BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 17:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] dławi przerywa na gazie gdy zimny
PostNapisane: 7 marca 2009, 16:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
witam to mój pierwszy post (od wczoraj posiadam bume 525 24v) więc odrazu witam wszystkich i prosze o wyrozumiałość poniewaz jestem zielony w sprawach forum jak i bmw
problem polega na tym że po nocnym odpaleniu auto chodzi na benzynie oczywiście ale jak wskoczy na gaz (sekwencja zavoli ) to auto chodzi jakby nie na wszystkie gary (sprawdzałem chodzą wszystkie) po przejechaniu się paru km problem jakby malkeje ale jak wczesniej zgasze silnik i auto nie zdąży ostygnąc to chodzi ok dodam że auto jak na swoja moc jest jakieś mułowate jak i na Pb i LPG laguna dci 120km szwagra niemiała ze mną co robić :-( dodam że moja bema jest na automacie przy ostrej jedzie na sportowym przełożeniu przy około 130km/h około 5500obr/min przy max wciśniętym gazie nastąpiło jakby odcięcie paliwa czy zapłonu bo nagła cisza a po zdjęciu nogi z gazu wreóciło do normy wymieniłem świece na NGK ale dalej to samo przepływka sprawdzona byłem u gazownika podpioł kompa i niby było pare błędów i coś tam powgrywał czy formatował mówił że będzie ok ale dalej pupa gaziasz stwierdził że na paliwie tez ten silnik troche kuleje i kazał wymienic swiece ale jak pisałem wczesniej nic to nie dało kolega z pracy coś wspominał że może być cewka walnięta i nie daje takiego napiecia jak powinna i na benzynie problem jest nie wyczuwalny a na gazie daje o sobie znac ale co ma do tego zagrzanie silnika do normalnej tem pracy - wtedy dolegliwośc jest mało wyczuwalna ale jak zgasze i odpale to wydaje mi się że chodzi dobrze pomuszcie koledzy bo zona twiedzi że kupiłem guw....o i mogłem brac fiata :zdziwko:

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
dziś w nocy jak jechałem przerywał zarówno na gazie jaki na benzynie i nie pomogło to że złapał temp. ani żadne gaszenie silnika :zalamany:

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
dodam tylko że dopuki auto jest na ssaniu chodzi spoko ale jak zejdzie tragedia

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Puszcza BiaÂłowieska
Witam dom końca się nie znam,ale powinieneś ustawić wyższą temperaturę do przełączenia na gaz(reduktor jest jescze za zimny i na gazie gaśnie albo żle chodzi)miałem podobnie i dobry mechanik od gazu ci potrzebny,ale 130 /godz.i 5500 obrotów?to dużo,może coś ze skrzynią a nie silnikiem?Pozdrawiam

_________________
Pensjonat TopiÂło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 12:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Skoro świece wymienione to sprawdż cewki i fajki świec wystarczy że w nocy na zimnym silniku odpalisz przy otwartej masce jak będą przebicia na pewno zauważysz .Co do obrotów to w trybie sport najwyższym biegiem jest 4 i kick down nie działa więc wduszanie pedału gazu do oporu niewiele daje ,sprawdż szczelnośc dolotu pryskając na kolektor dolotowy gumę między przepustnicą a przepływomierzem i wszystkie możliwe miejsca gdzie silnik może brac lewe powietrze SAMOSTARTEM do silników diesla w rozsądnych ilościach ,jeśli po spryskaniu danego miejsca praca silnika ulegnie poprawie to będziesz wiedział gdzie uszczelnic lub co wymienic .O ile dobrze pamiętam to instalacje gazowe z z wyższej pólki przy wyższych obrotach czyli tak jak napisałeś 5500 obr/min przełączają silnik na zasilanie benzyną.Co do gderania żony to moja też narzekała na bmw teraz ma fiata i widzę z jaką zazdrością patrzy jak wsiadam do beemki .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
ok dzięki jutro sprawdze co i jak z tymi cewkami a co do cewek kolega ma mi jutro przynieś cewke od 728 z 99r na sprawdzenie oich niewiecie czy to te same cewki??

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
kolego możesz podjechać na kompa i wykaże ci która cewka kuleje,ale możesz też odpinać każdą cewke pokolej podczas pracującego silnika i jeżeli zaóważysz że auto kuleje podczas odpiecia cewki to znaczy że jest dobra a jak nie bedzie zmianyw pracy silnika to znaczy że jest wadliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 18:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
jeśli nie okaże się że cewki dobre, to psikanie samostartem na wejście kolektora ssącego nie jest głupim pomysłem lecz zamiast samostartu możesz użyć plaka jest równie dobry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 19:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
cewki wczoraj sprawdzałem i po odpięciu każdej z cewek była zmiana w pracy silnika więc raczej cewka nie siedzi lub siedzi ale jakoś jeszcze ciągnie resztkami sił rozmawiałem w pracy z kolegą elektrykiem i mówił że jak będzie wlnięta to moze być iskra ale pod obciążeniem (jazda) może nie dawać takiego napięcia jak powinna :zdegustowany: zaraz ide do auta zdeje pokrywe i zobaczymy czy nie ma jakis błędnych prądów na cewkach

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL