BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1,8is
PostNapisane: 26 października 2008, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŻywiec
Powiecćie mi koledzy przy ilu należy wymienić'rozrząd w is.chodzi o łańcuch mam przejechane 270 000km.

_________________
Boczas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
nie ma reguły ;) otworz maske posłuchaj jeśli wsio cicho to jest ok ;)

hehe swoją drogą to kolejny nowy temat pana Boczka :rotfl: :rotfl:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŻywiec
No tak mam wiele pytań odkąd dowiedziałem sie jak'mechanik mi auto poskładał.czujnk temp podłonczył do oleju a oleju do jeszcze jakiegoś innego.dotego dziurawą gume za przepływką.wszyscy sie dziwili ze to auto jezdziło.przez 6miesiecy.no ale w koncu to BMW

_________________
Boczas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Boczek napisał(a):
Powiecćie mi koledzy przy ilu należy wymienić'rozrząd w is.chodzi o łańcuch mam przejechane 270 000km.

Ja mam licznikowo 195 tyś i jest cicho więc ja też siedzę cicho i nic nie grzebie przy rozrządzie :hyhy: :cwaniak:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
jakś mało fachowy ten pan mechanik ;) i przez 6 miesiecy autko smigało :niepewny: :niepewny:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 15:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŻywiec
Kawał dupka ztego mechanika.tak jezdziło bez więkrzych'kłopotów

_________________
Boczas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 15:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
W ksiązkach piszą ze zalecane jest po 300 000, ale to tylko "zalecane"
PS Ja tez sie nie dotykam, mam 280 niby ;)

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŻywiec
A orjentuje sie ktoś co może sprawiać cieżki'odpalanie.znaczy trzebz pokrecić 2-3 sek aku ma 10miesiecy kable nowe,filtr i swiece równierz.czasami ale to Żadko zaskoczy do strzału.kreci tak jak by akumlator był słaby

_________________
Boczas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 16:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Nie sugerujcie się ze jak silnik cicho pracuje to nie trzeba kontrolować rozrządu, u mnie do końca tez cichutko chodził i co?????? i buba http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31449

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 16:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Ja Ci radze podjechać do mechanika na oględziny stanu, kol zębatych i ślizgów...
Łańcuchy się raczej nie rwa, hoc są i takie przypadki, najczęściej lancuch przeskakuje i wtedy pchasz się w koszty tak jak i ja :hyhy: :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: ÂŻywiec
A ile amper powinien mieć aku

_________________
Boczas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 22:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Boczek napisał(a):
A orjentuje sie ktoś co może sprawiać cieżki'odpalanie.znaczy trzebz pokrecić 2-3 sek aku ma 10miesiecy kable nowe,filtr i swiece równierz.czasami ale to Żadko zaskoczy do strzału.kreci tak jak by akumlator był słaby


Jak ciezko kręci to moze byc rozrusznik.
Musisz u elektryka sprawdzic pobor pradu przy odpalaniu.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 22:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
COUPE napisał(a):
Ja Ci radze podjechać do mechanika na oględziny stanu, kol zębatych i ślizgów...
Łańcuchy się raczej nie rwa, hoc są i takie przypadki, najczęściej lancuch przeskakuje i wtedy pchasz się w koszty tak jak i ja :hyhy: :hyhy:


A czy mozesz napisac czy to wielki problem jest z tym sprawdzeniem? Czy duzo rozbierania? I ile to kosztuje?
Dzieki.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL