BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 21:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 20:42 
Kucu napisał(a):
Bo to tak jest jak sie zaklada taiwanskie paski rozrzadu :D


albo źle założone :suchy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2008, 20:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Fryderyk napisał(a):
Kucu napisał(a):
Bo to tak jest jak sie zaklada taiwanskie paski rozrzadu :D


albo źle założone :suchy:


albo uszkodzone kolo zebate :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Pasek był założony oryginalny a rolki nowe wszystkie Revuille czy jakoś tak.
Tak więc sprzęt markowy i dobry.

Panowie, założyć się tego źle nie da.... trzeba być wyjątkową fajtłapą.
Każdy mechanik zrobi to dobrze.

Każdy mechanik zajmujący się BMW, mający doświadczenie a nie teorie powie również to samo co ja na temat żywotności (30-40 tyś) pasków w M40... oraz napewno doda pare zdań od siebie na temat układu smarowania.
Właściwie, co szkodzi zadzwonić do ASO i się zapytać, 'co ile' zalecają wymianę paska w M40 :)

Miałem M40B18
Mam M43B16

W pierwszym robiłem głowicę, drugiego nie muszę się dotykać ani o nim myśleć :)

Jak ktoś ma M40, jeździ na właściwmy oleju, zmienia te paski to ten silnik powinien długo posłużyć, jak każdy inny - M40 Fryderyka ma od groma przebiegu i jeszcze żyje, problemów chyba z tym nie ma.
Tyle że mając M43 w ogóle nie trzeba się przejmować niczym, ani popychaczami, ani wałkami, ani dźwigienkami, paskami i innymi dziwolągami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Nonsens. Większej bzdury na temat M40 nie wyczytałem


Dżemdobry, nazywam się CiOoS i przy wymianie paska po 32 tysiącach odchodziły z niego zęby.Pasek był Boscha.Dziękuję.Jest tu jakaś anonimowa grupa wsparcia? :luka:


:rotfl: :rotfl:

Taka prawda - może to wada materiałowa, może ktoś sprzedał stary pasek - nie wiem.Fakt jest faktem.Ja również polecam przejżenie rozrządu po 30 tysiącach od wymiany.

Cytuj:
albo uszkodzone kolo zebate


Jedyną częścią wykazującą zużycie była pompa wody.Ja wymieniłem rozrząd na częściach Ruville i pasku Contitecha.Niebawem jadę "zajrzeć" do rozrządu więc mogę podzielić się informacją jak po 30 tysiącach to wygląda.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 11:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
CiOoS napisał(a):
Taka prawda - może to wada materiałowa, może ktoś sprzedał stary pasek - nie wiem


Pasek był nóweczka, miałem go w łapkach, gość który zakładał też mnie uprzedzał żeby często zmieniać.
Myśle że to ogólnie jakaś wada konstrukcyjna, być może materiał paska, być może coś innego :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 11:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Pasek był nóweczka


Pisząc stary miałem na myśli wcześniejszą datę produkcji -że trochę leżał itp.
Imho dobrze że nie pieprznął w trasie..... :luka: zrobiłem trasę nad morze i z powrotem a przy moim stylu jazdy..... :luka: :hyhy:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 12:54 
Kyokushin napisał(a):
Każdy mechanik zrobi to dobrze.


ehe, jasne...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 13:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
wystarczy go za mocno napiac i juz mamy go z głowy duzo wczesniej ;)

bo jak za lekko to pewnie by przeskoczyl...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL