Kniaziu napisał(a):
Chciałbym podejść z nim do ok 250 koni, więc co musiałbym w nim zrobić, żeby małym kosztem dojść do tej mocy z seryjnych 184km i ile to może mnie kosztować? Chciałbym zrobić go w stylu "Dubai style"
Jak to nazwałeś " Dubai Style " to po pierwsze 530d taki sobie materiał na " start " projektu, 540 jak najbardziej. Felgi od 20", gwint, i full wypas jeżeli ma być klasa prosto z kraju szejków. Co do 250KM najtaniej będzie kupić silnik 1,2 z Punto I 8v i 75 KM daje rade, naprawde ( wiem bo mam

) wsadzić do bagażnika i wtedy będziesz miał ( licząc, żę silnik ma te seryjne 193KM i ten z Punta te 75KM ) około 268 KM i równe rozłożenie masy

czego chcieć więcej. Istna hybryda 21 wieku. A tak na serio nie łudź się, żę wydasz 1000-2000zł i " przybędzie" ci 60KM. To sporo zachodu, czasu i pieniędzy. Co do spalania 540 licz 20 L na 100KM a mieście ( a moża i więcej). Wydechu M5 nie skomentuje, chociażby dlatego, że konstrukcyjnie jest go bardzo cieżko zamontować.
kiloff napisał(a):
ale zapodasz chiptuning, ew jakas wkladke lub filtr i spokojnie dojedziesz do 250KM ...

Houston, mamy kontakt..... Hallo tu ziemia ....
3,0D Fajny silnik do kombi i automatu. Jest moment, wygoda i ekonomiczność. Jednak jeżeli chcesz coś poszaleć to odpada i nie można go porównywać do 4,4 V8.
Co do malowania niesamowitą perłę ma motocykl Yamaha FZR 1000 lata 90'. Bardzo polecam do auta, efekt bajeczny. Widziałem taką M5 w DE. Bez urazy, ale widze nieprzemyślane decyzje i potworne ambicje. A nieświadomy tato i pieniążki leża w banku na koncie. Ale tak czy siak może jakieś wnioski wyciągniesz. Jak pisał kolega nie da się super tanio i super fajnie. Pozdrawiam

///ESIU napisał(a):
aha 17ki to ja mam w UNO. do e39 19ka dopiero zaczyna nabierać wygladu
Esiu, miałem 19" chwilowo 20" ...... MAŁOOOOOOOOOOOO
