kolego masz podobny problem z ktorym sie borykalem jakis czas temu (mam m50b25)
zaczynajac od gumy przy przepustnicy - wychodzi z niej wężyk powietrzny i wędruje sobie pod kolektor, nastepnie przechodzi przez regulator wolnych obrotów (tzw acuttator

) i w koncowej fazie leci bezposrednio do kolektora od wewnatrz. zakonczenie tej rurki juz przy kolektorze lubi płatac figle w postaci uszkodzonego oringu - od razu lewe powietrze dostaje i chodzi jak V7,9... sprawdz dokladnie te rurki.
czyli:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
kolejno lecisz: 12, 10, 6, 9 ,8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
konczac na psikusowym elemencie numer 7, który jest zakonczeniem wyzej wymienionych elementów.
druga sprawa - widze ze masz inst. gazową I gen lub moze IIgen (whatever..)...
JEŚLI miales strzal z gazu, to bardzo mozliwe ze cisnienie wybuchu wypchalo jeden z czujników ktore sa mocowane do kolektora
tu masz wizualnie o co mi biega :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
numer 11 i 9 - jeden z nich (juz nie pamietam ktory) jest wciskany od spodu - lubi wyskoczyc - sprawdz je
kolejna sprawa: sprawdz poziom plynu chlodniczego - wystarczy ze zacznie troche brakowac plynu, to reduktor zaczyna zle rozprężać gaz i zaczyna się cyrk - objawem moze byc po prostu szron na reduktorze
ostatecznie moze byc wywalona membrana reduktora, ktora podlega wymianie (choc regenerowany reduktor, to nie to samo co nowy reduktor - i dobrze radze nie bierz sie sam za wymiane membrany, bo spartolisz

- daj gazorowi zarobic te 50zl
jak niezabangla, to zastanowimy sie co dalej