BorysKrystian napisał(a):
A to przepraszam ale nie wiedziałem, myślałem że skrzynia jest chłodzona olejem

to ciekawe dlaczego np w E32 740 masz weze z tyłu bloku silnika prowadzace do skrzyni biegow
BorysKrystian napisał(a):
Bzdury to ty kolego Frank też wypisujesz o automatach...
W którymś poście dawałeś sobie głowę uciąć że olej w konwerterze nie wymienia się z olejem w skrzyni

Rozbawiłeś mnie tym.
kolejny wielki znawca automatow
no niestety olej sam z konwertera nie wycieknie, wiec trzeba albo go wyjac, albo , o ile jest dojscie, spuscic z niego olej.
A jesli masz na mysli temat o skrzyniach i konwerterach to moze wyjasnisz i mi i forumowiczom, jak olej z konwertera wraca do skrzyni wg Ciebie ? wałkiem skrzyni ? Bo było tam napisane ,ze tym samym wałkiem jednoczesnie olej ma byc pompowany do konwertera, wiec jak, jest to wałek z przepływem dwudrożnym ?
Mnie to np bardzo interesuje bo z jakiegos powodu np w chłodnicy mamy dwa weze głowne zawsze a nie jeden, ktorym ciecz miałaby jednoczesnie wpływac i wypływać.
Zatem zamiast sie głupio śmiac, lepiej napisz cos konkretnego.
Np gdzie kolega w E32 730 V8 ma podłaczyć ten " kranik z przyssawką " o ktorym jest mowa w Twoim linku

BorysKrystian napisał(a):
Ale w E32 zdaje mi się że jest spust oleju z konwertera, widzę na zdjęciu że jest małe okienko, jak trafo spustem w to okienko.
tak, w starszych E32 sa korki spustu w konwerterach.
BorysKrystian napisał(a):
Widać że wykonuje ją zwykły koleś w tureckim sweterku, z zegarkiem i bez rękawiczek?
Co to za warsztat, tylko że ma podnośnik, napstrykali fotek i uważają się za instruktorów w wymianie oleju w skrzyni.
tak, to na pewno turecki sweterek i przez to cała ta instrukcja wymiany oleju jest idiotyczna
tylko ciekawe, ze na ich forum, gdzie jest ponad 17 000 userów , nikt tej wymiany nie zakwestionował a pojawiają sie tam takze ludzie z ZF.
Oczywiscie u nas kazdy wie lepiej. Lepszy bedzie link od uniwersalnej wymiany oleju , pasujacej do E32 V 8 jak wół do karety.