BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
zostaw to wnętrze, jest super!! całość też extra :ok:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
Super wygląda. Jestem ciekawy Audio :D

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
jak na takiego pedanta to brak zaślepki haku razi :!:

felgi od 3er nie pasują wizualnie, pomijam już ET

ringi w przedliftowych lampach to dla mnie AGRO :!:

i coś im te zgrywanie koloru nie wyszło, skoro się różni :)

kolor wnętrza nie moja bajka, ale plus za oryginalność

poza tym auto wygląda super

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
Piomar01 napisał(a):
Super wygląda. Jestem ciekawy Audio :D


Infinity KAPPA PERFECT 5.1 - tylna półka
Infinity REFERENCE 5020cs - przednie drzwi
Infinity REFERENCE 1021T - tweetery w adapterach przy lusterku i tylne drzwi

Do tego momentu wszystko jest włożone w standardowe miejsca - bez zbędnych modyfikacji - ma wyglądać na serie

Peiying PY-BL300A10 12" - woofer w małej zabudowie :)
Philips DAP 4040 - wzmak - 4 kanały - (prawdziwy oldschool z Japonii - na MOSFECIE) do napędzenia PERFECT 5.1 i REFERENCE 5020cs
Philips DAP 2020 - wzmak - 2 kanały - (prawdziwy oldschool z Japonii - na MOSFECIE) do napędzenia PY-BL300A10 12" - praca w mostku

przewody:

zasilanie - 16mm2
masa - 16mm2
sygnał RCA - podwójnie ekranowany sinuslive
sygnał woofer - 2 x 2.5mm2 (czystość 99,99998% - miedź beztlenowa)
sygnał głośniki wewnętrzne - 2 x 1.5mm2 (czystość 99,99998% - miedź beztlenowa)
bezpieczniki 40A - oprawa CRYSTAL sinuslive

wygłuszenie:

bagażnik: maty APP,bitumiczne,miekkie,termokurczliwe,czarne + maty mineralne 30mm grubość
wnętrze: w drzwi maty APP - jak wyżej

jednostka sterująca:

i w tym miejscu jest problem :) bo mam na oku 2 modele:
- clarion DXZ389RUSB
- clarion CZ209

wszystkie komponenty juz posiadam poza jednostką sterującą i jestem na etapie kończenia zabudowy z "bajecznie grubego" MDF-u (22mm)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
FameS napisał(a):
w tym miejscu jest problem bo mam na oku 2 modele:
- clarion DXZ389RUSB
- clarion CZ209


mam nadzieję, że nie będzie obleśnej zaślepki w desce rozdzielczej

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
Kucharz napisał(a):
jak na takiego pedanta to brak zaślepki haku razi :!:

felgi od 3er nie pasują wizualnie, pomijam już ET

ringi w przedliftowych lampach to dla mnie AGRO :!:

i coś im te zgrywanie koloru nie wyszło, skoro się różni :)

kolor wnętrza nie moja bajka, ale plus za oryginalność

poza tym auto wygląda super


więc tak felgi po mojej starej coupe :)
ringi będą pasowały jak załoze smoked lights
kierunki boczne ciemne
halogeny ciemne
opuszcze trochę przód
a klapka na hak jest :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 15:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
to auto ma LPG ?

co to za przewody wychodzą spod dekla silnika, bo fabryczne to one na 100% nie są...

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 15:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
to są przewody od LPG, widać niechlujstwa trochę przy montażu, jak na pedantyczne podejście do auta to dziwne

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
to ciekawe w jaki sposób poprowadzic 2 przewody o przekroju 30mm zeby nie bylo ich widac :)) ?? ja osobiście nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kolego - po pierwsze - gratuluję zakupu - 540iA to sympatyczne auto. Potrafi dac duzo frajdy z jazdy.

Po drugie - masz bład w opisie - to silnik M62 B44 a nie N62

Po trzecie - zrob lepsze zdjecia tego wnetrza bo siedziska ani oparcia kierowcy tak naprawde nie widac a to jest wizytówka kazdego wnetrza i mowi o tym , czy jest naprawde zadbane czy tez nie.

Po czwarte - felgi od trójki nie pasują zupełnie, mają inne ET i zalecam kupienie jakichs dedykowanych do E39 - paleta od 16 do 18 cali jesli chodzi o oryginały.

Na koniec - Nie wyobrazam sobie kompresora i LPG. Poza tym zakres mocy to z reguły ok 410 PS, ze zmienionym całym wydechem i wiekszym niz zalecane cisnieniu doładowania - ok 450 PS .
Polecam lekturę - http://www.esstuning.com/

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
hmmm w takim razie ja polece Ci lekture Projektowanie układów napędowych i silników samochodów osobowych pod autorstwem prof. dr hab. inż Jaśkiewicza myśle ze ma więcej do powiedzenia niż agro tuning i cyferki raczej nie oszukują :) a przy kompressorze nie bedzie LPG powera :) i jesli chodzi o scislosc wydech idzie calkowicie do wymiany przy kopresii ale nie wiem czy wiesz przy takim doladowaniu nie musze nawet odprezac silnika :) tyle w temacie mechaniki mam do powiedzenia dla forumowych i teoretycznych mechanikow :)- bez obrazy

P.S. zdjęcia siedziska i oparcia kierowcy postaram sie zrobić jeszce dzisiaj, abyś poczuł sie spelniony :) w swojej wypowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Cytuj:
tyle w temacie mechaniki mam do powiedzenia dla forumowych i teoretycznych mechanikow :) - bez obrazy


dobrze,zamontuj ten kompresor i pokaz wyniki z hamowni , bo poki co widac tylko -

felgi z trojki

ringi w lampach przed FL

niechlujnie zamontowane LPG

bajkowy silnik N62 w E39

skrzynie GM w v8 E39 ( chce zobaczyc plakietke skrzyni , moze to jakis rodzynek )

i fantastyczne plany na ponad 500PS .

A jesli profesor Jaskiewicz montuje rocznie wiecej kompressorow niz firma ESS, ktorą okreslasz mianem agro tuningu to moje gratulacje.

Genralnie rzecz biorąc pleciesz bzdury.

Bez obrazy


P.S. wiesz chociaz jaki stopien sprezania ma M62 ? :rotfl:

_________________
WWW.KLINIKA-BMW.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
silnik M62B44 sprostowanie
gazownia jest zamontowana normalnie tak jak powina być
felgi z 3 fakt - sa ładne
i generalnie rzezc biorąc jest taka moc osiągalna bez bólu
stopień sprężenia 10,0:1
skrzynia hydrokinetyczna D, D+S, steptronic (hydrokinetyczna czyt. jako sprzeglo układu hydrokinetyczne ) :)
czy wystarczajaco wyczerpujace info


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:08 
Cytuj:
felgi od 3er nie pasują wizualnie, pomijam już ET


fakt, wizualnie nie pasują wcale, z ET nie wiadomo, bo te felgi to jakaś marna podróba...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Plusy-shadowline, kolor tapicerki, motor. Minusy- ringi, "technologia CCFL", jeżeli chcesz mieć ładnie to zmień lampy na FL, nie zapomnij też o zderzakach. Felgi? Jak to w ogóle wlazło, styl kompletnie nie z e39. LPG w aucie w którym ma być kompresor? Napisałeś, że gazu nie będzie ale kto normalny wsadza gaz myśląc o kompresorze. Pouczasz Franka na temat silnika 4,4, dobre :rotfl: Z chęcią zobaczę te Twoje "pińcet" koni. A no i przyłączam się do prośby Radka, zrób jakieś zdjęcie, że to skrzynia GM. Prywatnie ode mnie, trochę ogłady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
spokojnie trzymam wodze nikogo nie pouczam nawet nie mam takiego zamiaru - odnosnie LPG powera juz byl wlozony w autko przed zakupem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Rafał525 napisał(a):
Napisałeś, że gazu nie będzie ale kto normalny wsadza gaz myśląc o kompresorze.


czytałem juz na forum setki razy o kompresorach i turbo że będa ... jak narazie ani widy ani slychu ... tym razem pewnie bedzie podobnie :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
FameS napisał(a):
hmmm w takim razie ja polece Ci lekture Projektowanie układów napędowych i silników samochodów osobowych pod autorstwem prof. dr hab. inż Jaśkiewicza myśle ze ma więcej do powiedzenia niż agro tuning i cyferki raczej nie oszukują :)


ESS to agro tuning ? Wybacz ale nie bardzo masz pojecie o czym piszesz.

Mam pytanie - na jakiej uczelni wykłada lub tez w jakiej firmie pracuje prof Jaśkiewicz oraz gdzie moge kupić te ksiazkę. Bo mam nadzieje,ze to nie jest lektura z cyklu " Sam naprawiam Fiata 125P" rodem z lat 80 tych.

JEsli podwazasz dane , ktore przytaczają firmy montujace kompressory , to trzeba miec na to mocne dowody.

FameS napisał(a):
i jesli chodzi o scislosc wydech idzie calkowicie do wymiany przy kopresii ale nie wiem czy wiesz przy takim doladowaniu nie musze nawet odprezac silnika :)


nie musisz zmieniac wydechu przy montazu kompressora. Po prostu zmieniony wydech doda wiecej mocy przy odpowiednim zestrojeniu DME.
A ,ze przy doładowaniu o cisnieniu rzedu 8PSI nie trzeba odprezac M62 to wiem doskonale, bo piszą o tym pracownicy ESS czy Dinana.
FameS napisał(a):
tyle w temacie mechaniki mam do powiedzenia dla forumowych i teoretycznych mechanikow :) - bez obrazy

Poki co nie bardzo widzę ,zebys miał cos konkretnego do powiedzenia w temacie mechaniki, ale jak juz kolega pisał - czekam na wynik z hamowni. Z pewnoscią jesli dzieki instrukcjom prof Jaskiewicza uzyskasz tyle koni ,co aktualnie ALpina w B5S, bazujac na starym 4.4 , to bedzie to niewatpliwie osiagniecie.

FameS napisał(a):
P.S. zdjęcia siedziska i oparcia kierowcy postaram sie zrobić jeszce dzisiaj, abyś poczuł sie spelniony :) w swojej wypowiedzi


to swietnie bo fotki wnetrza wygladają jakbys robił je przez dziurke od klucza .


I zamiast sie obruszac , pojedz lepiej na hamownie, sprawdz w jakiej kondycji masz silnik, to chyba podstawa przed planowaniem tak mocnego wyśrubowania mocy.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: BiaÂłystok
wynik z hamowni MAHA
281 HP
409 Nm
hamownia podwoziowa nalezy doliczyć granicę błedu +/- 2%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
FameS napisał(a):
281 HP
409 Nm


cieniutko :)

zajrzyj w podpis Franka

co do montażu LPG, da się to zrobić dużo ładniej, a Ty masz zrobione najprościej

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL