BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 17:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 86
Lokalizacja: UK - Walia
Moje BMW: E39 523i
Kod silnika: M52B25TU
Mam znowu malenki problemik , ta pompka ktora jest na dole po prawej stronie przy chlodnicy i do ktorej idzie rurka ze zbiornika wyrownawczego , przed wymiana termostatu po przekreceniu kluczka na pozycje jeden zaczynala tloczyc i bylo to slychac , a teraz nie dziala , podejrzewam ze cos nie docisnelem jak podlaczalem lub przelamal sie przewod zasilajacy gdzies , ale nie o to chodzi ,bo zrobic to sie zrobi tylko czy , nie przeszkadza to w jezdzie ????????? Jutro chce to zrobic . Auto smiga normalnie , z moich ogledzin wychodzi ze nie jest to jakis duzy problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Zlotoryja
Moje BMW: E60
witam. mam e39i 523i i wlasciwie to juz zjadlem zeby na chlodzeniu w tym aucie..
wymienilem juz chlodnice, visco i termostat.. ale nie na raz. Srednio problem z przegzewaniem mialem co 3mies i za kazdym razem inna przyczyna... problem z tymi silnikami jest taki, ze strasznie latwo w nich ugotowac glowice... wiec warto inwestowac w orginalne czesci bo podrobki czesto padaja.. strasznie wazne jest rowniez sposob w jaki uzupelniasz wode. wystarczy ze zostanie troche powietrza i znowu sie przegzeje... Mialem juz kilka bawarek ale ten silnik sprawil mi juz tyle klopotow ze chyba pojde w 530D bo mam juz troszke dosc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 07:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 86
Lokalizacja: UK - Walia
Moje BMW: E39 523i
Kod silnika: M52B25TU
Cyrus mam pytanie , czytales moze caly temat ??? Jeden post jaki zamiescilem odnosil sie czujnika poziomu plynu chlodzenia , u mnie ktos wyciagnal i nie wiem gdzie podzial rowniez przewod do podlaczenia owego czujnika . Czy moglbys zrobic fotke albo opisac mi skad wychodzi przewod do podlaczenia sie z czujnikiem poziomu. Dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 16:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 86
Lokalizacja: UK - Walia
Moje BMW: E39 523i
Kod silnika: M52B25TU
Okazuje sie ze pompka o ktorej pisalem dziala , tylko o wiele ciszej , przed wymiana termostatu , bylo chyba zapowietrzone i dlatego glosniej chodzila teraz jest pelny obieg plynu i slychac tylko jak tloczy plyn , i zalacza sie ona tylko przy wlaczeniu ogrzewania .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 09:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Olsztyn Leicester
Ta kostka którą pokazałeś na zdjęciu to raczej napewno nie czujnik ilości płynu bo on jest raczej dwu pinowy woda robi zwarcie -płyn jest a jak wody niema to niema zwarcia (wymieniłem swoja chłodnice na chłodnice od starszej piątki bez klimy i zamiast czujnika temp do włączania wentylatora w innym miejscu pod zbiorniczkiem wyruwnawczym mam czujnik poziomu płynu z ang. levelling switch radiator) taka samą kostke mam przy obudowie viskozy-chlodnicy jest takie plastikowe pudełko wielkości dwóch pudełek zapałek ale do czego to słuzy nie wiem, podobna wtyczka ( wszystkie są podobne :) ) ale na trzy piny jest w mojej oryginalnej chlodnicy do czujnika wł/wył wentylatora, ale chyb tylko wersje z klimą bo z tego co zauważyłem jak nie ma w aucie klimy to nie ma wntylatora na chłodnicy - jest tylko wisko ! ( przy okazji ktoś mógłby mnie utwierdzić w tym przekonaniu ) podam linka na ciekawa strone taki szybki manualik z numerami części a nawet cenami tyle że usa ale jak kupowałem kilka drobiazgów to po przeliczeniu ceny nawet pasowały ! http://www.realoem.com/bmw/select.do

_________________
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL