a co do obecnego stanu rzeczy... nie wiem czy wtopiłem z silnikiem czy nie wtopiłem, to się okaże, ale ostatnio dzieją mi sie dziwne rzeczy, jest dziura w mocy, odczuwalna poza tym coś mi silnik nie chciał kręcić obrotów, sonda nowa, filtr paliwa nowy, świece nowe, przewody odpuściłem narazie bo 450zł mi zaśpiewali chociaż nie szukałem na allegro i cewki też odpuściłem, po najniższej lini oporu, co to może być ? a no, padło na lewe paliwo Orlen, pojechałem na lepszą stację i zatankowałem 98 i wlałem detergent który usuwa wode i takie tam, no i działa lepiej, wygląda na to że był syf... ale, musiał chyba zostać jeszcze w filtrze paliwa albo może w pompie paliwa, byćmoże że nawet wtryski się usyfiły, nie wiem, ale przejeździłem 10l paliwa i było ok i właśnie teraz jest ta dziura w mocy, wcześniej obrotów nie kręcił, potem ok a teraz dziura, poza tym silnik bierze mi sporo oleju, będę zmieniał na mineralny, poza tym z silnikiem nic nie robie bo zaniedługo 2.8 ale ciiiiiiii, bo nie chce zapeszać, dlatego taka przestroga dla swapująchych, szukajcie naprawde dobrego silnika, sprawnego, niech koleś daje długą gwar, conajmniej miesiąc a najlepiej dwa, ja kupiłem niby silnik pewny ale cóż, okazał się chyba troche zajechany, no trudno, i tak jestem zadowolony, mnie to bardzo tanio wyszło bo za silnik prawie 500zł zapłaciłem (tak wyszło po sprzedaży 1.6), dlatego jestem zadowolony nie z samego silnika ale z doświadczenia jakiego nabrałem przy BMW

przekładanie silnika jest bardzo interesującym doświadczeniem

a, i jeszcze jedno, na komputerze też byłem, żeby ktoś nie pomyślał że tego nie zrobiłem
