BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 22:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
wiadomo ze z laminatu szybko peknie,chodzi o to ze szkoda ciac ori zderzak na dokładke z laminatu która przy uderzeniu tez peknie.nie ma nic za darmo albo tani zderzak z laminatu który jak sie bedzie uwazac to peknie najpozniej po pół roku i wtedy zawsze mamy jeszcze nasz seryjny(przy doładce byłby juz pociety) albo zamiennik za abs lub ori urzywka.w e30 miałem dokładke z laminatu m-tech II i pekła po miesiacu potem zakupiłem tez taka dokładke ale wykonana przez inna firme i prze 1.5 roku nic nie pekło(nawet jak o cos czasami przetarłem).wszystko zależy tez od tego jak jest wszystko wykonane i jakich użyto materiałow .ale nie zmienia faktu ze laminat to ZŁO:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Nastał kolejny weekend... Długo oczekiwany weekend. Prace poszły prawie pełną parą, bo jeszcze narzekam na stan zdrowia, ale nie ma na co czekać. Nawet siły wyższe zaczynają się niecierpliwić. O co chodzi?

A o to:
Obrazek


Tak wygląda mój kanał. Te wypory są konieczne choćby dla spokoju mojej psychiki. Wystarczy porównać jak bardzo wysunęły się cegły z prawej strony w porównaniu ze zdrową lewą. Koszmar. Teraz trzeba pędzić bo strach tam auto zostawiać żebym go rano nie musiał wędką wyciągać :mur:



No ale wracając do sedna sprawy. Lakier wysechł, ale okazało się, że po przerobieniu mocowania akutatora turbosprężarki tenże dyngs znów nie mieści się obok łapy. Kolejne szlify nic nie dały. Znów przerobiłem mocowanie tak że cięgło na milimetry przechodzi obok muszli turbiny. Ale się mieści.
Obrazek


Kolejna przeszkoda, zamocowałem łapkę, i okazało się, że jedna ze śrub również koliduje z turbo :mur: Wniosek prosty, na 3 śrubach i tak jest bardzo fajnie mocno, i wykorzystam tu lekko przesadzoną grubość materiału i jego wytrzymałość.

Jadymy dalej, auto wreszcie zawisło na nowej nóżce. Zacnie i zgrabnie, bez żadnych jęków.
Obrazek

No to nie czekając na nic wziąłem się za główny cel dzisiejszej wizyty w psycho-garage. Wydech :przestraszony:

Okazało się, że rzecz któej się tak obawiałem, poszła zaiste bardzo sprawnie. Mam już gotowe downpipe (tzn zapunktowane, dam to do dokończenia osobie, która mi zagwarantuje jakość spawów). Ruszyłem także od końca i jeden zawijas przy wydechu końcowym także został wydziergany. Na jutro pozostało mi zrobić jeden zakręt, i zawieźć do wykonawcy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mam jednak mały problem z przykręcaniem downpipe. Wcześnie zastosowane byłe te sprężyny, przez co szpilki w turbo są dość długie. Normalnie był uciął i przegwintował całe, ale w miejscu gdzie kończy się gwint szpilka się zwęża, i zamiast gwintu 10 będę musiał dać ósemkę. Nie mam jednak pewności czy to wytrzyma. Wykręcić tych szpil też jakoś nie potrafię, są albo jakoś zabezpieczone labo po prostu tak wygrzane, że nie ma szans się ich pozbyć.

Z nudów zacząłem także odkręcać śrubki od miski celem sprawdzenia jak będzie szło. Wstępnie idzie zacnie ;)

Tu jakieś zdjęcie rurek co się dziś prysnęły na czarniutko.
Obrazek
Obrazek


Więcej bajerów wejdzie już jutro :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
z niecierpliwością czekamy do jutra:]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Cały Czas Postepy Gratuluje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 23:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
nie zapomnij wspawac gniazda na sonde :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 08:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Wiesz jaka nakretka (rozmiar ) potzreba na lambde? Nie zapomnialem o niej, tzn troche bo miejsca mam malo, ale sie zrobi ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Slask
woytek13 napisał(a):
Wiesz jaka nakretka (rozmiar ) potzreba na lambde? Nie zapomnialem o niej, tzn troche bo miejsca mam malo, ale sie zrobi ;)


gwint 18mm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 11:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Spy- :cenzura: -foto. :cenzura: :cenzura: :cenzura:

Przez 3 godziny ujadałem się z tymi śrubami przy turbo, był palnik, było dospawanie nakrętek do dokręcania, był klucz z dwumetrowym ramieniem, jest ból w plecach i to:
Obrazek


Śruby sie ukrecily. Trzeba było je od razu uciąć i rozwiercić to bym czas zaoszczędził. Wkurzenie osiągnęło szczyt aż na herbatę wpadłem do domu. Nic mi sie juz nie chce

:cenzura: :cenzura: :cenzura:

Nie przeklinaj

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 marca 2009, 20:04 przez woytek13, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
będzie dobrze, wypij herbatke i do roboty! :luka: :cwaniak:

że tak spytam - skąd u Ciebie tyle umiejętności "drutownika" :P ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jestem wyznawcą nowej religii :padam: "Drut-spiryt" :padam: i tylko kieruje się naszymi 69-drut-przykazaniami. [-X

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
i co tam ciekawego dzisiaj ulepiłes?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 09:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Wstyd i sromota, bo nie zrobiłem prawie nic. :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Wyszarpałem jedną szpilkę przy turbo, ale nie obyło się bez ofiar:

-Wykorzystałem chyba wszystkie wiertła jakie tylko były.
-Mam przeokropne zakwasy na prawej ręce od wiertarki, potem przerzuciłem się na stołową to z kolei słabe wiertła się dymiły, wykorzystałem olej jako chłodziwo, pomagało tylko chwilowo.
-Przy wykręcaniu przyspawałem około 4-5 nakrętek, wszystkie urywały się z kolejnymi kawałkami szpilki.
-Zużyłem pół butli gazu do palnika
-złamałem jeden gwintownik przy wykręcaniu resztek śruby
:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:

Ale jeden otwór mam gotowy i czeka na nową szpilkę. :super:

Potem musiałem jechać do pana Gienka co by mi pospawał wydech, ale ma chłop fach w ręku. :zdziwko: Jednak spawać elektrodą też trzeba umieć.

A potem nie zrobiłem już nic, bo wpadło do mnie 3 cweli i jeden Golf i jakoś nie chciało się nic robić.

A dziś taka zajebiaszcza pogoda i znów mam chcice na jeżdżenie beemką po wsi :mur:

Kto pożyczy swoją?? :zawstydzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 14:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Mam małe pytanko. Męczy mnie decyzja, czy kupić sobie felgi 17" czy zostać na stalówkach. Mam na oku fajne aluski, niedrogie, ale to AŻ 17 cali i do tego opony na nich mają 225-245 szerokość. Szkoda by było jakby auto po modach miało takie same osiągi przez te spore felgi. Boje się tego, że one ostro stłumią (i tak bidne) osiągi. :zdziwko:
Bardzo odczuwalna jest różnica?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 16:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
na pewno osiągi spadną ale bardziej niż to odczujesz ciąganie po koleinach ale tez lepsze trzymanie w zakrętach :] co do 17" to chyba najodpowiedniejszy rozmiar do e36 ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 18:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Koleinami bede sie potem martwił, bo głupio by było strugać auto pol roku i kupic felgi co stocza mnie do punktu wyjscia :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 19:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
woytek13, felgi zawsze można sprzedać ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 20:28 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Kupuj felgi, osiągi aż tak mocno nie spadną, a przy okazji polepszysz wizualnie swoją pieszczochę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Czyli, że niby mam kupować.... zobaczymy :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
marcinekzdw napisał(a):
Czyli, że niby mam kupować.... zobaczymy :luka:


Może zapodaj jakieś foto poglądowe tych felg :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
młodye36 napisał(a):

Może zapodaj jakieś foto poglądowe tych felg :]

no własnie ocenimy ;) ja do 316 wiecej niż 205 bym nie wkładał. ale osiągi nie spadają nie wiadmo jak. Czarny gdzieś porównywał przyspieszenia przed i po zmieniniu felg na 17" 225 możesz poszukać ale o ile sie nie myle coś koło sekundy ubyło.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL