozgrzanym silniku dość dużo cieczy na końcówne wydechu ale powiedziano mi ze to normalne bo mam gaz, jak się rozgrzeje suchutko

@marcinek84 czy u ciebie też tylko takie ilości ubywały (0,5-0,7l) i na takim poziomie się zatrzymywało?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
przy gazie to normalne że będzie pluło z wydechu, a co do ubywania płynu cięzko mi powiedziec, ale co jakis czas dolewałem ok 0,5l. Zobacz (u mnie tak było ) jak się przygazuje silnikiem czy w zbiorniku wyrównawczym podnosi sie na chwile stan płynu, jeśli tak to oznacza, że wali kompresją z silnika...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Boje sie ze moze byc to uszczelka.Zobacz czy na bagnecie lub pod korkiem masz olej w kolorze " mleka" z takim bialym nalotem

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 10:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Witam, kolego krilian u mnie tez tak było od momentu kupna, płynu dolewalem a on wciaż ubywał, wkoncu zaprowadzilem do znajomego mechanika i odworzył obudowe od termostatu i go nie było tam, zalozyłem nowy termostat i nowy płyn Petrygo (około 10 litrów wchodzi) i problem ustał, juz mam ciągle taki sam poziom płynu, nie wiem od czego to zależało ale u mnie pomogło to :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 12:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
u mnie pękła głowica i płyn spalał razem z mieszanka dymiła na biało

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ubywający płyn chłodniczy
PostNapisane: 20 października 2008, 19:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
Kolego u mnie w E34 poprzednio jak mialem to tez od pocztaku ubywalo tak po 0,5L plynu... Odpowietrzalem chlodnice, sprawdzalem termostat itd a plyn ciagle ubywal... balem sie ze to glowica albo Bog wie co jeszcze.
co sie okazało
na wężach tych gumowych są trójkniki łączące te weze. Te trójniki są dwa i są plastykowe. Wymień te trójniki u każdego mechanika na takie same tylko metalowe i na 90% to tamtedy CI wycieka ( te wycieki sa jak cieply silnik stygnie i weze sie rozszezaja na plastyku i wtedy Cieknie. Podczas pracy silnika albo na zimnym nic nie bedzie widac. Jedynie takie biale leciutkie zacieki z pozoru nieznaczne) bo mi wlasnie tymi trojnikami plastykowymi ubywalo(dokrecanie nic nie pomagalo). Do tego proponuje profilatycznie nowe wezę wymienic. 100 zł wiecej bedzie Cie to kosztowac ale bedziesz mial spokoj :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 10:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: LBN
Witam,
nie ma powodow do paniki, plyn moze uciekac przez wiele miejsc m.in.:
nagrzewnice, laczenie wezy, laczenie chlodnicy ze zbiorniczkiem wyrownawczym, spod pompy wody itp. Najpierw dobrze posprawdzaj. Zobacz czy nie ma jakis kaluz pod samochodem. Najlepiej rozgrzej silnik i wjedz na kanal i obserwuj czy gdzies nie wycieka. Uszczelke jeszcze zdarzysz wymienic. U siebie to wszystko przerabialem lacznie z wymiana nagrzewnicy, wezy, termostatu i innych spraw. Uklad chlodzenia jest kaprysny w BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 09:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Londyn
Witam
Tak jak koledzy podpowiadaja. Nie zabieraj sie za glowice dopoki nie bedziesz tego pewien.
U mnie takze ubywalo plynu od momentu kupna. Musialem dolewac po o,5- 0,7 litra na tydzien. Jak w koncu nie wytrzynalem i zaczalem grzebac okazalo sie ze chlodnica jest rozszczelniona. Nie bylo tego widac poniewaz bylo to od strony chlodnicy klimy. Wymienilem chlodnice na nowa, i... - zero ubytkow. :hurra: Jesli nie pompuje ci wezy, nie ma sladow plynu w oleju to sprawdzaj caly uklad. Rozgrzej porzadnie auto i zostaw do ostygniecia. powinno byc widoczne gdzie ubywa plynu. Nie probuj tego robic na wodzie, poniewaz woda szybko paruje i jest sucha. Nie pozostawia prawie zadnych sladow.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
chyba wytropiłem szkodnika przy wymianie czujnika poziomu płynu (a tak wyglądał ten co wymieniłem)

Obrazek

będąc w kanale zobaczyłem iż kapie z górnego węża chłodnicy (tak myślałem na początku) ale po jego demontażu okazało się że poprzedni własciciel dokonywał naprawy obudowy termostatu i to jest przyczyną problemu (teraz już wiem dlaczego na alternatorzy były ślady płynu jak by coś na niego chlapało)

Obrazek
Obrazek

jak najlepiej zabrać się do wymiany tego elementu, bo miejsca jest mało a nie chciałbym niepotrzebnie pól auta rozkręcać,

z sam naprawiam jedyna pożyteczna informacja że śruby mają różną długość ale czy coś dodatkowo wyjąć aby dobrać się do obudowy nic (na pierwszy rzut oka ciężko będzie odkręcić sruby)

obudowa termostatu wymieniona po długiej walce visco'a nie udało mi sie odkręcic i musiałem się męczyć, wyjąłem tez zawory od ogrzewania aby je przejrzeć, poniewaz miałem uszkodzona kierownicę od visco pojechałem do kumpla aby cos znaleść no i znalazłem ale nie kierownicę znalazłem elektrozawory od 540 z dodatkową pompka zainstalowałem martwiłem się o zasilanie pompki ale znalazłem kabelek z przygotowanym złączem, po tych operacjach mam dwa pytania

1. Poniewaz brak napięcia na przewodzie do pompki, czy potrzebny jest jeszcze jakiś bezpiecznik czy coś w tym rodzaju aby uruchomic ten obwód czy może załancza się pod wpływem temperatury?
rozwiązanie było nastepujące brakowało przekaźnika

Obrazek

w tym miejscu

Obrazek

2. Kiedy visco powinno przyśpieszyć? W garażu przekroczyło mi połowę doszło do następnej kreski ale wentylator nie przyspieszył.

wisco do wymiany

3. Ponieważ wymiana obudowy termostatu nie przyniosła oczekiwanych rezultatów a dywanik po stronie kierowcy był wilgotny wziąlem się za nagrzewnicę i chyba bezpośrednie trafienie pan Jacek gazownik nie przyłożył się zbytnio z montażem trójnika do reduktora no i na połączeniu węza z nagrzewnicą leciało i yo jeszcze tak że dośrodka auta.....(w tym tygodniu test)

Obrazek

Obrazek

i jeszcze taka uwaga bo z tym też troszkę walczyłem lekki wyciek na łączeniu zbiorniczka wyrównawczego i chłodnicy

Obrazek

P.S. !!! .... więc warto poszukać zanim diagnoza padnie na uszczelkę pod głowicą

.....(w tym tygodniu test)

test przyniósł negatywny rezultat chyba nie tylko z trójnika leciało ale, płyn musi wyciekać gdzieś z rurki powrotnej z nagrzewnicy pozycja 4

Obrazek

dzsiaj wymiana postaram się wrzucić kilka fotek

no i cały weekend w garażu rzeczywiście rurka powrotna była strzelona

Obrazek

to chyba był jeden z najczarniejszych scenariuszy, musiałem zrzucić kolektor aby miec dobry dostęp, na szczęście wymieniłem jakiś przewód idący od krokowca pod klawiaturę, wyczyściłem krokowca teraz to wolne obroty dopiero chodzą

a tak to wyglądao (dwa dni dwie osoby), dodatkowo zamówiona rurka nie pasowała i spawarka poszła w rych (teraz jeszcze muszę dojść dlaczego przyszło coś innego)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jeżeli teraz jeszce coś nie będzie grało z układem chłodzenia to już pomysły mi sie wyczerpały, ten tydzień odpowie na to pytanie

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 10:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
no i po tych wszystkich zabiegach cały czas płynu ubywa do pewnego poziomu, sprawdziłem i uszczelniłem już wszystkie (tak mi się wydaje) niedomagania układu

czy jest jakis sposób bez sciągania głowicy okreslenia czy płyn dostaje się do wydechu?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 13:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jako że posiadasz instalacje gazową przyjrzałbym się trójnikom, druga sprawa 'świetny' reduktor KME Silver przez niego potrafi też trochę płynu wylecieć.

Jeśli jesteś pewien, że na zewnątrz płyn się nie wydostaje. W zbiorniczek wyrównawczy wkręca się pompkę podciśnieniowo-nadciśnieniowa (jakoś tak się to nazywa nie, które warsztaty to mają), pompujesz ciśnienie, jeśli zejdzie to woda idzie w 'układ'.

Ja walczyłem długo z tym najpierw reduktor, potem węże przy ścianie grodziowej od nagrzewnicy, wymieniłem trójniki na metalowe, ale nie pomogło okazało się, że taki super dostęp, że bez kanału nie dało się tego dobrze założyć. Chwilo spokój.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 15:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Pinczer napisał(a):
Jako że posiadasz instalacje gazową przyjrzałbym się trójnikom, druga sprawa 'świetny' reduktor KME Silver przez niego potrafi też trochę płynu wylecieć.


w jaki sposób wyeliminowac tego typu usterkę przed ewentualnym zdejmowaniem głowicy?
czy jak idzie płyn przez reduktor to widać zacieki wewnątrz weza od gazu idącego do wtrysków?

czyli ogólnie jak to zdiagnozować?

Pinczer napisał(a):
ale nie pomogło okazało się, że taki super dostęp, że bez kanału nie dało się tego dobrze założyć. Chwilo spokój.


ja walczyłem na kanale nawet kolektor miałem zdjęty

@Pinczer jak widzisz powoli wyczerpują się pomysły

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 30 lipca 2009, 15:31 przez krilan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 15:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Są jakieś symptomy objawy które wskazywały by na uszkodzenie uszczelki/głowicy?

Przez kolanka Silvera lubi uciekać płyn, wjechałbym na kanał i patrzył od dołu co się dzieje wszystkie wycieki tylko tak udało mi się zlokalizować, na pracującym i nie pracującym silniku.

Ja też już miałem plan ze 3 razy ściągać głowice i Silvera z 10 piętra wyrzucić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 18:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Pinczer napisał(a):
Są jakieś symptomy objawy które wskazywały by na uszkodzenie uszczelki/głowicy?

Przez kolanka Silvera lubi uciekać płyn, wjechałbym na kanał i patrzył od dołu co się dzieje wszystkie wycieki tylko tak udało mi się zlokalizować, na pracującym i nie pracującym silniku.

Ja też już miałem plan ze 3 razy ściągać głowice i Silvera z 10 piętra wyrzucić.


poza ubywającym płynem, nie zauważyłem nic co by mogło wskazywać na uszczelkę

olej od zmiany do zmiany ok, i nie ma w nim płynu
po przegazowaniu nie ma żadnych ruchów w zbiorniczku wyrównawczym
nie wiem na co można by zwrócić jeszcze uwagę...??

na pewno mam uszkodzone visco bo nie zasprzęgla czy to moze miec jakiś wpływ??

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
podpytam ponownie, przed planowną wymianą uszczelki

na pewno mam uszkodzone visco bo nie zasprzęgla czy to moze miec jakiś wpływ na ubywajacy płyn??

co tu jeszcze i jak sprawdzić??
każda rada mile widziana, bo wychodzi że wymiana uszczelki (400 PLN) z częściami (385 PLN) jeszcze planowanie i szczelność

tytaj pytanie czy można nie rozpinać zaworów (chyba nie ma potrzeby wymiany uszczelniaczy zaworowych, olej 5W40 i od wymiany do wymiany jest stan)??

sprawdzałem również drugi korek od chłodnicy dokładnie to samo

zaobserbowałem równiez zjawisko mocnego falowania obrotów po uruchomieniu (3-5s ) na gorącym silniku (po dolaniu płynu i np po krótkim postoju 5-10 min )

czy można coś zdiagnozować po takim symptomie


no i przyszedł czas na uszczelkę, przy okazji głowica na szczelność i do planowania, uszczelniacze zaworowe no i poprawka vanosa bo mój felerny jak wszystkie do 04/95

no i najczarniejszy scenariusz próba szczelności wynik negatywny głowica strzelona na 1 i 5 cylindrze

głowica po planowaniu sprawdzeniu szczelności, gumki zaworowe już zrobione 1000 PLN
sprawdzenie szczelnosci starej głowicy 100 PLN
moechanik (regeneracja vanosa+wymiana gumy na przednim przegubie) 650 PLN
klamocidła
Obrazek

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 17 października 2009, 19:01 przez krilan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Lokalizacja: wrocław/UK
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
witam wspolczuje problemu, pisze bo mialem podobnie pol roku temu w moim przypadku tez okazala sie peknieta glowica i tez mialem/mam auto na LPG, koszt naprawy wyniosl prawie 3000zł (w tym nowa oryginalna glowica) tutaj mam dokladnie opisany problem i koszty jak by cie interesowalo.


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 1&t=105155

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a to juz prawie po zabiegu

Obrazek

Obrazek



Nowa glowica bez zaworów - 1600zł
uszczelka pod glowica - 110zł
robocizna - 600zł
inne uszczelki i czesci ktore standardowo sie wymienia przy tym uszkodzeniu - 590 (jak kogos zainteresuje to moge podac dokladnie o jakie czesci chodzi)

w sumie zaplacilem 2900zł - auto chodzi rewelacyjnie, duzo wieksza moc, rowna praca silnika (chodzi jak nowy odkurzacz!)auto przy odpalaniu auto nie trzesie (wczesniej niby tez nie trzeslo ale jest roznica), nie ubywa plynu z chodnicy i jestem z naprawy bardzo zadowolony....no moze po za cena :( ale od pol roku nic sie nie dzieje (ani kropli plynu nie ubylo)

przed tym wszystkim wymienilem/robilem:

-Visco + wiatrak
-Pompa

-wykonalem test na obecnosc Tlenku Wegla w chlodnicy - test to potwierdzil :/ dodam ze warto zrobic taki test w kazdym wypadku kiedy ubywa plynu z chlodnicy, test robi sie po to aby zbadac czym jest zastapiony plyn w chlodnicy (bo logicznym jest ze jak plynu nie ma to jest...no wlasnie co?) jezeli jest to tlen to mamy nieszczelny uklad chlodzenia jezeli natomiast jest CO2 (spaliny) to mamy problem z glowica/uszczelka i nie mamy juz powodów do zadowolenia i zastanawiania sie co sie dzieje z plynem...czyli mamy duzy problem. test kosztuje 25-30zł i robia go prawie wszedzie - przynajmniej we wrocławiu.

pozdrawiam i mam nadzieje ze pomoglem wyjasnilem kika rzeczy :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 18:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Witam!! podczepie sie pod watek.Mam bmw 520 e39(benzyna,gaz)przebieg 192tys km(glownie trasa Polska-Holandia), i tez od jakiegos czasu walcze z ubywajacym plynem,moje braki sa rzedu 2-3 setki na 1500km.Dodam ze nie zaobserwowalem jakis wyciekow,kopcenia,zanieczyszczen w plynie,czy tez w oleju,nawiew daje cieple powietrze,ale majac to auto zrobilem 45tys km, problem byl od samego poczatku,z tym ze juz dwa razy wymienilem termostat.Jak sadzice czy objaw moj moze wskazywac na uszkodzenia glowicy, badz uszczelki,i czy dwokrotna wymiana termostatu moze potwierdzic to,czy termostat ma jakis wplywu na stan uszczelki badz glowicy.Dziekuje pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 19:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
pawelkitka napisał(a):
Witam!! podczepie sie pod watek.Mam bmw 520 e39(benzyna,gaz)przebieg 192tys km(glownie trasa Polska-Holandia), i tez od jakiegos czasu walcze z ubywajacym plynem,moje braki sa rzedu 2-3 setki na 1500km.Dodam ze nie zaobserwowalem jakis wyciekow,kopcenia,zanieczyszczen w plynie,czy tez w oleju,nawiew daje cieple powietrze,ale majac to auto zrobilem 45tys km, problem byl od samego poczatku,z tym ze juz dwa razy wymienilem termostat.Jak sadzice czy objaw moj moze wskazywac na uszkodzenia glowicy, badz uszczelki,i czy dwokrotna wymiana termostatu moze potwierdzic to,czy termostat ma jakis wplywu na stan uszczelki badz glowicy.Dziekuje pozdrawiam


zacznij moze od tego testu

Pizdys napisał(a):
-wykonalem test na obecnosc Tlenku Wegla w chlodnicy - test to potwierdzil


ja nigdzie w okolicy nie znalazłem zakładu który to wykonuje, więc musiałem zaryzykować, druga sprawa 0,2-0,3 l na 1500 km moim zdaniem to nic mi ubywało na końcu ok 0,5-1,0l na 500 km i po ok trzech tygodniach jazdy zaczynał się z nienacka przegrzewać silnik

za uszczelkę i głowicę zawsze zdąrzysz się zabrać poszukaj nieszczelności, masz gaz czyli już na pierwszy ogień do sprawdzenia trójniki (horror, ja wymieniłem na metalowe) i sam reduktor lubi też przeciekać na tych kolankach

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL