BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 12:04 
zalej dobry olej,nie patrz czy do lpg czy nie,zalej tego motula albo valvoline (ja taki mam i nie dolewam grama miedzy wymianami) troszke gestrzy niz masz w tej chwili i nie powinien brac juz tak duzo chocicaz to wcale nie duzo, mialem 330i i tez jezdzilem na takim oleju jak ty i jak wypadlem na miasto poszalec to po jednym wypadzie z pol litra musialem dolac wiec u ciebie nie jest zle :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 12:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
LeSiO napisał(a):
zalej dobry olej,nie patrz czy do lpg czy nie,zalej tego motula albo valvoline (ja taki mam i nie dolewam grama miedzy wymianami) troszke gestrzy niz masz w tej chwili i nie powinien brac juz tak duzo chocicaz to wcale nie duzo, mialem 330i i tez jezdzilem na takim oleju jak ty i jak wypadlem na miasto poszalec to po jednym wypadzie z pol litra musialem dolac wiec u ciebie nie jest zle :ok:

Najpierw jeździłem na Valvoline VR1 Racing 5w50, zmieniłem na tego MaxLife (na każdym silnik brał 0,33l/1000km) więc teraz chciałem spróbować Motula :) Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ, więc częściej wychodzę poza 3000obr/min ;p Martwić się bardzo tym nie martwię, bo wiem że większość użytkowników M54 dolewa olej, na zagranicznych forach pisali że nawet 1l/400mil :D
Może jednak coś taka zamiana da ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
Witam!
Moja 330i tez bierze ok. 0,5l/1000km. i tez mam wrazenie ze jak kilka razy mu przycisne to ubywa go wiecej, jak jezdze spokojnie to mniej.
poczatkowo byl na castrolu edge 0w30, ale z racji tego ze wiele osob castrola krytykuje sprobowalem mobila 0w40. i nie wiem czy teraz nie bierze go nawet nieco wiecej. zastanawiam sie czy nie przejsc przy nastepnej wymianie na posyntetyk i zmieniac co 10 tys. (poprzednio mialem galanta v6 i 100 tys. km zrobilem na oleju OPEL :) polsyntetyk, ktory na allegro kosztuje ok. 60 zl/5l i silnik wcale oleju nie bral, a gosc ktory mi zmienial olej to zlewajac ten zuzyty zawsze mowil ze to porzadny olej - wiec moze z tymi olejami to troche marketing a wszystkie sa zblizone i czy to mobil, motul, valvoline czy gm to jak sie go systematycznie wymienia, to silnikowi to bez roznicy?? sam nie wiem, ale 100 tys km na oleju "opel" to nie w kij dmuchal :)
zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa:
czesc z uzytkownikow forum zarzeka sie ze "grama" oleju nie bierze, sporo ludzi pisze ze betka lubi sobie lyknac, nieco wyzej jeden z kolegow pisal ze po jednym wypadzie na miasto dolewal 0,5l, inny z kolegow ze 0,33l/1000km, ostatnio z jednym mechanikiem od beemk rozmawialem to mowil ze niby norma jest do 0,7l/1000km....
wiec jak to jest z tymi betkami?? czy to mozliwe ze jednym ani grama, a inni musza dolewac? czy moze wszyscy doleaaja, ale nie wszyscy sie przyznaja? (bo to przeciez bmw i to ujma na honorze marki?)
to moj chyba 10 samochod - poczynajac od malucha, a skonczywszy na wspomnianym galancie i w zadnym samochodzie oleju dolewac nie musialem. a teraz musze jezdzic z banka w bagazniku?
jak to jest panowie z tymi betkami? te typy tak maja?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
Witam!
Moja 330i tez bierze ok. 0,5l/1000km. i tez mam wrazenie ze jak kilka razy mu przycisne to ubywa go wiecej, jak jezdze spokojnie to mniej.
poczatkowo byl na castrolu edge 0w30, ale z racji tego ze wiele osob castrola krytykuje sprobowalem mobila 0w40. i nie wiem czy teraz nie bierze go nawet nieco wiecej. zastanawiam sie czy nie przejsc przy nastepnej wymianie na posyntetyk i zmieniac co 10 tys. (poprzednio mialem galanta v6 i 100 tys. km zrobilem na oleju OPEL :) polsyntetyk, ktory na allegro kosztuje ok. 60 zl/5l i silnik wcale oleju nie bral, a gosc ktory mi zmienial olej to zlewajac ten zuzyty zawsze mowil ze to porzadny olej - wiec moze z tymi olejami to troche marketing a wszystkie sa zblizone i czy to mobil, motul, valvoline czy gm to jak sie go systematycznie wymienia, to silnikowi to bez roznicy?? sam nie wiem, ale 100 tys km na oleju "opel" to nie w kij dmuchal :)
zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa:
czesc z uzytkownikow forum zarzeka sie ze "grama" oleju nie bierze, sporo ludzi pisze ze betka lubi sobie lyknac, nieco wyzej jeden z kolegow pisal ze po jednym wypadzie na miasto dolewal 0,5l, inny z kolegow ze 0,33l/1000km, ostatnio z jednym mechanikiem od beemk rozmawialem to mowil ze niby norma jest do 0,7l/1000km....
wiec jak to jest z tymi betkami?? czy to mozliwe ze jednym ani grama, a inni musza dolewac? czy moze wszyscy doleaaja, ale nie wszyscy sie przyznaja? (bo to przeciez bmw i to ujma na honorze marki?)
to moj chyba 10 samochod - poczynajac od malucha, a skonczywszy na wspomnianym galancie i w zadnym samochodzie oleju dolewac nie musialem. a teraz musze jezdzic z banka w bagazniku?
jak to jest panowie z tymi betkami? te typy tak maja?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 22:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 597
Lokalizacja: P-no
to zalezy jak ostro jezdzisz :) ja po zabawie boczkami tez musialem dolac a tak ogolnie to po zalaniu valvo problem jak narazie nie istnieje :P

_________________
Puste naczynia haÂłasujÂą najgÂłosniej

[you] obejrzyj :

Moje 330 XI

Brata Audi AWE S4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
no wlasnie ostro nie jezdze specjalnie... czasem przegonie spod swiatel do 6 tys... czasem na dwupasmowce przegonie go konkretnie na pierwszych trzech biegach. ale ogolnie jezdze do ok 4 tys. nigdy nie przekraczam 3 tys obr gdy wskazowka temp. nie jest w pionie. nigdy nie zauwazylem zeby kopcil, ani rano, ani jak jest rozgrzany. wyciekow nie ma...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
fixxxer1 napisał(a):
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Koledzy zachwycacie się olejami które niby powodują że auta nie wymagają dolewek a mąż mojej koleżanki, który jest jednym z ważniejszych technologów w jednej z największych firm olejowych w Niemczech opowiadał mi że im lepszy olej tym go silnik więcej "bierze" Dlaczego ??? Bo najważniejszym parametrem decydującym o jakości oleju jest jego wskaźnik lepkości. Im jest on wyższy tym olej bardziej lepki, tym więcej zostaje go na honowanych tulejach cylindrowych i tym więcej auto go spali /szczególnie intensywnie eksploatowane bo wyższa temperatura w cylindrach powoduję dokładniejsze wypalenie resztek niezgarniętego lepkiego oleju ze ścianek cylindrów. Oczywiście nie mogą to być duże ilości ale jeżeli niezużyty silnik spala 0,1-0,2 litra na 1000 km to znaczy że olej jest bardzo dobry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
levinson napisał(a):
czesc z uzytkownikow forum zarzeka sie ze "grama" oleju nie bierze, sporo ludzi pisze ze betka lubi sobie lyknac, nieco wyzej jeden z kolegow pisal ze po jednym wypadzie na miasto dolewal 0,5l, inny z kolegow ze 0,33l/1000km, ostatnio z jednym mechanikiem od beemk rozmawialem to mowil ze niby norma jest do 0,7l/1000km....
wiec jak to jest z tymi betkami?? czy to mozliwe ze jednym ani grama, a inni musza dolewac? czy moze wszyscy doleaaja, ale nie wszyscy sie przyznaja? (bo to przeciez bmw i to ujma na honorze marki?)


Nie jestem ekspertem, ale dużo zgłębiałem temat, rozmawiałem z mechanikami zajmującymi się BMW i każdy mówił to samo - silniki M54 biorą olej, szczególnie przy ostrej jeździe. Nawet w jakiejś gazecie ostatnio czytałem o apetycie na olej w silnikach R6 E46. Obecnie jeżdżę na Valvoline SynPower MST 5W-30, zrobiłem prawie 2 500 km i ubyło jakieś 0,4l przy dynamicznej jeździe.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
no jesli tak jest jak kolega yacek mowi to bylbym spokojniejszy... choc szczerze mowiac uwazam ze w obecnych czasach, gdy inne marki potrafia robic silniki "niebiorace" oleju (co wiem z autopsji) to "biorace" bmw to troche wiocha... niby super marka a trzeba jezdzic z banka...
mysle ze nie pozostaje mi nic innego tylko sprobowac nastepnym razem wlac albo 5w albo 10w... moze to cos pomoze.... a poki co dokupie ze 2,3 litry na zapas... bo do wymiany jeszcze troche zostalo....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 00:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Pełen syntetyk jest na pewno lepszy dla silnika. Gdybym miał do wyboru lać półsyntetyk i nie dolewać lub pełen syntetyk i dolewać jakieś 0,5l na 3 tys to wybrałbym drugą opcję.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 07:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Yacek napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

Czujnik położenia wałka rozrządu :) Był uszkodzony, wymieniłem na nowy i samochód lepiej się zbiera :D
Zamawiam tego Motula i zobaczę czy coś się zmieni. Wcześnie po wymianie na MaxLife przez 2000km nie wzięła nic, później jednak wszystko wróciło do "normy" i wychodzi 0,3l/1000km :] Boję się że ciężko będzie sprzedać samochód, bo nie każdy zrozumie że M54 lubi sobie wciągnąć :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 15:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin GÂłogĂłw
fixxxer1 napisał(a):
Yacek napisał/a:
fixxxer1 napisał/a:
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

Czujnik położenia wałka rozrządu :) Był uszkodzony, wymieniłem na nowy i samochód lepiej się zbiera :D
Zamawiam tego Motula i zobaczę czy coś się zmieni. Wcześnie po wymianie na MaxLife przez 2000km nie wzięła nic, później jednak wszystko wróciło do "normy" i wychodzi 0,3l/1000km :] Boję się że ciężko będzie sprzedać samochód, bo nie każdy zrozumie że M54 lubi sobie wciągnąć :]



Jako że zajmuję się sprzedażą Motula to mogę zaproponować Ci takie rozwiązanie.
Jeśli po zalaniu polecanego przeze mnie x-cessa spalanie oleju będzie na poziomie obecnym czyli 0.3/1000km bądź więcej to masz u mnie zwrot kasy za 5L bańkę x-cessa.
Uczciwie podchodzimy do tematu:), ja od siebie gwarantuje zwrot poniesionych kosztów za 5L, Ty jeździsz autem tak jak dotychczas:).
Po 10k sprawdzasz i mówisz jak jest.
Pozdrowionka.
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
elemenateur napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Yacek napisał/a:
fixxxer1 napisał/a:
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

Czujnik położenia wałka rozrządu :) Był uszkodzony, wymieniłem na nowy i samochód lepiej się zbiera :D
Zamawiam tego Motula i zobaczę czy coś się zmieni. Wcześnie po wymianie na MaxLife przez 2000km nie wzięła nic, później jednak wszystko wróciło do "normy" i wychodzi 0,3l/1000km :] Boję się że ciężko będzie sprzedać samochód, bo nie każdy zrozumie że M54 lubi sobie wciągnąć :]



Jako że zajmuję się sprzedażą Motula to mogę zaproponować Ci takie rozwiązanie.
Jeśli po zalaniu polecanego przeze mnie x-cessa spalanie oleju będzie na poziomie obecnym czyli 0.3/1000km bądź więcej to masz u mnie zwrot kasy za 5L bańkę x-cessa.
Uczciwie podchodzimy do tematu:), ja od siebie gwarantuje zwrot poniesionych kosztów za 5L, Ty jeździsz autem tak jak dotychczas:).
Po 10k sprawdzasz i mówisz jak jest.
Pozdrowionka.
Marcin

No to jesteśmy umówienie :hyhy: Teraz nie mam do tego głowy, bo mi się synuś będzie rodził, ale za kilka tygodni się odezwę :)
A jeśli zużycie znaczenie spadnie to będziesz miał więcej klientów :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin GÂłogĂłw
fixxxer1 napisał(a):
elemenateur napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Yacek napisał/a:
fixxxer1 napisał/a:
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

Czujnik położenia wałka rozrządu :) Był uszkodzony, wymieniłem na nowy i samochód lepiej się zbiera :D
Zamawiam tego Motula i zobaczę czy coś się zmieni. Wcześnie po wymianie na MaxLife przez 2000km nie wzięła nic, później jednak wszystko wróciło do "normy" i wychodzi 0,3l/1000km :] Boję się że ciężko będzie sprzedać samochód, bo nie każdy zrozumie że M54 lubi sobie wciągnąć :]


3mam kciuki za malca by cały i zdrowy przyszedł na świat. Pozdrowionka i najlepsze życzenia dla mamusi :)


OK. Zatem umowa stoi.
Pozdrawiam.
m
Jako że zajmuję się sprzedażą Motula to mogę zaproponować Ci takie rozwiązanie.
Jeśli po zalaniu polecanego przeze mnie x-cessa spalanie oleju będzie na poziomie obecnym czyli 0.3/1000km bądź więcej to masz u mnie zwrot kasy za 5L bańkę x-cessa.
Uczciwie podchodzimy do tematu:), ja od siebie gwarantuje zwrot poniesionych kosztów za 5L, Ty jeździsz autem tak jak dotychczas:).
Po 10k sprawdzasz i mówisz jak jest.
Pozdrowionka.
Marcin

No to jesteśmy umówienie :hyhy: Teraz nie mam do tego głowy, bo mi się synuś będzie rodził, ale za kilka tygodni się odezwę :)
A jeśli zużycie znaczenie spadnie to będziesz miał więcej klientów :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Kalisz
Ogólnie Twój problem może wygladać tak.
Często gaz rozszczelnia silnik i bardzo lubią pękać pierścienie. Ja miałem ten sam problem. Założyłem gaz a wcześniej jeździłem na benzynie. Od gazu pękł mi jeden pierścień i auto brało litr oleju na 2000 km.
Radził bym udać się do mechanika i zmierzyć kompresję na każdym tłoku. Ciśnienie powinno mieścić się w granicach 10-11 bar. Jeżeli będzie niższe, to znaczy że masz pierścień do wymiany. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 08:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Przyrząd do pomiaru kompresji zamówiłem, a na benzynie też brał :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: kedzierzyn kozle
koledzy ciesze sie ze pomagacie :)
znalazłem dzis wyciek oleju od strony prawej w okolicach wydechu i wspomagania i mam plame pod autem .
a jesli chodzi o olej,po usunieciu usterki, bede dalej kontrolował ubytek oleju, jesli bedzie dalej, to zaleje inny olej np: x-cesa.

mam przebieg teraz 187tys. chciałbym wymienic w automacie olej, czy nie zepsuje skrzyni?

prosiłbym o pare wskazówek

dane auta :rok 2002 318i 2lbenz silnik walvatronik skrzynia automatyczna z mozliwoscia recznej zmiany biegów

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 15:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
elemenateur napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Yacek napisał/a:
fixxxer1 napisał/a:
Po zmianie czujnika przy silniku jakoś żwawiej samochód jeździ


Jaki czujnik masz na myśli ?

Czujnik położenia wałka rozrządu :) Był uszkodzony, wymieniłem na nowy i samochód lepiej się zbiera :D
Zamawiam tego Motula i zobaczę czy coś się zmieni. Wcześnie po wymianie na MaxLife przez 2000km nie wzięła nic, później jednak wszystko wróciło do "normy" i wychodzi 0,3l/1000km :] Boję się że ciężko będzie sprzedać samochód, bo nie każdy zrozumie że M54 lubi sobie wciągnąć :]



Jako że zajmuję się sprzedażą Motula to mogę zaproponować Ci takie rozwiązanie.
Jeśli po zalaniu polecanego przeze mnie x-cessa spalanie oleju będzie na poziomie obecnym czyli 0.3/1000km bądź więcej to masz u mnie zwrot kasy za 5L bańkę x-cessa.
Uczciwie podchodzimy do tematu:), ja od siebie gwarantuje zwrot poniesionych kosztów za 5L, Ty jeździsz autem tak jak dotychczas:).
Po 10k sprawdzasz i mówisz jak jest.
Pozdrowionka.
Marcin

No i chyba nie ma co czekać do 1000km, wczoraj po przejechaniu 2000km musiałem dolać oleju :kwasny: Wychodzi na to że teraz bierze więcej, bo ok 0,45l/1000km :wstyd:
U mnie olej się nie sprawdził, ale może komuś innemu pomoże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] bierze olej pomocy
PostNapisane: 24 maja 2011, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: OÂświĂŞcim
Koledzy odgrzewam kotleta...

Ile prawidłowo M54B30 powinno mieć kompresji na cylindrach. Ja pojechałem do okręgowej stacji diagnostycznej (domniemam, że wiedzą co robią) i wartości sporo rózniły mi się od wspomnianych 11Bar. To możliwe, żeby kompresja była o połowę mniejsza a auto jeździło?:D Może przypchany filtr powietrza albo coś?

Pozdrawiam,
DreSik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL