BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 18:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zamulone e36 jakby brak mocy
PostNapisane: 31 października 2008, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 51
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
bmw e36 m43 do 2 tys obrotów zamula jakby chciała a nie mogła ale jak sie depnie to sekunda przetrawiania i na wyzszych idzie jak rakieta nie wiem co jest juz nie mam siły do tego samochodu wymieniłem świece kable nowe, sprawdzana iskra wszystko cacy i jeszcze silniczek do dolotu powietrza wyczyszczony. Dodam ze auto miało wymienione dwa tłoki pierścienie no i wał a i nowy rozrzad do tej pory nie wiem co jej jest prosze o pomoc. czasami jak sie jedzie i staje na swiatłach to chce zgasnac i trzeba wyzej zakecic zeby nie zgasła przy ruszaniu jakby brak mocy prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 23:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Na początek polecam podpięcie pod komputer.Możliwe, że coś z sondą lub z przepływomierzem nie tak.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zamulone e36 jakby brak mocy
PostNapisane: 1 listopada 2008, 01:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
Cinek285 napisał(a):
Dodam ze auto miało wymienione dwa tłoki pierścienie no i wał a i nowy rozrzad

żartujesz?
dwa wymienione a dwa stare tłoki :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 51
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
powaznie dwa nowe i dwa stare tylko te stare u magików miały idealne cisnienie a teraz wszystkie maja takie jakie powinno byc ale dalej z nim cos nie tak jutro jedzie do magika i on niech sie tam głowi ja juz nie mam siły zobaczymy co wymysli powiem mu o sondzie i przepływomierzu dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 03:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 44
Lokalizacja: Poznań/Łódź
Moje BMW: E38 '95
Kod silnika: M60B40 +LPG
Witam wszystkich Forumowiczów,

głupio mi pierwszy post zaczynać od pytania z problemem, no ale w końcu chyba od tego to forum jest, nie? ;)

Autko mam od niedawna, jest to e36 316i z 1993r. Stan b. dobry, ani do wyglądu, ani do pracy silnika nie miałem zastrzeżeń...

aż do teraz. Jakieś dwa tygodnie temu zauważyłem, że auto, dawniej rozpędzające się jak torpeda, teraz zaczyna się 'dusić' przy ~3,000. Gaz do dechy, a wskazówka obrotomierza dalej w tym samym miejscu, wyjściem jest tylko zmiana biegu.

Moje pytanie: co jest nie tak? O mechanice pojazdowej wiem tyle co o fizyce kwantowej, więc byłoby miło usłyszeć od Was jakieś wskazówki w języku dla żółtodzioba ;)

Z góry dziękuję i wkrótce dodam jakieś foty mojego krążownika ;D

PS. Poszperałem jeszcze trochę, i chyba znalazłem rozwiązanie w tym poście: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=33373

I tak, słyszę charakterystyczne klepanie pod maską.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 11:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
DCool, powodów może być kupa, więc wymienię większość, jak sprawdzisz to napisz: filtr paliwa(zapchany), pada pompa paliwa(nie trzyma ciśnienia), lewe powietrze, pali na wszystkie gary?? czy sprzgło się nie ślizga??. ale osobiście stawiam na wade układu paliwowego:D

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL